Odp: tabletki i tycie

Data: 2002-09-11 19:07:58
Temat: Odp: tabletki i tycie
Od: "Elcia" <e...@o...pl>

Użytkownik Ewa <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alj8a1$nd$...@n...tpi.pl...

> Uzytkownik "kingurek" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
> >
> (...)

> w Polsce minipiguly (czyli wyeliminowany jest estrogen) Organona -
> CERAZETTE. Byc moze Twoim problemem nie jest tolerancja pigul jako takich,
> tylko dobranie odpowiedniego preparatu do Twojego fenotypu. Mialas
oznaczany
> poziom hormonów przed zapisaniem pigul? Bo jesli jestes hiperestrogenna,
> niestety branie pigul z estrogenem w takim przypadku zwykle wiaze sie z
> przybieraniem na wadze.
>
> E.

> [...]
Na samym poczatku 'zazywania' tabletek- byly to Diane35- zwiekszyla mi sie
troszke masa. Pozniej bralam Minulet- bylo lepiej ale czasami mialam
wrazenie jakbym byla delikatnie spuchnieta. Ostatnio bralam Minulet i tu nie
bylo juz zadnych problemow.
Moze rzeczywiscie porozmawiaj ze swoim ginekologiem. W moim przypadku czesto
po zazyciu tabletki, a bralam je o godz. 23.00- pojawiala sie chetka
podjedzenia czegos- no i tak troszke przybylo po takim podjadaniu-niestety.
pozdr.
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775