dziewica u ginekologa

11. Data: 2003-11-19 13:38:26

Temat: Odp: dziewica u ginekologa
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yoko <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpfolb$r8t$...@n...news.tpi.pl...

> Wiec pytam jeszcze raz, bo chyba do konca sie nie rozumiemy...Jest
wiadomym,
> ze lekarz bada dziewice przez odbyt, zeby jej nie rozdziewiczyc.Wiec w
jakim
> celu to robi, skoro w ten sposob zakazenia (ani innych schorzen?) nie uda
mu
> sie stwierdzic?

A ja zapytam, w jakim celu dziewica idzie do ginekologa? Ja będąc dziewicą
nie chodziłam do ginekologa, nie miałam takiej potrzeby, poszłam pierwszy
raz w wieku 25 lat i wystarczyło.
Mary

12. Data: 2003-11-19 14:23:33

Temat: Re: dziewica u ginekologa
Od: "Kasia S" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chodziłam do ginekologa, nie miałam takiej potrzeby, poszłam pierwszy

Witam,

Własnym oczom nie wierzę, że ktokolwiek w dzisiejszym świecie może mieć takie
zdanie... A może jeszcze powiesz, że twoja pierwsza wizyta u ginekologa była
związana z porodem?
Bez komentarza....

Ale odpowiem ci skoro jesteś tak bardzo ciekawa, a powodów może być wiele:
1. Ma nieregularne i/lub bardzo bolesne i/lub bardzo obfite miesiączki
2. Ma jakiekolwiek inne niepokojące objawy mogące świadczyć o jakiejś infekcji.
3. Idzie ot tak po prostu, kontrolnie żeby przekonać się czy wszystko jest w
porządku - tak jak chodzi się do dentysty na przegląd.
4. A może chce przestać być dziewicą i wcześniej zatroszczyć się o właściwą dla
siebie formę antykonepcji co świadczy o odpowiedzialności.
i wiele innych.

Kasia S.

13. Data: 2003-11-19 15:00:36

Od: "Yoko" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Popieram i dziekuje za zrozumienie:)

14. Data: 2003-11-19 22:39:54

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli lekarz nawet nie spyta pacjentki czy jest dziewica [a tak jest] i
> bada przez pochwe czy to jest cos w rodzaju bledu lekarskiego [pewnie za
> mocne porownanie]?

nie. dziewice (nie wszystkie) można badać też wziernikiem. a spytać powinien
w ramach wywiadu.

15. Data: 2003-11-19 23:22:42

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
No wlasnie nie bylam spytana a mialam 16 lat i bylam dziewica. Ale moze to i
dobrze, bo okazalo sie, ze mam ogromna cyste na jajniku [5 cm].
Pozdrawiam
Zazula

16. Data: 2003-11-20 07:07:21

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mary <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpfrfr$qp6$...@k...task.gda.pl...

> A ja zapytam, w jakim celu dziewica idzie do ginekologa? Ja będąc dziewicą
> nie chodziłam do ginekologa, nie miałam takiej potrzeby, poszłam pierwszy
> raz w wieku 25 lat i wystarczyło.

Ty jesteś tego zdania czy jakikolwiek lekarz również ??

A może mylisz ginekologa z seksuologiem ?? ;)

Monika

17. Data: 2003-11-20 07:23:40

Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia S <k...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...

> [...]
takie
> zdanie... A może jeszcze powiesz, że twoja pierwsza wizyta u ginekologa

Nie była związana z porodem. Nie rodziłam i na razie nie zamierzam. Uważam,
że jeżeli ktoś nie odczuwa żadnych dolegliwości, miesiaczki ma bardzo
regularne i jeszcze nie współżyje to nie ma sensu, żeby tracił czas (i
pieniądze)na lekarza.
Jestem osobą zdrową, przebadałam się i nic ginekolog nie znalazł. Wytłumacz
mi w jakim celu miałabym wczesniej chodzić na badania?
Pozdrawiam
Mary

18. Data: 2003-11-20 08:58:29

Od: "Lerena" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że jeżeli ktoś nie odczuwa żadnych dolegliwości, miesiaczki ma bardzo
> regularne i jeszcze nie współżyje to nie ma sensu, żeby tracił czas (i

Pozwole sobie sie wtracic. Wizyty u ginekologa, jesli jest sie
ubezpieczonym, pokrywa NFZ.

> Jestem osobą zdrową, przebadałam się i nic ginekolog nie znalazł.
Wytłumacz
> mi w jakim celu miałabym wczesniej chodzić na badania?

To ze nie odczuwa sie zadnych dolegliwosci, nie stanowi absolutnie zadnej
gwarancji ze wszystko jest w porzadku. Czasem poczatek choroby jest
bezobjawowy, a leczenie najlepiej zaczac jak najwczesniej. Poza tym
ginekolog badajac okresla czy uklad rozrodczy jest zbudowany prawidlowo.

Pozdrawiam,
Lerena

19. Data: 2003-11-20 10:57:09

Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bphp7g$mvf$...@a...news.tpi.pl...

> Ty jesteś tego zdania czy jakikolwiek lekarz również ??
>

> A może mylisz ginekologa z seksuologiem ?? ;)
>
> Monika

Czy mogłabyś rozwinąć o co Ci chodzi? Nie widzę związku.

Mary

20. Data: 2003-11-20 11:00:31

Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lerena <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bphvg9$792$...@k...task.gda.pl...

> Pozwole sobie sie wtracic. Wizyty u ginekologa, jesli jest sie
> ubezpieczonym, pokrywa NFZ.

Zgadzam się z tym. Niestety u mnie w przychodniach przeważają
mężczyźni-ginekolodzy, a ja wolałabym jednak kobietę to co mam zrobić? Nie
iść wcale?

> [...]
> bezobjawowy, a leczenie najlepiej zaczac jak najwczesniej. Poza tym
> ginekolog badajac okresla czy uklad rozrodczy jest zbudowany prawidlowo.

Nie planuję mieć dzieci, więc ten problem u mnie raczej odpada.

> Pozdrawiam,
> Lerena

palenie a jelito grube...??
Pigułka a zioła i herbaty
nadczynnosc tarczycy endokrynolog vs okulista Wroclaw
Uwaga studenci medycyny !
Magnez