Odp: krosna do haftu

From: "Krysia" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Odp: krosna do haftu
Date: Sat, 21 Dec 2002 13:30:14 +0100

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Doradźcie mi proszę. Chcę kupić krosno do haftu i zastanawiam się
[...]Którą ramę
> wybrać i dlaczego???? Na co zwracać uwagę???
> Pozdrawiam,
> Zosia

Witam,
sama się rozglądam za takowym. Niestety, wszystkie stojące oglądane były
bardzo niestabilne i lekkie. Tak, że przy pracy może braknąć ręki do
przytrzymywania ramy :)
Lepiej wykonane były przymocowywane do blatu.
Co do sposobu zainstalowania kanwy, to raczej zależy od wielkości
planowanych robótek, czy są obszywane płótnem przy pracy czy robione na
dużym kawałku kanwy. Trzeba pamiętać, że musi być bardzo silnie i
równomiernie naciągnięta. Zawsze dodatkowo przyszpilam ją do tamborka.
Pooglądaj http://www.kscreations.com/lapframes.htm
Wyglądają dość stabilnie.
Sama chyba zdecyduję się na pracę stolarza pod moim okiem, z obciążeniem w
"nogach", mam niezłe zdjęcia w angielskim żurnalu.
A właściwie, czy nazwa "krosna" jest prawidłowa, czy toto nie miało innej
nazwy ?

Nie odzywałam się dawno, ale przenoszenie linii telefonicznej i SDI to
koszmar.

Pozdrawiam
Krysia