Odp: blue, blue - kto chce niech czyta

From: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: blue, blue - kto chce niech czyta
Date: Thu, 31 Aug 2000 02:05:42 +0200
<8hits6$4t3$1@sunsite.icm.edu.pl> <Bte%4.6655$qi.174743@news.tpnet.pl>
<003201bfd048$c87e3400$eec8c8c8@Zych> <8hl42s$6re$1@sunsite.icm.edu.pl>
<8hl4t9$9mv$1@sunsite.icm.edu.pl> <8hmh6d$409$3@aquarius.webcorp.com.pl>
<8hmipj$ign$1@sunsite.icm.edu.pl> <8hnu91$nok$7@aquarius.webcorp.com.pl>
<8ho5d7$b1l$1@sunsite.icm.edu.pl> <8hpaib$cnn$2@aquarius.webcorp.com.pl>
<8hqlpq$388$1@sunsite.icm.edu.pl> <8hrrmu$g5u$1@aquarius.webcorp.com.pl>
<dpkg5.59808$pD2.1275932@news.tpnet.pl> <8nrkmq$pib$1@sunsite.icm.edu.pl>
<8oesik$jto$7@aquarius.webcorp.com.pl> <8og56a$b95$1@sunsite.icm.edu.pl>
<8ohar0$rgm$3@aquarius.webcorp.com.pl> <8oigps$ep7$1@sunsite.icm.edu.pl>

> Był sobie jerz, jest Jerzy i nic nie zmienia faktu, że to była fizycznie
> jedna osoba.> Każdy ma prawo do bycia tym kim chce być i inni powinni to
prawo uszanować.> Tak jest przynajmniej w społecznościach kierujących się
zasadami> "demokratycznymi" - przynajmniej teoretycznie coby zaraz ktoś nie>
powiedział, że tam "murzynów biją".> I jeżeli ktoś zmienił nick, zmienił
adres i odcina się od czegoś czego sam> nie akceptował to może inni niech
raczą to wreszcie łaskawie zauważyć i może> uszanować.

"Demokratycznie" rzecz biorąc, nie muszą raczyć tego zauważać ani
uszanować:-)

> Równie dobrze można wrócić na listę pod pseudonimem [i tak nikt tego nie>
zauważy], najlepiej pod postacią kobiety bo one są traktowane łagodniej.

Jeśli przyznasz się, że występowałeś na tej grupie pod postacią kobiety, i
nikt tego nie zauważył, to jednak padnę przed Tobą na kolana, oraz uchylę
czoła. Serio!!!

> Swoją drogą popieram ideę spotkań grupowych. Jak ludzie się znają to
dziwnie> "łagodnieją" we wzajemnych kontaktach i tworzą nawet nieformalne
grupy.
> Nieprawdaż?

Dlaczego "dziwnie"? To chyba normalne, ludzkie.
gorzej jeśli ktoś myśli sobie, że istnieją "nieformalne grupy", wyobraża
sobie pewnie, że grupy te mają "zielone książeczki", w których pod pierwszym
§ stoi: "atakować jerza".
:-)

> Zapominasz o tym, że będziesz niedługo w Warszawie. Rozglądaj się uważnie
i> patrz pod nogi.> :-)))))))))))))))))))))))))))))))))> ))))))))

:-)W Warszundzie bywam częściej niż Ci się (chyba) wydaje:-)
:-)Mam tam chyba więcej znajomych niż w Kielcach:-)
Ostatnio w Wa-wie byłem 19,08,00 i faktycznie dołków u Was dostatek i coraz
więcej. Sama atmosfera miasta (choć podobno największej wsi w Polsce) jest
dość dla mnie dołująca.
Natomiast jeśli masz ochotę dołączyć do "nieformalnej grupy":-), nie boisz
się "śledzenia" i "pilnowania":-), nie przyjdziesz w przebraniu kobiety w
googlach z miną Urbańskiego:-) za to w dobrym humorze z tego postu, to
przecież Powsin jest otwarty dla każdego grupowicza.
(chyba, że grupa "demokratycznie" zadecyduje inaczej).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl