Pytanie do kobiet

1. Data: 2001-11-07 16:30:51

Temat: Pytanie do kobiet
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogly by sie wypowiedziec kobiety na nastepujac temat, bo to chwilowo
jest dla mnie wazne.

Tylko prosze o szczera odpowiedz, bo kazda osoba jest inna ale pewny trend
mozna ustanowic.
Poza tym to jest temat i watek ktory wiele ludzi stosuje nieswiadomie i z
jego istnienia sprawy sobie nie zdaje, tak wiec prosilbym o
merytoryczno-szczere wypowiedzi a nie w stulu : "milosc sie czuje", "ludzie
wiedza kiedy do siebie pasuje" i inne "bzdury". Gdyz w przypadku takich
odpowiedzi swiadczyc to moze o niedojrzalosci psychicznej lub proby
zrekompensowania Animusa Amina i odwrotnie bez zastanowienia sie o podstawy
psychiczne zakochania.(JUng pisal ze Amimus mezczyzny szuka dopelnienia w
Animie ktora wyprojektowuje na kobiete i mowi ze ja kocha - a faktycznie
kocha tylko ten wizerunek wyprojektowanej Aminy- dlatego pozniej sa rozne
rozczarowania i niejasnosci)

Czy kobiety wola jak je np chlopak zwodzi i wmawia rozne banaly,choc wiedza
ze wciska im bajer a udaja ze wierza, poniewaz wiedza ze sie dla nich
"poswieca" i dlatego mu zalezy.? Czy poprostu wola jak sie uzewnetrzni i
bedzie go stac na szczerosc, gdy to wiaze sie z ewentualna implikacja tego
ze zostanie odrzucony, ale przedstawi przymajmniej motywy, ktore kobieta i
tak intuicujnie czuje(nie chodzi o seks), ale stara sie sama przekonac ze
jest inaczej. Np. mowi ze naprawde jest zakochany w niej jedynej, a on ja po
prostu ma bo chce miec jakas dziewczyne ale nie planuje jakis wiekszych
krokow (jeszcze) w zwiazku z tym stanem.

Chodzi mi jeszcze o jedno pytanie czy jest sens w staraniu sie o dziewczyne
uzywac roznych takich chwytow psychologicznych, zadawac pytania w stulu
psychoanalizy i wyciagac odpowiedzi i sie do nich "dostoswoywac", oczywiscie
w nieswiadomy dla kobiety sposob co moze na niej zrobic wrazenie. Ale czy
takie podejscie versus szczerosc i uzewnetrznienie sie; kobieta na dluzsza
mete jezeli to ma dla niej byc powazny zwiazek- bardziej "preferuje".

1. Data: 2001-11-07 19:39:12

Temat: Re: Pytanie do kobiet
Od: "Tuvox" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogly by sie wypowiedziec kobiety na nastepujac temat, bo to chwilowo
> jest dla mnie wazne.

Co prawda nie jestem kobieta :-) Ale pare przemyslen z meskiego punktu
widzenia na zadane przez Ciebie tematy, moze Cie mimo wszystko
zainteresuje....

> [...]
> wiedza kiedy do siebie pasuje" i inne "bzdury". Gdyz w przypadku takich
> odpowiedzi swiadczyc to moze o niedojrzalosci psychicznej (...)

To wcale nie sa bzdury (przynajmniej dla kobiet). Kobiety bowiem nie kieruja
sie w zyciu tak jak mezczyzni logiczna-analityczna analiza faktow czy
zdarzen, ale EMOCJAMI. Robia to co czuja i zazwyczaj nie umieja wyjasnic
tego w typowo logiczny sposob. Sa po prostu inaczej skonstruowane od
mezczyzn. Jezeli ktos chce przeprowadzic przyczynowo-skutkowo analize jej
zachowan wyciagnie bledne wnioski. Emocji, ktore sa motorem kobiecych
dzialan nie da sie wytlumaczyc ta droga.

> Czy kobiety wola jak je np chlopak zwodzi i wmawia rozne banaly,choc
wiedza
> ze wciska im bajer a udaja ze wierza, poniewaz wiedza ze sie dla nich
> "poswieca" i dlatego mu zalezy.?

No coz, chyba troche nie doceniasz kobiet skoro myslisz, ze beda akceptowaly
"bajer" bedac jego swiadomymi ;-)
Mysle, ze dobry tzw. "bajer" bedzie dzialal na malo pewne siebie kobiety
ktore zwyczajnie beda zadowolone, ze ktos wogole zwrocil na nie uwage.
Pewne siebie kobiety (i nie bez powodu ba sa atrakcyje fizycznie lub/i
osobowosciowo) wiedza, ze zainteresuje sie nimi conajmniej 50 % populacj
meskiej. Niestety to one decyduja ktorego faceta dopuscic do swojego zycia i
cala reszte po mistrzowsku umieja splawic. W ich przypadku zadnego bajeru,
ale umiejetne pokazanie siebie jako faceta odpowiedniego wlasnie dla nich
posiadajacego cechy ktore sa wazne dla kobiet. Niestety to wymaga pracy nad
soba i duuuuuuuzej praktyki bo "udawanie" czuja na 100 metrow. Tak samo jak
czuja doskonale niesmialosc, strach, brak doswiadczenia. I to w pierwszych
10 minutach pierwszego kontaktu z mezczyzna

> [...]
> prostu ma bo chce miec jakas dziewczyne ale nie planuje jakis wiekszych
> krokow (jeszcze) w zwiazku z tym stanem.

Nie wiem, czy dobrze zrozumialem, ale jezeli masz na mysli uzewnetrznienie
sie w stylu - "ej, wiesz wogole dla mnie niewiele znaczysz, ale chce byc z
Toba bo musze kogos wogole miec" to raczej jest to upokorzenie kobiety, niz
zdobycie u niej punktów taką szczerością. No cóż, dla mie sama idea takiego
"układu" z kobietą jest chora.

> [...]
oczywiscie
> w nieswiadomy dla kobiety sposob co moze na niej zrobic wrazenie.

Ma sens i jest to powszechnie używane przez różnych mężczyzn którzy osiągają
sukcesy z kobietami. Bardzo często postępują oni w ten sposób nie będąc
świadomymi, że stosują coś w stylu tego typu psychoanalizy. Powoduje to
dodatkowo budowanie odczucia "wzajemnego zrozumienia". Nie jest to jednak
narzędzie wystarczające.

Tuvox

1. Data: 2001-11-07 21:21:15

Od: "traveller" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> meskiej. ____Niestety___ to one decyduja ktorego faceta dopuscic do
swojego zycia i
> cala reszte po mistrzowsku umieja splawic.

niestety???????????????

1. Data: 2001-11-07 22:30:44

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"traveller" <p...@g...pl> wrote in message news:9sc8kr$1mm$1@news.tpi.pl...
meskiej. ____Niestety___ to one decyduja ktorego faceta dopuscic do
swojego zycia i
cala reszte po mistrzowsku umieja splawic.

niestety???????????????

jak kobieta splawia to czlowiek otwarty moze sie na podstawie swojego
rozczarowania duzo o sobie dowiedziec...i o psychologii przy okazji tez

1. Data: 2001-11-07 23:15:33

Od: "Bruno" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tuvox <t...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sc2ar$9pt$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zachowan wyciagnie bledne wnioski. Emocji, ktore sa motorem kobiecych
dzialan nie da sie wytlumaczyc ta droga.

@ Dokładnie tak. Na podstawie praktyki też na to wpadłem a wiele nocy
przesiedziałem analizując każdą rozmowe i każde... wydarzenie ; ) próbująć
zrozumieć jego sens. Przykład: wieczór, jest miło, kobieta i mężczyzna
niewiele się właściwie znający (dwa inne światy mimo że znajomosć może 8
letnia). I nagle buch... Coś się wydarza. Podejmując próby znalezienia w tym
sensu mężczyzna dochodzi do dylematu : czy jestem dla niej ważny czy nie?
Czy to ma coś znaczyć czy nie? I zadręcza się.
Mówiąc szczerze, dawno temu też takie dylematy mialem, a okazywało się, że
to właśnie EMOCJE, o których świetnie napisał Tuvox.
Tylko teraz pytanie: czy faktycznie TYLKO emocje? Przecież w "grze" kobiet
jest wiele wyrafinowania. Słuchasz rozmowy, podejmujesz tematy i sam widzisz
jak pałeczka przechodzi z rąk do rąk, jak kobieta poprzez niewinne pytania
próbuje do czegoś dojść.
Np. Po co kobieta słodzi mężczyźnie, ktory jej nie pociąga? Mowię tutaj o
szczerości a nie o sztucznym przymilaniu się. Przecież, jak wynika z postów,
będąc istotą dumną, która "decyduje" nie powinna nagle okazywać meżczyźnie i
mu mówić, że jej się podoba, czy że odobają się jej w nim pewne cechy.
Dlaczego jednak tak jest?
Emocje... napewno wiele w tym prawdy, ale myśle, że rownież wyrafinowanie
(niekoniecznie w negatywnym wydźwięku) ma tutaj woje znaczenie.

Spójrzcie na jeszcze jedną rzecz. Kto bardziej kieruje się emocjami.
Mężczyzna po spotkaniu z kobietą chce kolejnego jak najszybciej. Znowu ją
usłyszeć zobaczyć, być blisko.
A kobieta? Potrafi czekac tygodniami, po to by po wielu dniach rozmawiać z
Tobą jakby to ostatnie spotkanie było wczoraj....

Ech... kto zrozumie kobiety...
Dla ciekawych jeszcze mały aforyzm:
"Kiedy się uczyniło wszystko, aby posiąść kobietę,
a skutku to nie odniosło, pozostaje jeszcze jeden środek - zaprzestać
zabiegów; wtedy właśnie sama się o ciebie upomni."

