ciekawe odkrycie choc nie nowe

1. Data: 2001-09-08 14:32:12

Temat: ciekawe odkrycie choc nie nowe
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Im mniej jem (dieta) tym wiecej czasu spedzam na rozmaitych stronach
kulinarnych w necie. Kupuje, oczywiscie, tez pisma z przepisami, ze nie
wspomne o ksiazce kucharskiej, ktora stworzylam w Wordzie:-) Pytanie tylko
jak dlugo bede lubila gotowanie? Na razie uwielbiam, ale pewnie jak
zamieszkam z narzecznym od lutego i przyjdzie mi gotowac co dzien....
Chociaz z drugiej strony mam w tym wprawe i gotowanie zajmuje mi malo czasu,
a odpreza mnie po pracy z kompem:-) A wy jak? Lubicie gotowac?

1. Data: 2001-09-08 14:54:01

Temat: Re: ciekawe odkrycie choc nie nowe
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9nda6v$46i$...@n...onet.pl, Katarzyna T. Nowak at k...@p...wp.pl
wrote on 9/8/01 4:32 PM:

> [...]
> Chociaz z drugiej strony mam w tym wprawe i gotowanie zajmuje mi malo czasu,
> a odpreza mnie po pracy z kompem:-) A wy jak? Lubicie gotowac?

Ja uwielbiam ale nie pod przymusem. Tzn. nie znosze stalych por posilkow, co
przy moim zawdzie jest zreszta niewykonalne. Uwielbiam natomiast przyjsc do
domu kompletnie zmeczony i wlozyc fartuszek. Najbardziej uwielbiam odkrywac
nowe smaki czy ich kombinacje. Zdarza sie najczesciej, ze przeczytam przepis
go modyfikuje. Ale radosc sprawia mi tez robienie rzeczy prostych i znanych:
typu rosol czy pomidorowa lub schabowe ale zawsze cos przy okazji probuje
wykombinowac nowego. I tak na przyklad wzorem Wlochow pomidory obsmazam na
oliwie zanin je dodam do zupy. Zmina drobna a w smaku odczuwalna.. Ogolnie
rzecz biorac jak glosi Grzegorz gotowanie to szutka, choc Wladyslaw by sie z
tym raczej nie zgodzil
Czarek

1. Data: 2001-09-08 14:57:40

Temat: Odp: ciekawe odkrycie choc nie nowe
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cezary gmyz <c...@z...media.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:B7BFFDA9.33B6%c...@z...media.pl...
> [...]
> wykombinowac nowego. I tak na przyklad wzorem Wlochow pomidory obsmazam na
> oliwie zanin je dodam do zupy. Zmina drobna a w smaku odczuwalna..

Tak, to podobni ejak ja. Stale pory odpadaja bo mam tzw wolny zawod, czasem
wrecz robie cos od razu na dwa dni i spokoj. Ale najb lubie cos modyfikowac
i gotowac rzeczy, ktorych jeszcze nie robilam. To rzeczywisxcie odpreza. Ale
mycie garow juz mniej odpreza:-) A pomidorowa robie nietypowa (zreszta z
przepisu z netu) bo daje cale kawalki pomidorow, cebuli, papryki, zielenina
i potem lacze to ze smietana. Nie miksuje!!! Zreszta ja chyba nie umiem
miksowac, wszystko mi po scianach lata:-)

1. Data: 2001-09-08 15:06:46

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak
> A wy jak? Lubicie gotowac?

niee.. no co ty, generalnie ja tu tylko sprzatam :>
Castle

1. Data: 2001-09-08 15:18:46

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ndcdp$lnl$...@n...tpi.pl...
> niee.. no co ty, generalnie ja tu tylko sprzatam :>

zlosliwosc niepotrzevba, moim zdaniem. Bycie w grupie nie musi oznaczac
totalnej milosci do gotowania i garow:-)

1. Data: 2001-09-08 15:24:25

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:9ndcva$6kc$1@news.onet.pl...
> zlosliwosc niepotrzevba, moim zdaniem. Bycie w grupie nie
musi oznaczac
> totalnej milosci do gotowania i garow:-)
zgryzliwosc mam w zestwie :)))
a patrzac na ta grupe - wszyscy ktorzy tu (przynajmniej
czynnie) uczestnicza w kuchennych harcach naprawde kochaja
gotowac!

no juz sie nie bocz ;)
Castle

1. Data: 2001-09-08 15:30:09

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ndd7v$p93$...@n...tpi.pl...
> [...]
> a patrzac na ta grupe - wszyscy ktorzy tu (przynajmniej
> czynnie) uczestnicza w kuchennych harcach naprawde kochaja

Ok, nie bocze sie! tez lubie, ale w koncu nie robie tego codziennie. A
wkrotce zaczne (ale nie jestem w wieku dojrzewania, raczej blisko mi do
przekwitania:-)

1. Data: 2001-09-08 15:40:45

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:9nddkf$78f$1@news.onet.pl...
> [...]
codziennie. A
> wkrotce zaczne (ale nie jestem w wieku dojrzewania, raczej

hmm mam regularne zycie, ale o posilkach tego nie moge
powiedziec, dlatego kazde zetkniecie (no..prawie) z kuchnia
jest frajda. zasada generalna - jak juz zaczniesz gotowac -
nie rob niczego na 2 dni, bo to sie nie sprzwdza, a
zniechecisz sie do tego jedzonka,
zasada nr 2 - moja, bo kazdy ma swoje metody - sprzatam
zaraz po posilku, zeby sie stesknic za zapachem jedzonka.
Gotowanie na dwojke Kasiu jest bardzo przyjemne. Zycze ci
wyrozumialego smakosza pod jednym dachem ;))

Castle

1. Data: 2001-09-08 15:49:38

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nde6j$b1$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Gotowanie na dwojke Kasiu jest bardzo przyjemne. Zycze ci
> wyrozumialego smakosza pod jednym dachem ;))

Dzieki! On nic nie umie, ale lubi pomagac:-) Tez sprzatam zaraz bo inaczej
nie umiem wyluzowac sie z ksiazka majac swiadomosc sterty garow! Masz racje
co do gotowanie na dwa dni, ale sa potrawy, ktore dobrze smakuja na drugi
dzien. Zreszta ja to bede robila w sytuacjach gdy bede musiala np pisac caly
dzien (choc w przerwie chetnie cos upichce:-) Rozumiem, ze gotujesz we
dwojke:-) Ja uwielbiam jak on cos kroi i mi podaje albo po prostu myje
naczynia:-)

1. Data: 2001-09-08 16:04:16

Temat: Re: Odp: ciekawe odkrycie choc nie nowe
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ja sprzatam w trakcie gotowania niejako, zeby po zarciu miec
minimum roboty

K.T. - starannie opakowana

uf...............udalo sie:-)
ja zwariuje i prosze o pomoc