Odp: Odp: Szkodliwosc medycyny - degradacja DNA.

From: "Patryk" <p...@f...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Odp: Szkodliwosc medycyny - degradacja DNA.
Date: Mon, 24 Jan 2000 20:55:30 GMT

O niczym nie marze tak może sie stać. W przyszłości tylko tacy superludzie
mogą mieć tylko szanse osiągnąć coś wiecej.
Oczywiście trzeba by założyć całkowity upadek moralny ludzi którzy zrobiliby
to swoim dzieciom co IMHO raczej sie nie stanie . Więc śpijmy spokojnie.

Patryk
p...@f...com.pl
b...@k...net.pl
UIN 21750592
Użytkownik Marek Sobolewski <S...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...pl...
> Czy marzysz o superinteligentnych 6-nogich i 4-ocznych dzieciach, czy o
> kasie?
> Marek

diac.mimuw.edu.pl...