Odp: McDonald a zywnosc modyfikowana genetycznie

Data: 2000-04-27 10:58:26
Temat: Odp: McDonald a zywnosc modyfikowana genetycznie
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...com.pl>

Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> W programie TVPolonii o rozporzadzeniu o oznakowywaniu zywnosci
> modyfikowanej genetycznie , ktore weszlo wczoraj w zycie w Polsce,
(itp)

Expierdzie!

Czy jedynym argumentem przemawiajacym za wyslaniem tego na pl.rec.telewizja
byl fakt ze "telewizja pokazala"??? To moze jeszcze wyslij na
pl.sci.fizyka - (bo za pomoca fal elektromagnetycznych) pl.sci.matematyka
(bo trzeba bylo pare rzeczy policzyc zeby TV dzialalo) pl.rec.foto - bo
kamera etc....

No, teraz mi spod PLONK-a nie uciekniesz

Zaslav