co zorbić z pomidorami?

1. Data: 2002-08-18 18:54:07

Temat: co zorbić z pomidorami?
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mama uraczyła mnie 20 kg pomidorów

1. zupa z pomidorów - to wszytsko co potrafię, ale ile można jeść to samo?

CO MOZNA JESZCZE ZROBIĆ Z POMIDORÓW???????

mam pytanie:

chcę zamrozić poobierane ze skórek pomidory na zupę na jesień i zime ...
jak to najlepiej zrobić?
moze jakiś przecier?

z góry dzięki

1. Data: 2002-08-18 19:06:10

Temat: Odp: co zorbić z pomidorami?
Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojus <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajoqfn$foi$...@n...tpi.pl...
> [...]
>

> mam pytanie:
>
> chcę zamrozić poobierane ze skórek pomidory na zupę na jesień i zime ...

Pokroic w plaserki, ser mozarella takze pokroic w plasterki, ladnie ulozyc
na talerzu, posypac swiezo podartymi listkami bazylii, posolic, troche
popieprzyc i juz. Ja uwielbiam. Dodatkowo polewam to wszystko jeszcze
niewielka iloscia dobrej oliwy z oliwek.
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2002-08-18 19:11:18

Temat: Re: co zorbić z pomidorami?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bask" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> popieprzyc i juz. Ja uwielbiam. Dodatkowo polewam to wszystko jeszcze
> niewielka iloscia dobrej oliwy z oliwek.

hehe. wlasnie zaraz zasiadam do takiej uczty

Mechcia

1. Data: 2002-08-18 20:00:35

Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajormi$98r$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Bask" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> hehe. wlasnie zaraz zasiadam do takiej uczty
>

> Mechcia

A'propos mozarelli. To wspaniala jest pokrojona w plastry( troche grubsze)
opanierowana i na patelnie. Do tego pomidory jako salatka. Bardzo lubie.
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2002-08-18 20:25:38

Od: "Merdes" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> mam pytanie:
>
> chcę zamrozić poobierane ze skórek pomidory na zupę na jesień i zime ...

skorzystałam z rad na tej grupie
i:1. 2x suszyłam pomidory, mam je oliwie, jak mam ochotę to jem z serem feta
i i toska ale wtedy dosalam - skórka schodzi
2. lubię smażone pomidory z cebulką i do tego wbijam 1 lub 2 jajka
3. obieram pomidory ze skórki
kroję, do tego białej cebulki
posolę, popieprzę i dolewam
śmietanki
4. usmażyłam (wyparowało trochę wody) pomidory bez skórki bez cebulki
wsadziłam do słoików
przegotowałam i w listopadzie zobaczę czy wystarczy dodać cebulkę aby było
smaczne
4 sałatkę z obranych pomidorów
+ zielone przekrojone na pól oliwki, + oliwa virginia + sól
+pieprz , kapkę suszonej bazyli
i oregano a to wszystko do zapiekanych nadziewanych mieloną cielęciną rurek
wszystkim w rodzinie smakowało a mężowi
najbardziej ta sałatka
i to na razie wszystko
przeciery i soki zostawiam
przetwórniom wg mnie zrobią to lepiej.

z pomidorowymi pozdrowieniami

maga
makaronowyc
i jajko

1. Data: 2002-08-18 20:27:23

Od: "Lucek" <t...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wojus" <w...@w...pl>
> mama uraczyła mnie 20 kg pomidorów
> moze jakiś przecier?

Przygotuj sloiki z zakretkami twist (umyj, wygotuj)
Pomidory przekrec przez maszynke ( bo szybko i dobrze przygotowane do gotowania)
Tak przygotowany przecier gotuj wolno okolo ok.2-3 godz.
Po ugotowaniu i ostudzeniu przecieraj na metalowym (najlepiej) sitku palka drewniana,
aby reszki skorek
i pestek oddzielic od wspanialego soku - przecieru pomidorowego.
Napelnij sloiki, mocno pozakrecaj i pasteryzuj (gotuj) w duzym naczyniu.
Nastepnie gdy pogotujesz 10-15 min wyjmij, odwroc dnem do gory i pozostaw do
wystygniecia.
Uzywaj w porze zimowej do zup i innych celow np. Bloody Mary.

Pozdr
Lucek

1. Data: 2002-08-18 20:58:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Aug 2002 20:54:07 +0200, "wojus" <w...@w...pl>
wrote:

> [...]
>

>mam pytanie:
>
>chcę zamrozić poobierane ze skórek pomidory na zupę na jesień i zime ...

sos i zapasterywzowac, przecier i go odparowac w jakims
piekarniku i potem pasteryzowac

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-18 21:14:24

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grubsze)
> opanierowana i na patelnie. Do tego pomidory jako salatka. Bardzo lubie.

sprobuje kiedys:)

Mechcia

1. Data: 2002-08-21 14:38:41

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bask wrote:

> A'propos mozarelli. To wspaniala jest pokrojona w plastry( troche grubsze)
> opanierowana i na patelnie. Do tego pomidory jako salatka. Bardzo lubie.

A propos mozarelli :)))
Pysznie wychodzi salatka z pomidorów ( baza salatki ), mozarelli,
tunczyka i kukurydzy , wszystko wytaplane w sosie winegret ( wiem wiem
zle to pisze )
pzdr
agi

KAPUSTA, głowa....pusta??? [ogłoszenie reklamowe bezplatne]
Smazony Ser
ciastka z platkami owsianymi
ciasto z orzechami i miodem a'la mazurek
Lemon Curd