Odp: do kogo sie z tym zglosic?

From: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: do kogo sie z tym zglosic?
Date: Mon, 17 Jul 2000 22:47:50 GMT

Użytkownik "Tomasz Czapla" <c...@z...com.pl> napisał w wiadomości
news:8kmflu$nri$1@hawk.it.pl...
> Spełniam prośbę zdesperowanego ojca chorego dziecka, i zamieszczam to
> -----------------------------
> Trzyletni chłopiec z rozpoznanym 2 lata temu guzem podwzgórza o wymiarach
> 30x25x20 mm (objawy: cechy przedwczesnego dojrzewania, napady padaczkowe -
> śmiechu), leczony Decapaptylem oraz Sabrilem i Dipromalem.

Przypadek ciezki. Chyba najlepiej nie leczyc w Polsce bo mozna tylko
pogorszyc sprawe zwlaszcza w tym wieku. Ewentualnie takimi przypadkami
zajmuje sie instytut dr'a Burzynskiego w USA ale ostatnio cos o nim cicho.
Wiem ze uratowal on wielu ludzi nawet w beznadziejnych przypadkach ale firmy
farmaceutyczne poczuly sie zagrozone i mial on z tego powodu klopoty.
W beznadziejnych przypadkach kazda metoda jest dobra bo daje nadzieje.
Slyszalem tez o mnichach tybetanskich oraz magikach z Indii ale nie moge
potwierdzic ich wiarygodnosci.

--
Krzysztof J. Materna
vel Wiktor Wektor