Taki jeden temat mam

51. Data: 2002-05-13 09:32:22

Temat: Re: Taki jeden temat mam
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:abnvoa$ok8$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik Bischoop <B...@b...SA> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:s...@s...katowice
.bischoop.sa...

> Po paru miesiącach niekiedy wnoszą sprawę o rozwiązanie adopcji.

To można się tak bawić dziećmi - dawać, zabierać?
Horror, ale jeśli Ci ludzie się do tego nie nadają to faktycznie trzeba...
Tylko, czy oni czasem nie byli badani przez psychologów? Co jest zatem warte
takie badanie? Z jakich powodów te dzieci się zabiera?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

52. Data: 2002-05-13 09:42:46

Temat: Odp: Taki jeden temat mam
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abo19b$59a$...@n...onet.pl...

> To można się tak bawić dziećmi - dawać, zabierać?

Pani po paru miesiacach stwierdziła ,że sobie nie daje rady .Byliśmy też tą
sytuacją dobrze wkurzeni.
A śmieszniejsze jest ,że po 3 miesiacach wrócili i chcieli ponownie ,że
przemyśleli wszystko .I wtedy nam rozpętali wojnę ale nie dostali już
ponownie.
Sandra Są ludzie i ludziska ,i nawet przy wywiadach dobrze się maskują
.Teraz trochę jest inaczej ,niekiedy jak się ma jakieś wątpliwości to
umieszcza się dziecko w rodzinie preadopcyjnej na jakiś okres i się
nadzoruje rodzine , sprawdza jak sobie radzą a następnie przygotowuje się
sprawę adopcji .
Sandra

53. Data: 2002-05-13 09:54:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A śmieszniejsze jest ,że po 3 miesiacach wrócili i chcieli ponownie ,że
> przemyśleli wszystko .I wtedy nam rozpętali wojnę ale nie dostali już

Hmm... Rozumien, że jak się przeprowadzą do innego miasta, to już będą
mogli na nowo strać się o adopcję? :-(

54. Data: 2002-05-13 10:07:06

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abo2gu$7se$...@n...onet.pl...

> Hmm... Rozumien, że jak się przeprowadzą do innego miasta, to już będą
> mogli na nowo strać się o adopcję? :-(

Sprawa sprawie nie jest równa ale istnieją nie tylko lokalne instytucje
,które mają odnotowane wszystkie starające się osoby ale też siedziba główna
w Warszawie i tam są również nanoszone dane dot. każdej starającej się osoby
.
A sąd ,który ma taką sprawę zwraca się również o akceptację do Warszawy .
Sandra pozdrowionka uciekam , mam sporo do załatwienia :-)
Sandra

55. Data: 2002-05-13 10:11:13

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abo2gu$7se$...@n...onet.pl...

Zaintrygował mnie znak smutku ??? u Ciebie .
Dla wiadomości podam ,że nie tylko można adoptować , ale również można
szczęśliwie przeżyć swoje życie z dziećmi umieszczonymi u zainteresowanych
jako w tzn. rodzinach zastępczych ,i pomocą finansową ,która wcale nie jest
mała .
Sandra

56. Data: 2002-05-13 10:38:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do
> grup dyskusyjnych napisał:abo2gu$7se$...@n...onet.pl...
>
> Zaintrygował mnie znak smutku ??? u Ciebie .

Chodziło mi o to, że nie sądziłam ze jest jakikolwiek centalny rejsestr...

> [...]
> szczęśliwie przeżyć swoje życie z dziećmi umieszczonymi u zainteresowanych
> jako w tzn. rodzinach zastępczych ,i pomocą finansową ,która wcale nie

A to to wiem. Mam jednak wątpliwości, co to ten"niemałej pomocy"

57. Data: 2002-05-13 10:47:37

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadając takie pytanie zdajesz się nie zauważać udanych związków ludzi
> z rodzin, które nie są ideałami.

to jest znowu przyklad odpowiedzi "przez negacje".

ktos mowi ze zwykle z A wynika B, a ty pokazujesz przyklad ze z A moze rowniez
wynikac C, co mialoby znaczyc ze z A nie wynika B.
Bzdura.

