Mała klata i niska waga

11. Data: 2004-11-14 13:47:11

Temat: Re: Mała klata i niska waga
Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:

> Dobry jest tez drazek do podciagania sie.

Zwlaszcza cwiczac odwrotnie niz tradycyjnie, tj. chwytajac drazek dlonmi
do zewnetrznej strony, a nie w strone twarzy.

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

12. Data: 2004-11-14 15:32:45

Temat: Re: Odp: Mała klata i niska waga
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

red <r...@r...com> napisał(a) wnews:opshgi6mvjbme84d@busza:

> A co, za wolno sie meczysz gdy biegniesz i nie masz ze soba do targania
> zbednego sadla/miecha? Duza waga nie jest istotna, wazne ze masz duza
> sile, wytrzymalosc i widac, ze troche pocwiczyles.

Moze i widac, ale kosci tez widac:/
Niedowage mam :(
188cm-65kg ;(

--
Pozdr. Hektor

13. Data: 2004-11-14 20:04:54

Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamietaj klata i miesnie to nie wszystko liczy sie tez Fryz.

johny Bravo

14. Data: 2004-11-14 22:00:12

Temat: Odp: Odp: Mała klata i niska waga
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka polecila bys odzywke bialkowa? Stosunkowo niedroga zeby byla. Bo ja
> duzo jem jogurtow, pije maslanki, kefiry etc. I to jest moje glowne
zdrodlo
> bialka (no i miesko oczywiscie...ale za duzo miesa nie jem). Czasem zjem
> mleko w proszku :D
> Takze moze bym sobie kupil jakas odzywke, to bede widzial efekty, bo jak
> narazie to cwicze i widze ze lekko mi sie "zarysowaly" miesnie, ale waga
> stoi w miejscu ;(
>
> --
> Pozdr. Hektor

Osobiscie poleciłbym Ci to co ja jadłem tj. HMB z firmy HI-TEC koszt ok
100zł+bardzo niedroga ok 45 zł odżywka fitmax 80% białka. Z wagi 84kg
przytyłem ok 11kg samej tkanki miesniowej po około 3,5 miesiaca, oczywiscie
po 2 kuracjach, oczywiscie przy tym mnie troche tez otłuściło ale dużo
ćwiczen aerobowych(rowerki, stepery i zwykły aerobik) spaliły tłuszcz-teraz
waże 107 i jest ok. Jezeli czułbys sie żle po HMB+Fitmax, to polecam
KREATYNE+MEGA MASS 3000,a kreatyna tez HI-TECa, no i oczywiscie regularne i
konkretnie zbilansowana dieta-->To podstawa
Miłego ćwiczenia

15. Data: 2004-11-14 22:43:46

Od: Włochaty <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

::WireFree:: wrote:
> pamietaj klata i miesnie to nie wszystko liczy sie tez Fryz.

Fryz mam jak Arnold w Terminatorze... tylko brakuje jego klaty :)
Oczywiście nie chce mieć klaty jak Arnold no ale przydało by się zwiększyć
swoje gabaryty.

--
Włochaty

16. Data: 2004-11-14 22:45:35

Od: Włochaty <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Looca wrote:
> żle po HMB+Fitmax, to polecam KREATYNE+MEGA MASS 3000,a kreatyna tez
> HI-TECa, no i oczywiscie regularne i konkretnie zbilansowana
> dieta-->To podstawa

A te specyfiki które polecasz nie mają jakichś działań ubocznych ? Krótko
mówiąc czy nie szkodzą ?

