Odszkodowanie za skrecenie

1. Data: 2001-11-07 11:17:26

Temat: Odszkodowanie za skrecenie
Od: Wilhelmina <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Skrecilam sobie noge na imprezie firmowej, nie w czasie pracy, bylo to
juz w weekend, ale wycieczka byla dodatkowo ubezpieczona.
Mam pytanie, czy mam szanse na jakies odszkodowanie, bo chirurg
powiedzial ze raczej nie.

No i czy gdyby to zdarzylo mi sie po prostu na ulicy, to nie mialabym
prawa do zadnego ubezpieczenia mimo ze sie cos tam placi na ZUS czy w
pracy ubezpieczaja nas?

pozdrawiam,
Willa

2. Data: 2001-11-07 19:32:06

Temat: Re: Odszkodowanie za skrecenie
Od: "Beta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No i czy gdyby to zdarzylo mi sie po prostu na ulicy, to nie mialabym
> prawa do zadnego ubezpieczenia mimo ze sie cos tam placi na ZUS czy w

Chyba chirurg ma racje. Odszkodowanie nalezy sie, gdy mozna okreslic ubytek
na zdrowiu, wystepuje trwale kalectwo, stale pogorszenie zdrowia.
Ciesz sie, ze nic takiego ciebie nie spotkalo, zapytaj twojego
ubezpieczyciela, zadzwon do pzu, oni sie bronia przed klientami rowniez w
takich sprawach :)
Gdy zlamiesz noge na ulicy mozesz wystapic o odszkodowanie na drodze
cywilnej od wlasciciela terenu, np. spoldzielnia mieszkaniowa nie odsniezyla
chodnika albo zarzad drog nie zalatal jezdni.
B.

3. Data: 2001-11-07 20:27:29

Od: "markop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Gdyby skręcenie nastąpiło w pracy lub w drodze do/z pracy to
odszkodowanie by Ci przysługiwało.
W Twoim przypadku raczej nie
:-( (chyba, że stało się to w drodze do pracy w poniedziałek ;-))

--
Pozdrawiam.
markop

4. Data: 2001-11-07 21:06:01

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cywilnej od wlasciciela terenu, np. spoldzielnia mieszkaniowa nie odsniezyla
> chodnika albo zarzad drog nie zalatal jezdni.

nie przysluguje ci odszkodowanie z ZUS'u, ale jezeli jestes ubezpieczona
ubezpieczeniem NW w firmie ubezp., to jak najbardziej - takie ubezpieczenie
jest dosc tanie, wiec w pracy pewnie pracodawca was ubezpieczyl - taie ubezp.
dziala non-stop, wiec obojetnie, gdzie i kiedy byl wypadeki tak dostaniesz
odszokdowanie. - czasami takie ubezpieczenie daja np w bankach (ja mam takie do
eurokonta www - za fri przy zalozeniu), wiec dokladnie zobacz czy jeszcze
gdzies nie jestes ubezpieczona.
ale z odszkodowania z zus - nici :-(

adam

Prosze o pomoc