Odp: Rak piersi - artykul

Data: 2004-01-02 10:06:38
Temat: Odp: Rak piersi - artykul
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl>

Użytkownik Marlene <0...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> napisz prosze wiecej o tej diecie

Dieta taka nie jest niczym niezwykłym i chodziło mi po pierwsze o zdrowe
odżywianie eliminujace jak to tylko jest możliwe żywność rafinowaną,
oczyszczoną, czyli taką, która ulega modyfikacji podczas produkcji. Np.
oczyszczony cukier, nierazowa mąka, łuskany ryż, mleko UHT czy
pasteryzowane. Po drugie na odpowiednim łączeniu pokarmów czyli tym na czym
opierają się popularne ostatnio diety (np. optymalna, węglowodanowa) czyli
nie mieszaniu ze sobą składników, które razem są trudne do strawienia. Ważne
jest także oczyszczanie co jakiś czas organizmu, między innymi za pomocą
okrestowego postu, podczas którego organizm może się pozbyć niepożądanych
substancji. Co do witaminy B17 i C, stwierdzono, że są zabójcze dla komórek
nowotworowych poprzez mechanizm prooksydacyjny jeśli ich stężenie we krwi
jest na odpowiednio wysokim poziomie. Jedynym problemem ze stosowaniem tych
substancji w leczeniu raka jest taki, że nie da się ich opatentować i
zarobić na nich kasy. Np. Abchazowie, Azerowie, Hunzu, Eskimosi oraz
mieszkańcy Karakorum, których dieta opiera się o produkty zawierające dużo
witaminy B17 są całkowicie wolni od raka. Najlepszym źródłem tej witaminy
jest morela, głównie jej nasiona. Nie wiem jak się sprawa ma z Eskimosami,
ale tam gdzie czytałem nie napisano co w ich diecie zawiera dużo B17, bo
moreli chyba nie uprawiają :)

Oczywiście w konwencjonalnej praktyce medycznej istnieją elementy ratujące
życie zarówno w przypadkach nagłych jak i wczesnego wykrywania, ale
zapominanie o naturalnych mechanizmach leczenia raka, w jakie wyposażyła nas
natura i które są bezpieczne i nietoksyczne, jest moim zdaniem głębokim
nieporozumieniem.

I na koniec ciekawostka. Świadomość naturalnych sposobów walki z rakiem
rośnie i pewnie dlatego przemysł antyrakowy w Unii Europejskiej wywierane sa
wpływy aby środki takie jak witamina C i inne nie mogły być stosowane bez
zalecenia lekarza. Widać, że się tego boją i będą walczyć aby utrudnić
ludziom dostęp do tych suplementów.

Trochę linków na temat leczenia raka. Szukałem w google, wpisując hasło "B17
cancer" i wywaliło tego bardzo dużo.
http://www.1cure4cancer.com/
http://www.whatareweswallowing.freeserve.co.uk/death
bydoctoring8.htm

Co do raka, to opierałem się głównie na artykułach z dwumiesięcznika "Nexus"
(www.nexus.media.pl , wydanie anglojęzyczne www.nexusmagazine.com)
Numer 20 - "Rak piersi - wykrywanie czy oszukiwanie"
Numer 26,27 - "Zagrożenia ze strony konwencjonalnych terapii antyrakowych"
Sprzedają archiwalne numery i jest dostęp do tych artykułów, ale w
internecie można też dużo znaleźć na ten temat.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl