Torcik Santiago

1. Data: 2001-11-06 20:29:28

Temat: Torcik Santiago
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Coby nie oberwac i nie wyskoczyc z tym jak powiedzmy z pizza, pofatygowalam
sie na archiv. Yes. Wrzucilam w maszyne Santiago i otrzymalam 345 postow.
Przelecialam wszystkie, a jak, pokazal mi sie wiele razy Real Madrid i
Pinochet, ale nie torcik.
Wiec aby nie tlumaczyc na nic pytam czy jest animo. Jesli tak to sie znowu
pofatyguje i przetlumacze przepis samego Arguińano. !!!

**********
m-gosia chetna do pracy spolecznej
**********

1. Data: 2001-11-06 22:28:48

Temat: Odp: Torcik Santiago
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec aby nie tlumaczyc na nic pytam czy jest animo. Jesli tak to sie znowu
> pofatyguje i przetlumacze przepis samego Arguińano. !!!

Jeśli go robiłaś i jest dobry to zabieraj się do tej pracy
społecznej.Pozdrawiam oczekujący Ramzes.

1. Data: 2001-11-10 17:53:18

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ramzes <w...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9s9p85$7pa$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Jeśli go robiłaś i jest dobry to zabieraj się do tej pracy
> społecznej.Pozdrawiam oczekujący Ramzes.

Hej !
A ja czekam i czekam i czekam..........,
Widzę że coś znielubiłaś pracę społęczną,niemniej jednak ja dalej uśmiecham
się o przepisik.:-)))

1. Data: 2001-11-10 18:12:33

Temat: Re: Torcik Santiago
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hej !
> A ja czekam i czekam i czekam..........,
> Widzę że coś znielubiłaś pracę społęczną,niemniej jednak ja dalej
uśmiecham
> się o przepisik.:-)))
> >

> Hej Ramzes, ales ty pamietliwa, niech cie ! A ja sobie juz to odpuscilam.
Bo po pierwsze nie robilam (to byl twoj warunek), a po drugie jeszcze raz
dokladnie przejrzalam ten przepis i w sumie zastanawiam sie nad czym ci
holendrzy sie tak zachwycaja. To mialo byc cudo nie z tej ziemii, a po
prawdzie ciagle patrzac na przepis nic nadzwyczajnego tam nie widze. Wiesz,
myslalam sobie, a! Ramzes i tak zapomni... niech cie! Dobra, specjalnie dla
ciebie zabiore sie do tego.
**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-10 18:50:41

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Specjalnie dla upartego Ramzesa:

> Tort Santiago wedlug Arguinano - kucharza hiszpanskiej TV
TARTA DE SANTIAGO

ciasto na spod:
1 jajko
125 gram cukru
125 gram maki
szczypta soli
1,5 lyzki cieplej wody

na nadzienie:
4 jajka
250 gram cukru
starta skorka z 1 cytryny
250 gram zmielonych/posiekanych migdalow
szczypta cynamonu
szpik z 1 patyczka wanilii
cukier puder do ozdoby

Piec rozgrzac do 180 stopni.

Ciasto na spod. Utrzepac jajko z cukrem i 1,5 lyzka cieplej wody
"na pianke". Po trochu wsypuj make az ciasto bedzie odstawac od brzegow.

Utrzepuj jajka na nadzienie znowu na pianke razem z cukrem, wiorkami
cytryny, cynamonem, miazszem wanilii i migdalami, dobrze wymieszaj.
Posyp stolnice maka i rozwalkuj ciasto na okragle, cieniutkie dno. Wysciel
nim wysmarowana forme i widelcem troche podziurkuj.
Rozlurz nadzienie rownomiernie na dnie z ciasta i piecz ok. 30 min.
na zloty kolor.
Pozwol ciastu wystygnac w formie i wtedy dopiero posyp cukrem pudrem.

Pff, praca spoleczna wykonana. Pozdrawiam Ramzesa

m-gosia

Co do ryżu?
recepta na przyprawe do curry
mrozone ciasto francuskie
Christmas pudding - na zyczenie. bardzo dlugie
Tu jest chyba wszystko o sushi