ile gotowac?

1. Data: 2000-04-10 13:39:11

Temat: Odp: ile gotowac?
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciezko stwierdzic - nigdy nie robilam ich z zegarkiem w reku - raczej metoda
prób i bledów: az beda miekkie z latwo dajacym sie oddzielic miesem
(przeznacz jedno skrzydelko na straty - na próbe), az beda odpowiednio
rumiane.

Agnieszka

1. Data: 2000-04-10 13:49:34

Od: "Joanna" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o drob to generalnie gotuje sie najszybciej. Musisz co jakis
czas sprawdzac widelcem czy sa mieciutkie, ja gotuje ok 45 min.
pozdrawiam
Joanna

Użytkownik Ewa <E...@s...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...com.pl...

1. Data: 2000-04-10 15:52:57

Temat: Re: Odp: ile gotowac?
Od: Ewa <E...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Jesli chodzi o drob to generalnie gotuje sie najszybciej. Musisz co jakis
> czas sprawdzac widelcem czy sa mieciutkie, ja gotuje ok 45 min.
> pozdrawiam
> Joanna

dzieki wieeeelkieee...:)))))))))))
pozdr.
ewa

1. Data: 2000-04-11 11:15:10

Temat: Re: ile gotowac?
Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AP <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3QkI4.55144$a...@n...tpnet.pl...
> [...]
> rumiane.
>
> Agnieszka
>
>Skrzydełka nigdy nie będą rumiane podczas gotowania !!!
Pozdr Darek

1. Data: 2000-04-11 13:44:19

Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK - zwracam honor. Z rozpedu przeskoczylam na pieczenie takowych.
Agnieszka

Użytkownik Darek <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik AP <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup