Ratunku, żółty ogród!

61. Data: 2003-08-27 13:33:02

Temat: Re: Ratunku, żółty ogród!
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko ogrodnik, ale także wielki znawca
> brył wszelakich. Myślę, że gdy podziwia
> swój zagon widzi go w rozmaitych wzorach:-)
I o to chyba chodzi:) o różnorodność:):):)
Pozdrav.Rene

62. Data: 2003-08-31 12:06:38

Temat: Odp: Ratunku, żółty ogród!
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi485r$gdg$...@n...news.tpi.pl...
> Dzięki uprzejmości sąsiadek i własnej inwencji zgromadziłam zbyt dużo
> żółtych kwiatów: Duże i małe rudbekie, tojeść kropkowana, omieg, języczka,
> irysy z przewagą blado-żółtych. Prócz tego 2 całkiem żółte tuje, złoty
> liguster w ilości 3 sztuki. Chciałabym zrównoważyć ten kolor czerwienią ,
> bielą , błękitem, różem. Jakie rośliny o dużych kwiatach można posadzić
obok
> tych żółtych?

Najlepszy bedzie fiolet i ciemnoniebieski: ostrozki, lawendy, szalwie,
dzwonki, astry, floksy, tojad, perowskia, jezowki i pysznoglowki.

63. Data: 2003-08-31 15:42:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
>
> Najlepszy bedzie fiolet i ciemnoniebieski: ostrozki, lawendy, szalwie,
> dzwonki, astry, floksy, tojad, perowskia, jezowki i pysznoglowki.

Idę do okulisty. Ciemnoniebieskie jeżówki?

Pozdrawiam, Basia.

64. Data: 2003-08-31 17:59:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Idę do okulisty. Ciemnoniebieskie jeżówki?

A szkoda, że nie ma:-)
Filoetowe też by były ładne:-)

Pozdrawiam
Marta

65. Data: 2003-08-31 20:17:01

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bitd0e$o1f$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> A szkoda, że nie ma:-)
> Filoetowe też by były ładne:-)

A ja w tym w ubiegłym roku myślałam, że cudeńko w tym stylu mam, bo
dostałam czarną jeżówkę. Okazało sie , że to zupełnie nieciekawa rudbekia
'Green Wizard' :-(

--
Pozdrawiam, Kaśka

66. Data: 2003-08-31 20:46:22

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bit575$g5f$...@a...news.tpi.pl...

> "Elfir" <e...@p...fm> wrote in message
>
> Idę do okulisty. Ciemnoniebieskie jeżówki?

Oj, no bez przesady. Sa ciemnorozowe(tak jak i pysznoglowki). Mnie chodzilo
o ogolny efekt.

Elfir

67. Data: 2003-08-31 22:22:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
> dyskusyjnych napisał:bit575$g5f$...@a...news.tpi.pl...

> Oj, no bez przesady. Sa ciemnorozowe(tak jak i pysznoglowki). Mnie

Róż z żółtym gryzie się całkiem nieźle;-) Pysznogłówek nie koryguję, są
przecież fioletowe .
A do niebieskich koniecznie dołącz moją ulubioną barbulę. Właśnie kwitnie.

Pozdrawiam, Basia.

68. Data: 2003-08-31 22:23:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> A ja w tym w ubiegłym roku myślałam, że cudeńko w tym stylu mam, bo
> dostałam czarną jeżówkę. Okazało sie , że to zupełnie nieciekawa rudbekia
> 'Green Wizard' :-(

O, nieładna jest, ale żeby zaraz nieciekawa?
Swoją drogą nie wiem, po co to uprawiać - zero efektu!

Pozdrawiam, Basia.

69. Data: 2003-08-31 22:35:41

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Róż z żółtym gryzie się całkiem nieźle;-) Pysznogłówek nie koryguję, są
> przecież fioletowe .
> A do niebieskich koniecznie dołącz moją ulubioną barbulę. Właśnie kwitnie.

:-)))
I koniecznie kocimiętkę - kwitnie długo i ładnie, do tego w krótkim czasie
efekt zapewniony:-)
No i oczywiście bratki - orgia niebieskości do fioletu.
A z jednorocznych żeniszek:-)

Pozdrawiam
Marta

70. Data: 2003-08-31 23:23:28

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do niebieskich koniecznie dołącz moją ulubioną barbulę. Właśnie kwitnie.

Masz kwitnący na niebiesko mech ?
To ja chcę kawałek zobaczyć.

Kronopio

Folia na sadzawk