Uczta w Spichlerzu - dlugie

1. Data: 2001-11-10 10:48:22

Temat: Uczta w Spichlerzu - dlugie
Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz nie jestem specjalnie wylewna, tym razem musze Wam opowiedziec jaka uczte
krolewska mialam okazje wczoraj skonsumowac. Jak juz mowilam, moj maz wygral kolacje
-
bez znaczenia jaka knajpa i jaki koszt - kierujac sie wiec przewodnikiem Gazety
Wyborczej, rada Basi oraz ogolna fama w Gliwicach- wybralismy sie do slynnego
Spichlerza. Knajpa swietna, atmosfera starej izby, klosy zboza, belki pod sufitem,
kamienne sciany, ale przy tym niezmiernie elegancko.

W naszym menu znalazly sie: sakwa z ciasta francuskiego nadziewana borowikami i serem
grand bleu w sosie orzechowym (poezja!) - cudnie podane, niezmiernie delikatne i
aromatyczne; przepiórka faszerowana bażanciną, ozdobiona ornamentem ze szczypiorku
ułożonego w formie pięciolinii z kluczem wiolinowym i nutkami zrobionymi z oliwek;
nastepnie stek z jelenia, podany z pradziwa czerwona glowka rozy i oproszony platkami
rozy; kaczka w sosie pomaranczowym pachnaca cynamonem, z wonnymi buraczkami tez z
aromatem cynamonowym i kluseczkami z rozyczka brokulow; do tego butelka wina Bordeaux
1998. Na deser przepyszne Tiramisu przybrane wokol sosem czekoladowo-smietankowym.
Pelen
orgazm.

Od razu przypomnial mi sie fantastyczny film "Uczta Babette"...

Po takim magicznym wieczorze pozostaje jeden problem: i jak tu dzis przygotowac cos
na
obiad???

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-10 13:12:02

Temat: Re: Uczta w Spichlerzu - dlugie
Od: ewa <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> [...]
Bordeaux
> 1998. Na deser przepyszne Tiramisu przybrane wokol sosem czekoladowo-smietankowym.

nuuuda

> Pelen
> orgazm.

no bez przesady.....
ewa

1. Data: 2001-11-10 13:24:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ewa <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
3...@p...onet.pl...

> nuuuda

> no bez przesady.....
> ewa

Cupelnie cie Ewo nie rozumiem. Czy codzennie jadasz takie potrawy, ze ci sie
nudne wydaja ?

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-10 13:55:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 3...@p...onet.pl...

> Cupelnie cie Ewo nie rozumiem. Czy codzennie jadasz takie potrawy, ze ci

pewnie jada! no przeciez to normalka

Mechcia
hmmm

1. Data: 2001-11-10 23:33:16

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <v...@t...pl> napisał w wiadomości

> Po takim magicznym wieczorze pozostaje jeden problem: i jak tu dzis
przygotowac cos na
> obiad???

Zanim całkiem zaślinię klawiaturę: jak się tam kształtują ceny?

Kamila Pe.

1. Data: 2001-11-12 08:42:55

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-12 08:57:55

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

maz wygral kolacje -
> [...]
Gazety
> Wyborczej, rada Basi oraz ogolna fama w Gliwicach- wybralismy sie do slynnego
Pelen orgazm.

A jakie ceny??

Kalina

1. Data: 2001-11-12 10:47:50

Temat: Odp: Uczta w Spichlerzu - dlugie
Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie ceny??

Hm, ceny - zalezy do czego porownac: jak na warunki gliwickie ceny wysokie,
chociaz porownujac do w-wy to wcale nie jest tak drogo. Ale szukalismy
takiej knajpy, na ktora sami pewnie dlugo sobie nie pozwolimy...
Rzeczywiscie kelner widzac dwie osoby w wieku 26 lat na poczatku patrzyl
troche podejrzliwie ;-) Np. taka przystawka - nadziewana przepiorka ok. 50
zl, tiramisu 25 zl, butelka wina 120 zl, stek z jelenia tez chyba okolo
40-50 zl. W sumie udalo nam sie wydac 300 zl. Ech, trzeba by znowu cos
wygrac!

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-12 10:55:55

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ser plesniowy. W nazwie na pewno bylo bleu, moze cos pomylilam z pierwsza
czescia, bo nie moge znalezc w zadnej wyszukiwarce takiego sera.

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-12 11:21:53

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.koneser.pl
>
> Ser plesniowy z sosem orzechowyM? na przystawke czy na pieczyste? Czy moze to
z sosem to bylo jakie miesko? Bo moge sie domyslać, ze mialo byc cordon bleu,
ale widizalam tyle wersji - łącznie z gordon blue, ze mnie juz nic nie dziwi Qd

Potrzebuje przepis na kapuste zasmażaną
Dziad z Baba albo Tanie Gotowanie
Pomóżcie - ciacho :)
remoulada