to ze w rodzinie mordercow moze wychowac sie swiety, nie znaczy ze nalezy
popierac adopcje dzieci przez rodziny zwichrowane, patologiczne, chore.
Zeby zaadoptowac dziecko, trzeba pokazac ze jest sie mu w stanie stworzyc dom.
Dlaczego nie zezwoli sie na adopcje alkoholikowi, narkomanowi, mimo, ze on tez
ma pelne prawo zycia? Przeciez znajda sie przyklady ludzi, wychowanych przez
takich rodzicow, ktorzy mimo to mieli lepsze dziecinstwo niz gdyby oddano ich
do domu dziecka. W takiej _nienormalnej_ rodzinie, dziecko narazone jest jednak
na duzo wieksze ryzyko, dlatego adoptowane dzieci nie powinny trafiac do takich
rodzin. Podobnie jest z parami homo-jesli sie na to pozwoli, istnieje wysokie
prawdopodobienstwo, ze dziecko wychowane przez takich rodzicow bedzie narazone
na psychiczne skrzywienie. Bedzie na codzien swiadkiem czulosci mesko-meskich
albo damsko-damskich co nie jest naturalne. Przy ksztaltowaniu osobowosci i
swiatopogladu takie wydarzenia maja wplyw na cale przyszle zycie. Chcemy by
swiat roil sie od psychicznie _uszkodzonych_?
To jest prawo natury, ze do pojawienia sie dziecka potrzebne sa dwie osoby
roznej plci, adopcja jest rozwiazaniem zastepczym gdy rodzice nie sa w stanie
wydac na swiat potomstwa. U ludzi, tworzace zwiazek 2 osobniki homo, nigdy nie
beda zadnymi rodzicami, to osoby uposledzone przez nature. Nie dystryminujmy
ich, dajmy pelne prawo do zycia ale nie pozwolmy by swoja patologia deprawowali
dzieci.

Jestem ciekawy co powiedzielibyscie swojemu dziecku, ktore spytaloby dlaczego
jeden pan caluje drugiego pana np. na ulicy? Uwazacie, ze taki widok jest OK?
Ja nie. To jest niesmaczne i niezgodne z prawami przyrody, tak jak obcieta
noga, nie powinna byc eksponowana publicznie (kalecy chcacy wzbudzic litosc
czesto odslaniaja takie zdeformowane choroba czesci ciala). To ma krzywdzacy
wplyw na tych, ktorzy dopiero ten swiat poznaja. Powinno byc niedozwolone, tak
jak karalne jest wyproznianie sie w miejscu publicznym.

pozdrawiam
FK

58. Data: 2002-05-13 10:55:07

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tak
> jak karalne jest wyproznianie sie w miejscu publicznym.

Rozumiem wiec, ze widok osob niepelnosprawnych, zarowno fizycznie, jak i
psychicznie, dzieci z zespolem Downa, itd, ma na ciebie wplyw krzywdzacy i
powinno byc niedozwolone i karalne przebywanie takich osob wsrod nas?
Ania

59. Data: 2002-05-13 11:00:48

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl>
>W takiej _nienormalnej_ rodzinie, dziecko narazone jest jednak
> na duzo wieksze ryzyko, dlatego adoptowane dzieci nie powinny trafiac do
takich
> rodzin.
Tak, a dziecko adoptowane przez rodzinę gdzie jeden rodzic
ma alergię na orzechy, drugi cukrzycę a ich dziecko
skręconą kostkę ma większe ryzyko tych chorób ;-)
Bzdura.

> [...]
> na psychiczne skrzywienie. Bedzie na codzien swiadkiem czulosci
mesko-meskich
> albo damsko-damskich co nie jest naturalne.
Nie jest naturalne dla Ciebie, ale one będą miały szansę mieć szersze
podejście do swiata uczuć, więcej zrozumienia i serca zamiast banałów na
ustach.

> [...]
dystryminujmy
> ich, dajmy pelne prawo do zycia ale nie pozwolmy by swoja patologia
Ważne pytanie:
Chcesz by nie pozwalano na adopcję/ wychowywanie nowych dzieci przez takie
pary czy na odebranie ich tym, które już wychowują??

> Jestem ciekawy co powiedzielibyscie swojemu dziecku, ktore spytaloby
dlaczego
> jeden pan caluje drugiego pana np. na ulicy?
To samo co na pytanie dlaczego pan całuje panią. Z komentarzem mówiącym
że swiat uczuć nie podlega zakazom i nakazom, że serce nie wybiera,
że na szczęście są już czasy kiedy można być z kim się chce.
Ze każdy ma prawo do swojego świata.

>Uwazacie, ze taki widok jest OK?
Oczywiście.

> Ja nie. To jest niesmaczne i niezgodne z prawami przyrody, tak jak obcieta
> noga, nie powinna byc eksponowana publicznie
Myślisz że należy wszystkich nieładnych i chorych pochować gdzieś po kątach?
Na ulicach ma panować piękno, zdrowie i mądrość :-)
Piękne ;-///

>Powinno byc niedozwolone, tak
> jak karalne jest wyproznianie sie w miejscu publicznym.
Okropne jest to co piszesz, w ogóle niepodobne do Ciebie.

Nadal z szacunkiem pozdrawiam
Asia

60. Data: 2002-05-13 11:16:59

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psychicznie, dzieci z zespolem Downa, itd, ma na ciebie wplyw krzywdzacy i
> powinno byc niedozwolone i karalne przebywanie takich osob wsrod nas?

kaleka wywalający brudne kikuty pod kościołem liczący na litość budzi we
mnie wstręt i obrzydzenie
chłopak bez nóg na basenie jest dla mnie czyms normalnym a nawet budzi
zazdrość bo pływa lepiej ode mnie i nigdy nie myślałam o nim jako o kalece
więc chyba nie mozna porównywać reakcji na żebraków lub pijaków i osoby
chore lub nie w pełni sprawne
pozdr.Joanna

firma-spam
Przemiana