Pieczone miesko - help!

1. Data: 2000-08-29 07:39:28

Temat: Pieczone miesko - help!
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
zaprosiłam gości na piątek i chciałabym się oczywiście odpowiednio wykazać,
a niezbyt urobić.
Planuję ze dwie sałatki i do tego chciałabym jakieś mięsko upiec, żeby było
pyszne, aromatyczne i soczyste.
Kto mi podpowie - nie mam dużego doświadczenia w pieczeniu mięs - co się na
pewno uda i jakim sposobem?
Pomocy !
--
Ania K.(Z góry wdzięczna)

1. Data: 2000-08-29 08:42:45

Temat: Re: Pieczone miesko - help!
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ofpau$30a$...@n...ipartners.pl...
> [...]
było
> pyszne, aromatyczne i soczyste.
> Kto mi podpowie - nie mam dużego doświadczenia w pieczeniu mięs - co się

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze miesko moze sie nie udac, bo duzo zalezy
tez od miesa. Zaproszeni goscie to nie jest dobry czas na eksperymenty.
Upiecz zamiast tego np. kurczaka w piwie i mandarynkach (albo pomaranczach -
tez dobrze wychodzi). Byl przepis na liscie jakis czas temu. Smakuje
oryginalnie, a spieprzyc (pardon) sie chyba nie da.

Jader

1. Data: 2000-08-29 12:43:13

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale ja chciałam jakies "prawdziwe" miesko, nie kurczaka ...
Nie wiedzieć czemu, mój małżonek nie uważa kurczęcia za prawdziwe mięsko i
chciałam się dostosować (jak zwykle) ...
Naprawdę nie ma niezawodnego przepisu na pieczone mięsko? :-((((

--
Ania K.
Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

1. Data: 2000-08-29 13:29:41

Temat: Odp: Pieczone miesko - help!
Od: "Joanna" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A moze lubi indyka, sa piekne kawly miesa do dostania z indyka, akurat
nadajace sie na pieczen.
A jak nie to wolowina (trzeba uwazac zeby nie bylo wyrosniete), tylko, ze
ona z kolei bardzo dlugo sie piecze.

Joanna

1. Data: 2000-08-29 13:42:38

Od: k...@c...bph.onet.pl (Katarzyna Kaim) szukaj wiadomości tego autora

From: Joanna <j...@p...fm>

> A moze lubi indyka, sa piekne kawly miesa do dostania z indyka, akurat
> nadajace sie na pieczen.
>
> Joanna

a moze podzielicie sie
drodzy fachowcy jakimis sposobami przyrzadzenia indyka?

mruczek

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-29 14:05:16

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co z taką piersią indyczą ?
--
Ania K.

Użytkownik Joanna <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...net.pl...

1. Data: 2000-08-29 14:21:16

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ogfud$opm$...@n...ipartners.pl...
> No i co z taką piersią indyczą ?
> --
> Ania K.

Rozciac (nie do konca) tak, zeby sie rozlozyla - otrzymamy wieksza
powierzchnie i mniejsza grubosc. Polozyc na to plastry mozarelli, posypac
ziolami. Zwinac w rolade (nie powinno sie rozwijac, ale mozna oczywiscie
spiac wykalaczka). Posmarowac z wierzchu jakimis przyprawami (najlepiej tymi
samymi ziolami co w srodku + oliwka). Piec w piekarniku az bedzie miekie,
podlewajac rosolkiem (mozna ew. oblozyc np. jabluszkami).

Jader

p.s. Dawno to robilem, wiec jak o czyms zapomnialem to prosze o korekte.

1. Data: 2000-08-29 15:18:28

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Pieczony schab nadziewany rodzynkami
Schab bez kosci nasmarowac duza iloscia majeranku, pieprzu i troche
soli, zrobic dziure wzdluz srodka miesa trzonkiem od drewnianej lyzki,
nadziac te podluzna dziure rodzynkami. Zbrazowic mieso naokolo na
goracej patelni z maslem. Wlozyc mieso do brytfanki, zalac patelnie
rosolem lub woda, zeskrobac i przelac do brytfanki. Naookolo miesa
ulozyc kawalki kwasnych jablek, przykryc, piec w srednim piecu, zaleznie
od wielkosci schabu, 2-2+1/2 godziny. Mieso przewrocic ze dwa razy. Na
koniec przeciac do polowy w najgrubszym miejscu, zeby sie upewnic, ze
nie ma nic rozowego, ze jest bialy az do srodka. Zrobic sos z tego, co w
brytfance, podac z ziemniakami puree ubitymi z pieczonym czosnkiem (Cala
glowke z odcietym wierzchem, tak, zeby widac czubki zabkow, zawinac w
folie i piec godzine - po wystygnieciu latwo wycisnac upieczony czosnek
przez scisniecie glowkic - jest maziowaty i latwo sie laczy z
ziemniakami). Podac z tym czerwona kapuste z migdalami.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-08-29 18:28:14

Od: j...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

Mięso???
W piątek???

A fe!!!
:-)
Jarek

1. Data: 2000-08-29 18:57:15

Od: c...@a...net.pl (MarCel) szukaj wiadomości tego autora

super mięsko jest z udzca indyka,można go wytrybować z kości i piec jako
gulasz albo większe kawałki jak łopatkę.Naprawdę jest to pychotka. A je zeli
chcesz z kością to udziec namarynować i piec w rękawie foliowym w
piekarniku. Piecze się dość szybko.

--
----
[...]

RE: odswiezacz do lodowki