Ograniczenia świadomości.

1. Data: 2003-09-09 17:31:07

Temat: Re: Ograniczenia świadomości.
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał w wiadomości news:18871-1063102151@213.17.138.62...

> Fakt powinienen napisać z dużej litery "Ziemię"
> A kto zabiera - cywilizacja

Ty chyba jesteś w koalicji z przewielebnym (znaczy się Robakiem).
On też ma takie apokaliptyczne wizje. ;))

Bacha.

1. Data: 2003-09-09 17:41:50

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> No. Znalazłam chwilę to podrzucę Wam trochę "makulatury". ;)
> "ksRobak" news:bjk8gv$7op$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> wszyscy powinni się cofnąć lub poddać rozstrzygnięciu
> bezstronnego arbitra.
>
> Bacha.

rozumiem z tego co napisałaś
że wycofujesz słowa które przytaczam:

> "Świadomość następstw" czyli "odpowiedzialność".
>
> Bacha.

a więc, że świadomość następstw nie jest tożsame z
odpowiedzialnością. Dobrze zrozumiałem? :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-09 17:49:21

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> "ksRobak" news:bjk97o$abl$1@inews.gazeta.pl...

> Bez przesady. Zwyczajnie człowiek jest wytworem ewolucji i jego
> działania wpisują się siłą rzeczy w jej meandry. Wynika to
> zwyczajnie z mnogości ludzkiej populacji i kumulowaniu się tych
> działań. Gdyby naszą planetę zamieszkiwało jedynie kilku ludzi, to
> skutki ich działań byłyby do pominięcia.

A czy niewytwory ewolucji typu kataklizmy, czynniki atmosferyczne
również są ewolucją i kształtują drabinę której nie ma?? :-)
\|/
re:

?

1. Data: 2003-09-09 18:44:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

> że wycofujesz słowa które przytaczam:

> a więc, że świadomość następstw nie jest tożsame z
> odpowiedzialnością. Dobrze zrozumiałem? :o)

PS. pytanie dotyczy uściślenia pojęć:
czuję się odpowiedzialny za...
pociągnięto mnie do odpowiedzialności za...
oni uważają, że jestem odpowiedzialny za...
mam to w d^pie :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-09 18:45:53

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
Pomijam też fakt, że pewnie Kant nie doświadczył
> nigdy uczucia tzw. iluminacji, czyli właśnie oderwania się od "tu i
teraz".

Powinien byl zainteresowac sie zen. To sie nazywa "satori" i jak monki
zapewniaja, j e s t przezyciu dostepne.

Rzeczywiscie, Bacha, cie wzielo na Temat. Mozesz bziaknac, dlaczego?

Kaska

1. Data: 2003-09-09 18:47:40

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ skąd.
> Sądów też nie było.
> Co najwyżej Sąd Boży, czyli Jego własny.
> Myślisz, że piroman? ;)

To by podpalil, nie wybuchal. Niektorzy twierdza, ze on to wszystko zrobil
aby moc s i e b i e zobaczyc /zdefiniowac/ doswiadczyc. Bez tla mu nie
szlo:)
Kaska

1. Data: 2003-09-09 18:48:16

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Kasiula napisała w wiadomości

> No przecie jeszcze nikogo nie było. ;)

No co tyyyyyyy??
;););)

Kaska

1. Data: 2003-09-09 18:50:11

Temat: Re: Ograniczenia ?wiadomo?ci- inaczej
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:24962-1063115005@213.17.138.62...

> byś

> ===
> bungalow (słownik wyrazów obcych)
> (ang. z hind. bangla) arch. piętrowy dom otoczony
> werandami.

Yeap, tylko,ze w angielskim nie ma parteru. 1 pietro to nasz parter.

Kaska

1. Data: 2003-09-09 18:52:06

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Cholercia. Co to znaczy "szkudny"?
> Ze Śląska pochodzisz?

A gdzie tam, z samego s i r o d k a, ale slowo przepieknosciowe, wiec
uzywam.

Kaska

1. Data: 2003-09-09 18:53:29

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> O kampanii przeciw budowniczym WTC nie słyszałam. ;P

Ha! A ja wlasnie wczoraj ogladalam ogromniasty program o tym. Byla! Ogromna!

Kaska

Co jest grane ?
poproszę o kozetkę
Szukam stron z testami psychologicznymi