Krasnale ogrodowe

91. Data: 2001-12-08 08:23:43

Temat: Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9unca0$3v4$1@news.tpi.pl...
>Od początku całą dyskusję traktowałem
> jednak z duuużym przymrużeniem oka, nie stawiałem wprawdzie znaczków ;-)
po
> co drugim słowie ale wydawało mi się to tak oczywiste. . .

Czy to ma oznaczać, że nasmiewałeś się z krasnolódków?

> Na znanego rzeżbiarza mnie nie stać. No to krasnal musi być kiczowaty,

Antoni, nie rób mi tego!
Czy ty wiesz jak łatwo wydłubać krasnala w drewnie?
Czy mozesz sobie wyobrazić na ile wzmocni Cie widok krasnala, ktorego symbol
sam stworzyleś?
Jeżeli kochasz swoje wnuczki to daj im cos więcej niz tylko to co
zamierzasz.

> W mojej jaźni są krasnale wyłącznie dobrotliwe. Myślisz, że mógłby
> zagnieździć się również złośliwy?
> Myślę że nie. Przecież do takiego dobrociska jak ja złośliwość nie ma
> dostępu.

Nie należy mylić zła ze złośliwością. Złośliwość może przejawiać się np. w
ciąganiu jeża za ogon po ogrodzie. Może się uwidaczniać przez pozamienianie
żółtych tulipanów na czerwone, co często w ogrodach ma miejsce.
Jednocześnie, gdy wnuczek będzie płakał, podsunie mu pod nos czerwoną
poziomkę do zjedzenia, albo ślimaka do rozdeptania.
Wszystko to jest możliwe, pod warunkiem, ze krasnale w Twoim ogrodzie będą
wolne. Nie gipsuj ich.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

92. Data: 2001-12-08 08:25:23

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> =?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):
.> > cecha mezczyzn,czy My musimy zawsze walczyc pomiedzy soba.:-)))

Jerzy zasugerował kiedyś, ze świntuszenie przystoi mężczyźnie. Przynajmniej
tak to odebrałem.
Jest prawdopodobne, że także walka przystoi mężczyźnie. Gdy brak wroga
zewnętrznego to dobry i własny?
No nie wiem. Pewny tego nie jestem, ale może coś w tym jest.
Pisząc z pewna dziewczyną z naszej listy, napisała mi kiedyś, że na grupie
za mocno
czuć hormonami męskimi.
Ja tego nie czuję bo nie jestem na to zorientowany.
Z drugiej strony, nie wyobrażam sobie, aby wszcząć bój nie będąc zaatakowany
albo sprowokowany.
Jeżeli, jednak, walka się rozwija to musi być jakaś przyczyna.
Może, cholera, to te hormony? A może właściwe funkcjonowanie grupy? Czy nie
szkoda czasu na grupie, jeżeli nie spotykamy sie z innym, nowym poglądem?
Umizgiwać się, przecież, można "na priva" a w najgorszym wypadku na adres
domowy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

93. Data: 2001-12-08 18:00:44

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krzysztof
Marusiński

> Krzysztof,nie zamierzam wchodzic z Toba w konflikt,

Szkoda. W takim przypadku nie będę mógł Tobie odpowiedzieć zgodnie z
obietnicą. Wszak konflikt to sprzeczność poglądów. Jeżeli nie zamierzasz
wchodzić w konflikt to musisz mi i innym ciągle potakiwać. Tak, Tak!
Oczywiście! Klep, klep. Oł jes.
(...)
:-) http://ogrod.to.jest.to

Niekoniecznie, pozostalo jeszcze wyjscie awaryjne.

p.s
Dalszy ciag zdania:
od Jezeli............... nie jest godne http://ogrod.to.jest.to

:-)http://www.ogrod-botaniczny.pl

94. Data: 2001-12-09 09:40:44

Temat: Odp: Odp: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Może zostaną pobite... :-)
> Ale specjalnie dla Ciebie spróbowałem porachować:
> wątki krasnalowe - 61 listów ( byc moze niedokładnie , ale tyle sie
> doliczyłem)
> tak się zadumałem - popatrzcie co się z nami robi gdy zielonego nie ma,
gdy
> celsjusze jakoś dziwnie się zachowują.... :-(

Zielona cebulka z czerwonej czapeczki wyrasta?

Pozdrawiam, Basia.

95. Data: 2001-12-09 10:45:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9uonej$l27$1@news.tpi.pl...
> A może jesteś krasnalem właśnie!

