co mi zżera beberys

1. Data: 2003-08-22 07:52:33

Temat: co mi zżera beberys
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam przed domem śliczny berberys, liście lekko fioletowwe. Od tygodnia
cos mo go zżera - gąsieniczniki żółtawe z czrnymi kropkami po bokach.
Mnóstwo tego, ręcznie nie da się usunąć. Co to jest i czym to potraktować?

pozdr
Ania

2. Data: 2003-08-22 10:11:32

Temat: Re: co mi zżera beberys
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam przed domem śliczny berberys, liście lekko fioletowwe. Od tygodnia
> cos mo go zżera - gąsieniczniki żółtawe z czrnymi kropkami po bokach.
> Mnóstwo tego, ręcznie nie da się usunąć. Co to jest i czym to potraktować?

Najprawdopodobniej obnażacz kwaśnicówka
Opryskać preparatami o działaniu kontaktowym

zdrowia Lech

Ratunku, żółty ogród!
Folia na sadzawk
czy wrzos może na balkonie