--
Włochaty

17. Data: 2004-11-14 23:21:48

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szczególnych dolegliwości nie powinienes miec to sa srodki,popularnie zwane
suplementamiwiec wspomagaja rozwój tkanki mięsniowej, a nie jak sterydy
wypełniaja Cie szybko wodą. Możesz odczuwać lekkie bóle brzucha na początku
ale jedz dużo nabiałów:póltłusty twaróg, 2%mleko osłonowo i staraj sie nie
brac nic przeciwbólowego jeżeli bedzie Cie bolał brzuch-->to minie, możesz
miec tez przez 1-2 dni popularnie zwaną "sraczkę", ale to tez nic takiego
poprostu twój organizm bedzie sie przyzwyczajał. Pamietaj równiez o bardzo
regularnym odżywianiu i odpowiednio rozłożonym treningu.

18. Data: 2004-11-15 08:43:01

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cn7bs8$qcl$1@nemesis.news.tpi.pl> Włochaty tako rzecze:

> Witam
>
> Mam 23lata, 182cm wzrostu i wage 56kg. Obwód mojej klatki piersiowej to
> jedynie 81cm. Mam pytanie czy istnieją jakieś ćwiczenia mające na celu
> powiększenie się klatki piersiowej ?

Fajne zestawy ćwiczeń (bardzo urozmaicone a nie tylko na "napakowanie"
się) znajdziesz tu (leżą tam od kumpla, łap, bo nie wiem jak długo
jeszcze)
http://student.wspa.pl/~saku/Ross%20Enamait%20pdf/
Sporo ćwiczonek znajdziesz też tu
http://trainforstrength.com/index.shtml
http://www.cbass.com/Furey.htm
http://www.mattfurey.com/
No i w dowolnej książce o kulturystyce. Świetne (na klatę) jest
pływanie, dobrze jest też trochę się porozciągać
http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm

Nie rób nic na siłę, nie wspomagaj się. Trenuj jakiś sport.

BTW. Ten lekarz to pewnie wspomniał o lejkowatej klatce piersiowej (czy
jakoś tak). Jeśli inni potwierdzają diagnozę, to musisz to wyleczyć, a
jeśli nie, to nie masz przeciwskazań do ćwiczeń

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

19. Data: 2004-11-15 12:45:52

Temat: Re: Odp: Odp: Mała klata i niska waga
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Looca" <l...@p...fm> napisał(a)
wnews:cn8pdn$vm$1@dami.news.tkdami.net:

> [...]
> zwaną "sraczkę", ale to tez nic takiego poprostu twój organizm bedzie
> sie przyzwyczajał. Pamietaj równiez o bardzo regularnym odżywianiu i

Ja myslalem o jakims bialku tanszym :) np jakis proszek co to ma (jak
pisales) 60-80% bialka i sie to "bierze". Po co dodatkowe rzeczy? Jak mam
niedowage to po co kreatynina? Chce przytyc ;(
Zielony jestem wiec sorki za tak laickie pytania :)

--
Pozdr. Hektor

20. Data: 2004-11-15 14:56:59

Temat: Odp: Odp: Odp: Mała klata i niska waga
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor <m...@N...alternatywa.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.1...
> [...]
> niedowage to po co kreatynina? Chce przytyc ;(
> Zielony jestem wiec sorki za tak laickie pytania :)

Nie kreatynina tylko KREATYNA!!! to taki suplement do cwiczen. Po drugie
jezeli mówimy o tym samym "białku" to od tego raczej nie przytyjesz, a efekt
bedzie wrecz odwrotny spadnie Ci jakies 5-7 kg i taki bedzie finał.Jezeli
chcesz przytyc i cwiczyc musisz podejsc do tego z rozsądkiem bo to nie jest
takie hop - siup i juz. Jak chcesz szybko sie utuczyc polecam - METANABOL-to
taki lek dla chorych na zanik miesni,rosniesz jak na drozdzach, a ile siły
masz uuuuuu...stary, ale po tym to juz Ci żadna panna nie wpadnie do łóżka
bo zamisat małego będzie zdechłyu wentylek. Tak wiec jak chcesz zaczac
rozsądnie cwiczyc to sie najpierw nad tym zastanów, czy masz w sobie na tyle
silnej woli i samozaparcia

Pozdrawiam]
Looca

Powtórzyć?