Myślisz, że krasnale maja na grupie swoje wtyczki?
Kto wie.
Może i przeciwnicy żywych krasnali maja na grupie swoich agentów? I to stąd
takie histeryczne ataki włączające do swoich brudnych machinacji buzie
dzieci i "poglądy polityczno-narodowościowe ?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

96. Data: 2001-12-09 19:58:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .> > cecha mezczyzn,czy My musimy zawsze walczyc pomiedzy soba.:-)))
> Jerzy zasugerował kiedyś, ze świntuszenie przystoi mężczyźnie.
Przynajmniej
> tak to odebrałem.
Wiesz co, wstukaj w googlach ...
A zresztą może masz rację, poniekąd po raz enty odebrałeś tak jak
chciałeś. ;-)))

> [...]
> No nie wiem. Pewny tego nie jestem, ale może coś w tym jest.
> Pisząc z pewna dziewczyną z naszej listy, napisała mi kiedyś, że na
Która to? Tak tylko z czystej ciekawości pytam.

> [...]
poglądem?
> Umizgiwać się, przecież, można "na priva" a w najgorszym wypadku na
Wężykiem. ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

97. Data: 2001-12-10 14:29:52

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
> p.s
> Dalszy ciag zdania:
> od Jezeli............... nie jest godne http://ogrod.to.jest.to

Wszedłeś w konflikt! Ty jednak, jesteś konfliktowy! :-)
O niegodnym zachowaniu nie będę się wypowiadał.
Powiadamiam Cię tylko, ze świadomie nie odpowiedziałem na Twój list w
sprawie "watki balansujace na krawedzi prawdy i fikcji".

> :-)http://www.ogrod-botaniczny.pl

Nie mam nic przeciwko naśladowaniu dobrych wzorców :-).
Musisz, jednak, dawać odstęp po uśmiechu, bo adres nie będzie funkcjonował
jako odsyłacz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

98. Data: 2001-12-10 15:16:22

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> Wszedłeś w konflikt! (......... kropkuję bo nie uchodzš cytaty)

To, mam nadzieję, chyba miało iść na priv , a nie na grupę....
Janusz

99. Data: 2001-12-10 15:48:43

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> Jest prawdopodobne, że także walka przystoi mężczyźnie.

Prawdopodobne? To przecież immanentna nasza cecha!

> Gdy brak wroga zewnętrznego to dobry i własny?

Dlaczego wroga????
A może po prostu zawodnika? Nie widziałeś Małysza poklepujšcego się po plecach
ze Schmitem na przykład ? Myślisz że to wrogowie? Dlaczego od razu tak
ekstremalnie?

> Piszšc z pewna dziewczynš z naszej listy, napisała mi kiedyś, że na grupie
> za mocno czuć hormonami męskimi.

Aaaaa, to zależy co do niej pisałeś.... :-))))) Gratuluję, mnie się takie teksty
nigdy nie udawały :-)

> Z drugiej strony, nie wyobrażam sobie, aby wszczšć bój nie będšc zaatakowany
> albo sprowokowany.

Dlaczego bój??? A może po prostu zawody... ? Te militarystyczne sformułowania, (
ja wiem, że nas do tego od lat przyzwyczajano) sš zbyt chyba na wyrost.

> Może, cholera, to te hormony?

A może ich brak?????

> A może właściwe funkcjonowanie grupy?

W dziesištkę trafiłeś moim skromnym zdaniem ( ta dziesištka to oczywiście nie
strzelanie do wroga tylko np. do tarczy sportowej). :-))))

> Czy nie szkoda czasu na grupie, jeżeli nie spotykamy sie z innym, nowym
> poglšdem?

Ależ oczywiście znowu masz przypadkiem rację! :-) Z czego się nadzwyczajnie
cieszę.
Z tym, że z wyjštkiem poważania wszystkich dla winorośli, tu sš cišgle nowe
poglšdy (nawet na metody koszenia trawników albo zwalczania kretów) i ......
dlatego warto na taj grupie gadać!

> Umizgiwać się, przecież, można "na priva" a w najgorszym wypadku na adres
> domowy.

Umizgujemy się wyłšcznie do dam. I faktycznie albo na priv, albo ( nie, na adres
domowy, to byłoby zbyt ryzykowne!) osobiście...
Pozdrawiam :-)
Janusz

100. Data: 2001-12-10 16:29:39

Temat: Re: do Basi prośba!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego wroga????

Basiu!
A weźże nas uspokój!!! O sobie też mówię. Bo jakoś temperament nie pozwolił mi nie
zareagować na słowa Krzysztofa... A nie powinienem się wcinać...
Tym bardziej, że użyte zostało nie znane mi słowo "hormony".... Myślę, że wielu
innym osobom z tej grupy też...
I tylko Ty możesz tu jakiś ład hormonalny zaprowadzić! :-))) Np. sprowadzajšc nasze
przzekomarzanki na motylki.... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-))))))))
Januszek

Pytanko o wysylkowe sklepy
miskant chinski