Może coś w tym jest. : )

Pozdrawiam
Bruno

1. Data: 2001-11-07 23:57:25

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz w meskim gronie juz sobie porozmawialiscie to pozwole sobie wtracic
mala uwage, tym razem od kobiety. Otoz madra kobieta woli otwartosc i
szczerosc. Pochlebstwa sa szybko rozszyfrowywane. Mezczyzni o silnym pierwiasku
kobiecym przyciagaja tysiackrotnie bardziej niz typ 100-procentowego, dumnego
faceta. Pierwiastek zenski jest tu rownowazny z pewnymi cechami
charakterystycznymi dla psychiki kobiecej. To moze byc u mezczyzny otwartosc,
sklonnosc do sluchania, umiejetnosc analizowania i odczuwania, taki bardziej
przyjaciel niz facet-kogut, ktory stroszy piorka. Koguciki raczej smiesza ale
nie pociagaja. Im kobieta madrzejsza i dojrzalsza tym bardziej pociaga ja
madrosc w oczach faceta, skromosc, rzeczywiste walory intelektualne i wysoka
inteligencja emocjonalna. Bo latwiej sie wtedy dogadac i stworzyc partnerski
zwiazek zamiast tradycyjnego, meczacego modelu, w ktorym facet nosi w umysle
smutne i wyswiechtane truizmy na temat nieumiejetnosci analitycznego myslenia u
kobiet..
Nie wiem czy bylam dosc jasna..
Pozdrowienia

1. Data: 2001-11-08 01:29:40

Temat: Odp: Pytanie do kobiet
Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> [...]
dumnego
> faceta. Pierwiastek zenski jest tu rownowazny z pewnymi cechami
> charakterystycznymi dla psychiki kobiecej.

Wolę mówić o cechach uchodzących za kobiece, czy męskie. Podobno najbardziej
kobiece kobiety i najbardziej męscy mężczyźni mają psychikę androgyniczną,
t.zn. posiadają silnie rozwinięte zarówno cechy uchodzące za kobiece, jak i
za męskie. Tak więc podana przez Ciebie reguła działa w obie strony.

DW

1. Data: 2001-11-08 08:37:29

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik "Piotr Wołowik" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> takie podejscie versus szczerosc i uzewnetrznienie sie; kobieta na dluzsza
> mete jezeli to ma dla niej byc powazny zwiazek- bardziej "preferuje".
Kobieta poszukuje trwalego zwiazku z mezczyzna przede wszystkim,
aby zmaksymalizowac szanse zyciowe swojego potomstwa.
Z tego faktu wynika cala reszta!

.

1. Data: 2001-11-08 10:23:56

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Nabaglo" <...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

I tak pewnie jest
witam i zycze milego dnia:)
Czytam Wasze wypowiedzi i ciezko wam nie przyznac racji, niektore sa bardzo
osobiste, inne o zbyt malym stopniu szczegolowosci, jak na tak konkretne
wyartykulowane pytanie Piotra.

,,> Kobieta poszukuje trwalego zwiazku z mezczyzna przede wszystkim,
> aby zmaksymalizowac szanse zyciowe swojego potomstwa.
> Z tego faktu wynika cala reszta!

I tak pewnie jest......Ja wspoltworze trwale zwiazki bo:
- tak samo lubie samotnosc jak i jestem stadna
- potrzebuje konstruktywnej krytyki i towarzysza do smiechu na kazdej
komedii W.A.
- nie mysle chorobliwie o ,,rodzinie'' ale lubie trzymac dlon na jego twarzy
- nie potrafie zamontowac pralki automatycznej
- mam dwa wiklinowe fotele bujane (drugi zawsze dla niego)
- czasami nie wiem kto gral glowna role w trzecim Batman'ie
- lubie nie wracac wieczorami sama do domu a nie zawsze mam ochote na taxi
- lubię usłyszeć ,,mylisz sie............., nie masz racji..........''
- uwielbiam mowic, zmien spodnie, bo w tych granatowych jest Ci lepiej
kochanie.....
- no i w koncu ktoś musi jesc to moje monotonne spagetti:))

ja mam wszystko {mieszkanie, prace, bliskich i nietoksycznych znajomych,
poczucie humoru, zawsze flakonik swoich ulubionych perfum................)
moze dlatego jest mi latwiej, a z roku na rok wiem coraz wyrazniej czego
oczekuje od partnera, i uwielbiam ten stan swiadomosci!
pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-11-08 10:37:23

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wołowik" :

> [...]

> jak kobieta splawia to czlowiek otwarty moze sie na podstawie swojego
> rozczarowania duzo o sobie dowiedziec...i o psychologii przy okazji tez

Jeżeli jest wyuczalny i nie ma zbyt wielu kompleksów.
To samo zresztą można rzec o kobietach.
E.

Generatywna Gramatyka Transformacyjna
Jestem nowy
zaufanie
POMÓŻCIE !!!
Kto ma "Maximum Persuasion " Kenricka, Clevelanda?