Odp: achalasia kardiae

From: "Jarek" <p...@w...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: achalasia kardiae
Date: Wed, 02 Aug 2000 19:13:22 GMT

Bardzo dziękuję Ci za szczegółową odpowiedź. Z tego co wiem była robiona
gastroskopia i pobierano jakieś wycinki do badań pod kątem właśnie choroby
nowotworowej. Na szczęście wykluczono ją. Piszesz również o możliwości
endoskopowego rozszerzania przełyku. Słyszałem o tej metodzie jako o bardzo
bolesnej i przynoszącej krótkotrwałe efekty, a pacjent pamiętając co
wcześniej przeżywał unika jaj później jak ognia.
Wiem, że może chciałbym zbyt wiele, tzn. bezboleśnie i bez żadnych
komplikacji pomóc ojcu. Wiem, że tak prawdopodobnie się nie da.
Dziękuję Ci jednak za wszelkie rady i sugestie którymi podzieliłeś się ze
mną.

Jarek

Użytkownik Krzysztof Kurek <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1LGh5.4803$c...@n...tpnet.pl...