kabaczek

1. Data: 2001-08-23 13:57:01

Temat: kabaczek
Od: "Anna Kwiatkowska" <a...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm po raz pierwszy na liście.

Mam problrm, wielkiego kabaczka,
zero doświadczenia i dwie lewe ręcę
do kuhcni.
Mam również dobre chęci i chciałbym
wyczarować z tego kabaczka jakiś przysmak.
Proszę więc o pomoc, jeżeli macie pomysł
co z tym "fantem" zrobić - dajcie znać.

Obiecuję, że zdam szczegółową relację z efektów.

1. Data: 2001-08-23 14:12:27

Temat: Odp: kabaczek
Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprościej:
Przekroic na pol
wydrążyć
nadziać uduszona mieszaniną:
mielonego mięsa, pomidorów, cebuli
Zapiec aż kabaczek bedzie miekki
można do środka dodac jakiegoś sera żółtego

Podawać z winkiem

Marek

1. Data: 2001-08-23 14:32:57

Temat: Re: kabaczek
Od: Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotować farsz jak do gołąbków: 1część ugotowanej drobnej kaszy, 1
część ugotowanego ryzu i 2 części mieszanego mięsa mielonego; cebulkę
zeszklić na oliwie (dość sporo oliwy), dodać do wyżej wymienionych
składników, dodać żółtko, jaja, sól, pieprz - całość wyrobić na gładką
masę - farsz powinien być dobrze doprawiony.
Obrać kabaczka, odkroić "dupkę" i łyżką wydrążyć pestki. Wnętrze posolić
i nadziać kabaczka przygotwanym farszem. "Zamkąć" kabaczka odkrojoną
dupką dwoma wykałaczkami.
Włożyć do naczynia żaroodpornego. Przygotować jarzyny: - co kto woli -
ja osobiście kroję pieczarki, cebulę, paprukę na drobne cząstki, można
dodać fasolkę szparagową, różyczki brokuła i/lub kalafiora, do tego
duuuużo pomidorów (obranych ze skórki i pokrojonych), wyciśnięty przez
praskę czosnek, i tym wszystkim obłożyć kabaczka - im więcej jarzynek
tym lepiej; doprawić solą i pieprzem, papryką, przykryć i do piekarnika
na ok 1h.
Podawać w dość grubych plastrach z pysznymi jarzynami, polać sosem
własnym (tzn. z dna naczynia); można z ryżem.
To była potrawa, po spróbowaniu której moja teściowa powiedziała, że
oddaje syna w dobre ręce :-)
Pozdrawiam i smacznego.
Aga

1. Data: 2001-08-23 14:39:52

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiatkowska <a...@2...com.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:9m327v$47a$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Proszę więc o pomoc, jeżeli macie pomysł
> co z tym "fantem" zrobić - dajcie znać.
>
> Obiecuję, że zdam szczegółową relację z efektów.

Pogrzebać na liście, duuużo przepisów na cukinię i kabaczka poleciało
Wkn

1. Data: 2001-08-23 14:46:43

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Kutowska" <A...@a...pl> wrote in message

> moja teściowa powiedziała, że
> oddaje syna w dobre ręce :-)

Zazdroszcze :-)
Chetnie bym cos takiego uslyszala, glownie slysze przeciwne opinie.

---
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2001-08-23 14:47:34

Od: "Anna Kwiatkowska" <a...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam i ..... dostałąm ślinotoku.
Z całą penością wypóbuję.
Wielkie dzięki.

Teściowa najwyraźniej się nie pomyliła.

Użytkownik Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...

1. Data: 2001-08-23 18:40:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:nH8h7.140333$8...@n...chello.at...
> Zazdroszcze :-)
> Chetnie bym cos takiego uslyszala, glownie slysze przeciwne opinie.
Założę się, że nawet jak zrobisz tę potrawę i ją uraczysz to też nic
dobrego nie usłyszysz.
Niektóre "świekry" [w przeciwieństwie do teściowych ;-]]] tak mają. Po 20
latach małżeństwa - "twojego" - to jej minie. ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

znowu o piersiach - a jakie łatwe!
Re: angostura bitter
Re: angostura bitter