co by tu z kasza gryczana?

1. Data: 2001-09-28 18:57:30

Temat: co by tu z kasza gryczana?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byle nie z serem twarogowym, ktory widzialam na liscie. Chcialabym cos
.mhm/////
sama nie wiem.poddajcie pomysly, prosze.........Jutro sobota, chce cos
takiego zrobic. Moze zapikana? Ale z czym???
Pozdrawiam, kaska

1. Data: 2001-09-28 19:00:47

Temat: Re: co by tu z kasza gryczana?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama nie wiem.poddajcie pomysly, prosze.........Jutro sobota, chce cos
> takiego zrobic. Moze zapikana? Ale z czym???

z grzybkami ?
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-28 19:06:39

Temat: Odp: co by tu z kasza gryczana?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00b601c1484f$d9fc6e60$0200a8c0@BeataMoryl...

Moze....ale to napisz co i jak:-)))

1. Data: 2001-09-28 19:25:00

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-28 19:37:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9p2h9l$rbk$...@n...onet.pl...
> [...]
> sama nie wiem.poddajcie pomysly, prosze.........Jutro sobota, chce cos
> takiego zrobic. Moze zapikana? Ale z czym???

może:
1. zraziki z sosem i kasza gryczaną
2. kasza gryczana ze skwareczkami z przerośniętego boczu
3. gulasz wołowy z kaszą i korniszonkami
4. gołąbki z farszem kaszowym i sosikiem

Wkn

1. Data: 2001-09-28 19:57:50

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> może:
> 1. zraziki z sosem i kasza gryczaną
> 2. kasza gryczana ze skwareczkami z przerośniętego boczu
> 3. gulasz wołowy z kaszą i korniszonkami
> 4. gołąbki z farszem kaszowym i sosikiem

albo moje standardowe wyżywienie w Moskwie czyli pieczeń s griczkoj,
czyli wątróbka z cebulką i kasza gryczana.

Waldek

1. Data: 2001-09-28 20:00:52

Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9p2h9l$rbk$...@n...onet.pl...

> 2. kasza gryczana ze skwareczkami z przerośniętego boczu

> Wkn

Dawno temu podawali kasze gryczana ze skwarkami ,jajem sadzonym i ogromna
szklana kefiru w Kuznicach... smak niezapomniany ... ;-)
a i kosztowalo to 1zl. 50 gr.
A na deser piwko z sokiem malinowym..... ;-)```
Art(Gruby)

1. Data: 2001-09-28 21:16:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklana kefiru w Kuznicach... smak niezapomniany ... ;-)
> a i kosztowalo to 1zl. 50 gr.
> A na deser piwko z sokiem malinowym..... ;-)```
To Ci nie powiem, co teraz podają. Pamiętaj tamte smaki, przypomniałeś je
i mnie.
pozdr. Jerzy
PS
Coś zbyt wiele mamy wspólnych ulubionych miejsc. Nie sądzisz?

1. Data: 2001-09-28 21:22:20

Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdr. Jerzy
> PS
> Coś zbyt wiele mamy wspólnych ulubionych miejsc. Nie sądzisz?

A to podejrzane... ;-))))
Ojciec mnie zarazil - lato nad jeziorami lub w Lukecinie jako ratownik ,zima w
Koscielisku na Olczy lub w Pieciu...
Art (Gruby)

1. Data: 2001-09-28 21:33:42

Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mi jeszcze powiesz, że znasz Lubniewice to ...
> pozdr. Jerzy

Tam mnie niestety nie nosilo...;-(
Art(Gruby)

Re: "kociołek zbójnicki"