Ogrodowe giganty

31. Data: 2003-10-22 12:30:10

Temat: Odp: Ogrodowe giganty
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bn5s4i$apk$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Posadź koło świerka. 2,5 metra:-)

Rośnie właśnie koło 6-metrowego świerka :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

32. Data: 2003-10-22 13:25:26

Temat: Re: Ogrodowe giganty
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Katalpe z duzymi liscmi (no, moze 5 cm mmniej niz w opisie)
>mozesz miec bardzo latwo.

Moja surmia (katalpa) sieje sie obficie. Mam caly zagon jednorocznych siewek
i pare dwuletnich.
Co ciekawe, te dwuletnie sa mniejsze :)
Nie chodzi mi o surmie. Myslalem o gatunku Macleya cordata ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

33. Data: 2003-10-22 13:30:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a) w wiadomości:
<021601c39692$897a6f80$547c63d9@d3h6c1>...
>caly czas sie skarzysz
>ze masz malo miejsca w ogrodzie
>dlatego interesuja Ciebie najbardziej szlachetne bambusy
>a chcesz roslinke
>ktora jest podobniez gorsza od perzu

Na byline miejsce sie znajdzie, tymbardziej, ze rozmnoze ja i porozdaje.
Jesli zbyt sie rozrosnie moge ja wtedy zlikwidowac, po rozmnozeniu i
rozdaniu.

Pozdrawiam,
Bpjea

34. Data: 2003-10-22 13:35:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a) w wiadomości: ...
> [...] doczekał się godnego siebie następcy, który
> zadba przez kolejne dziesięciolecia o dzieło,
> jakie obecnie tworzy.

Dziekuje za zyczenia ;)
Dobrze by bylo, by pare z moich drzewek dozylo sedziwego wieku.

Pozdrawiam,
Bpjea

35. Data: 2003-10-22 13:37:46

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Teraz to mówisz? Ale nic to - na pewno się znowu wysieje w całym
ogrodzie:-(

Gdy znowu bedziesz miala klopot z makleja, wslij mi jedna :)

Pozdrawiam,
Bpjea

36. Data: 2003-10-22 14:05:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn5sar$14j$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał >

> Taka rośnie już od kilku lat. Sama ją kiedyś sadziłam z małego patyka od
> sąsiada. Własciwie można powiedzieć, że to drzewo. Pień od ziemi do ~0,9 m
> gruby, potem dopiero się rozgałęzia, tak, że uczciwie przyznaję, że wiosną
tnę
> ją dopiero od ok. 1-1,4 m, więc na starcie już wygrywa wysokością. Nigdy
nie
> przemarzła, nawet ostatniej zimy i pięknie kwitnie, jedynie są problemy z
> wycinaniem przekwitłych kwiatostanów, by pobudzać ją do dalszego
> [...]

No tak, Szczecin to najcieplejszy region Polski.

> Komuś pokazywałam zdjęcie z kwitnącą budleją, no i Wiesia chyba ją
widziała na
> żywo, ale bez kwiatów.

Mi dużo zdjęć pokazywałaś, ale już nie pamiętam , co tam było :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

37. Data: 2003-10-22 18:27:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message
> ogrodzie:-(
>
> Gdy znowu bedziesz miala klopot z makleja, wslij mi jedna :)

A proszę Cię bardzo - coś ostatnio wyrastało s p o d kompostownika:-)
Przypomnij się wiosną.

Pozdrawiam, Basia.

38. Data: 2003-10-22 19:31:07

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam u Ciebie jak jeszcze nie kwitla, kwitnaca widzialam na zdjeciu,
imponujaca, wyglada jak drzewo obsypane kwiatami.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

39. Data: 2003-10-23 03:22:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in message

> Budleja i perukowiec podolski wys 4,70 - 5,00 m każde.

Budleje takiej wielkosci w Anglii sa normalne. Moja przemarza
co zimy i jest malutka. Ale perukowiec ma powyzej 4 m.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

40. Data: 2003-10-23 05:14:49

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in message

Byłam na działce i pomierzyłam.
No więc ze wstydem przyznaję, że przegięłam. Wysokość pomierzyłam grabiami do
liści i wyszło tylko 4,20 - 4,40 m. Średnica pnia 13 cm, obwód 36 cm.
Przepraszam za oszustwo. Ale perukowiec ma ponad 5 m.
Majka

Zimno...
Jak przechowac niecierpki?
Witam