Pasztet z ziemniaków

1. Data: 2002-03-14 12:20:56

Temat: Pasztet z ziemniaków
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z książki "Kuchnia Śląska" Emilii Kołder

Pasztet z ziemniakami

&frac12; kg ziemniaków
15 dkg słoniny
&frac12; kg wątróbki
2 żółtka, 2 białka
kminek, gałka, pieprz, sól, tarta bułka

Ziemniaki ugotować w mundurkach, obrać póki ciepłe. Cebulę udusić w małej
ilości wody, wyjąć, do sosu dodać pokrojoną w plastry słoninę i wątróbkę i
poddusić. Na wpół uduszoną wątróbkę razem z resztą składników przepuścić przez
maszynkę ( sitko pasztetowe). Dodać przyprawy i żółtka, na końcu pianę z
białek. Wyłożyć do foremki wysmarowanej i wysypanej bułeczką i upiec.

Wygląda ciekawie, choc przyznam,że nie testowałam. Qd

1. Data: 2002-03-14 12:42:25

Temat: Re: Pasztet z ziemniaków
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę że masz sporo przepisów na pasztety, a moze4 jest w tym towarzystwie
cos zupełnie bezmięsnego?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-03-14 12:46:26

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> białek. Wyłożyć do foremki wysmarowanej i wysypanej bułeczką i upiec.
>
> Wygląda ciekawie, choc przyznam,że nie testowałam. Qd

O, ten mi się bardzo podoba.
Tylko wyjaśnij mi proszę , co to za jednostka ten frak12 ? ;-)
AniaK

1. Data: 2002-03-14 12:50:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>przez

>O, ten mi się bardzo podoba.
>Tylko wyjaśnij mi proszę , co to za jednostka ten frak12 ? ;-)
>AniaK

szczegolnie w kontekscie dwunastu kilo watrobki i dwunastu kilo
kartofli;))))) komputery to zlote stowrzonka

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-14 12:51:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O, ten mi się bardzo podoba.
>Tylko wyjaśnij mi proszę , co to za jednostka ten frak12 ? ;-)
>AniaK

ta sobie jeszcze pomyslalam, ze moze frak 12 to tyle czegos ile
wlizie do dwunasu frakow

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-14 12:53:39

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Tylko wyjaśnij mi proszę , co to za jednostka ten frak12 ? ;-)

Aniu, lepiej od razu poproś Kudlata, aby nie pisala w Wordzie
lub robila korekte tekstu przed wyslaniem go na grupe ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-14 13:06:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta sobie jeszcze pomyslalam, ze moze frak 12 to tyle czegos ile
> wlizie do dwunasu frakow

albo ile pochlonie 12 panow we frakach;-))

ps. pakowanie skonczone ?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-03-14 13:08:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Mar 2002 14:06:45 +0100, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>albo ile pochlonie 12 panow we frakach;-))
>

>ps. pakowanie skonczone ?
>

>pozdrawiam serdecznie
>Basia

Nie mow do mnie o pakowaniu, wyjelam dwie bluzki, 2 pary
skarpetek i 2 pary majtek z walizy, a ta cholera dalej sie nie
chce zapiac...do tego Oshin CHCE, zeby jej powrozyc wiec
przywioze runa.....z tej jakiejs knajpy to nas na pewno wyrzuca,
jak zaczniemy uprawiac czarna magie ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-14 13:08:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ale tak jest ladniej i ciekawiej
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-14 13:27:32

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:l6819ug062qp7tjsb845si4f6b46s0jssh@4ax.com...

> ale tak jest ladniej i ciekawiej
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana
***

I ile pola do popisu dla wyobrazni zmeczonej przyziemna praca biurowa ...
AniaK

boczniaki
Pasztet Podrobowy (P)
Pasztet wieprzowy(P)