Odp: Odp: Odp: Odp: Panslavisto!

1. Data: 2014-07-23 22:36:08

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Panslavisto!
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

l.pregierz

> Przeczytaj sobie jeszcze raz swój post, który linkuję - prostaczko.

Nie malpuj i nie kopiuj - masz zarzuty, to je nazwij.
Obrazanie, osmieszanie - to typowe zachowania dla kogos, kto nie potrafi
uzywac argumentow :)
Dla kogos, kto ma dystans - smieszne, zalosne, ale TYPOWE :)
Wpisujesz sie w schemat, pewnie nawet nieswiadomie :)

> Przekleństwa (wykropkowane czy nie - nieważne) przychodzą Ci tam ot tak,
> jak pstryknięcie palcami, w zwyczajnej wypowiedzi zupełnie ich użycia nie
> uzasadniającej.

Serio ? To jednak zgadza sie to, co napisalam w poscie do Mastiego - ze Ty
po prostu nie czujesz roznicy :)
Ba, po przeczytaniu kilku moich postow, z czego 1 (slownie: jeden, Pani XL
Matematyczko) zawieral "zamienniki" przeklenstw - Ty juz wiesz, jak mi te
rzekome przeklenstwa "przychodza" :)))
Poza tym, po to sa te wielokropki, zeby kazdy sobie odczytal to, co jego
duszy najblizsze ;)))
To, co najblizsze Twojej wlasnie bylas laskawa wyjawic.

Tekst o "zwyczajnej wypowiedzi" tez mnie rozbawil, bo swiadczy o tym, ze
albo zupelnie nie rozumiesz jasnych i prostych przekazów, albo celowo je
tak manipulujesz, zeby "wyszlo na Twoje" :)))
PS. czy to nie jest przypadkiem cos a la tytul jednego z Twoich postow ?

Tutaj ma miejsce ten drugi przypadek, bo swoim zwyczajem wyrwalas pare zdan
z kontekstu, nie linkujac calego watku - to tez TYPOWE, dla osob, ktore nie
sa w stanie argumentowac swojego zdania, a jedyna obrona jaka znaja jest
atak. Czemu, droga Malgosiu, nie podalas linka do pierwotnego posta ?
Do posta, w ktorym wyraznie opisuje przyczyne uzycia w/w zwrotow, z ktorego
bardzo jasno wynika, ze jednak nie byla to "zwyczajna wypowiedz". Najlatwiej
zmaipulowac, prawda ?

> I TAM jest właśnie Twój prawdziwy sposób wysławiania się,
> bo pokazałaś go w sytuacji, kiedy nie czułaś się pod tym względem oceniana
> i obserwowana.

Ty tak na powaznie, czy tylko udajesz, ze jestes nierozgarnieta ?
Naprawde uwazasz, ze wypowiadajac sie czy to na grupach dyskusyjnych, czy to
na rozmaitych forach, nie jestes oceniana i obserwowana ? Zwlaszcza, kiedy
nie kryjesz sie z wlasna tozsamoscia? :) Nie racz zartowac :)

> Udowadniam, że tutaj tylko pozujesz na "ę i ą" - a tymczasem pod spodem
> zwykły brud, smród i ubóstwo. I chamstwo najwyższej próby - bo masz do
> mnie
> coś, co ukrywasz, co nie ma nic wspólnego z językiem. A że uczepić mogłaś
> się tylko języka, to się i uczepiłaś. Typowe dla pospolitej m...dy.

Droga Małgosiu, ilosc i jakosc jadu jaka z Ciebie wyplywa jest zdumiewajaca
:)
Wszak jest to li tylko i wylacznie grupa DYSKUSYJNA - KAZDY, ma prawo
wypowiedziec swoje zdanie.
Mylisz sie - nie "mam do Ciebie" nic i niczego tez nie ukrywam - wrecz
przeciwnie - jezeli nie zgadzam sie z Twoim zdaniem, to otwarcie o tym
pisze - i to wlasnie bardzo Ci sie nie podoba.
W przeciwienstwie do Ciebie nie obrazam Cie i nie fantazjuje na Twoj temat.

Tego co opisalas po slowach "pod spodem", czyli "zwykły brud, smród i
ubóstwo" nawet nie skomentuje, bo i po co. Twoje fantazje - nawet jezeli sa
obrazliwe wzgledem mojej osoby - sa tylko i wylacznie wytworem Twojej
wyobrazni. Jezeli Ci z tym dobrze - nie ma sprawy :) Swiadczy to wylacznie o
Tobie i poziomie Twoich wyobrazen.

Chcialabym, zebys teraz przeczytała samą siebie- cytuje:
"A że uczepić mogłaś się tylko języka, to się i uczepiłaś. Typowe dla
pospolitej m...dy".

I odpowiedz mi prosze jak sie to ma do Twojego posta:
"SpróbUj. Kto "-uje" kreskuje, ten dostaje dwóje.Widzę, że polonista
szwankował. Może sama jesteś polonistką nawet, nie zdziwię się."
Celowo nie podalam linkow do postow, z ktorych mozna odczytac daty. Ciekawa
bylam czy przyznasz sie do
chronologii :)))
Jezeli masz odwage cywilna, to przyznasz, ze sama sie "uczepilas" wylacznie
bledow jezykowych - wszakze to Ty zaczelas ten temat, "czepiajac" sie
mojego UJE. Pamiec zawodzi.

> Moje sp...j jest stosowane TYLKO w sytuacjach szczególnych, żtp
> ostatecznych - wobec chama, który niczego nie zrozumie lepiej, niż to.
> Zatem ostatecznie - sp...j.

Wobec tego strasznie duzo osob uwazasz za "chamow"...
Ciekawostka jest, ze do tych "chamow" kwalifikuja sie wylacznie osoby majace
inne poglady niz Twoje..
To tez bardzo typowe, strasznie przewidywalna jestes :)
Ale wiesz, wcale sie nie musisz obracac w tak podlym towarzystwie :) Ktos
Cie zmusza, zeby po calodziennym garowaniu wywnetrzac sie na grupach ? Kiedy
wreszcie zrozumiesz, ze kazdy ma prawo do wlasnego zdania, to jeszcze Ci
zylka peknie i dopiero bedzie nieszczescie.

> PLONK

Dotrzymaj slowa :)
I nie stresuj sie tak - to naprawde rada bez podtekstow.

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.