Okropny bol glowy

1. Data: 2006-01-08 04:27:22

Temat: Okropny bol glowy
Od: "AD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie... Od ponad 50 godzin boli mnei glowa - na poczatku byl to bol
lekki, pozniej w miare uplywu godzin narastal, az doszedl do takiego etapu,
ze nie moge ruszyc glowa, nie moge spac, wstawanie, siadanie sprawia mi
potezny bol... Mam takze wrazenie, jakby cos wypychalo mi galki oczne... Bol
jako-tako jest staly, w okolicach skronii, lecz gdy rusze sie gwaltownie lub
gdy zakaszle, mam wrazenie jakby w glowie nastepowalo jakies spiecie, a bol,
ktory trwa ulamek sekundy jest nie do zniesienia... Czego moga to byc
objawy? Czy to przejdzie?

A.

2. Data: 2006-01-08 04:50:06

Temat: Re: Okropny bol glowy
Od: neuro <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

AD napisał(a):
> [...]
a bol,
> ktory trwa ulamek sekundy jest nie do zniesienia... Czego moga to byc

moze zatoki?
jesli tak to polecam 'ibuprom zatoki'
...i lekarza oczywiscie

pozdrawiam,

3. Data: 2006-01-08 08:50:16

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ktory trwa ulamek sekundy jest nie do zniesienia... Czego moga to byc
> objawy? Czy to przejdzie?

Zwiększone ciśnienie śródczaszkowe, udar mózgu, krwiak, zapalenie opon,
tętniak, nowotwór, ale też np. migrena. Radzę odwiedzić lekarza.

K.

4. Data: 2006-02-04 18:27:28

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AD" in news:dpq4br$ol0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mam pytanie... Od ponad 50 godzin boli mnei glowa - na poczatku byl to bol
> lekki, pozniej w miare uplywu godzin narastal, az doszedl do takiego
> etapu......

Oczywiście nie chcę tutaj ferowac diagnoz, jako osoba nie związana z
medycyną, a wiedza, jaką dysponuje wynika raczej z lat doświadczeń bycia
pacjentem i wieeelu konsultacji z lekarzem neurologiem, operacji etc. (co, z
tytułu wodogłowia wrodzonego i zastawki jest niejako nieuniknione) że objawy
! mogą ! ale ! nie muszą ! wskazywać na rózne choroby w tym - np zapalenie
opon mózgowych. Wiem, co mówię, nawet, jeśli nie o to chodzi, jako, że ok 13
lat temu sam coś takiego przechodziłem i objawy były b.podonme

> ... Mam takze wrazenie, jakby cos wypychalo mi galki oczne...

A tu z kolei (to też z własnego doświadczenia) może być np. zastój na dnie
oka spowodowany zwiększonym ciśnieniem śródczaszkowym, choć, jak wciąż
powtarzam ! nie musi !. Jak już to zostało powiedziane - wizyta u neurologa
jest chyba najlepszym rozwiązaniem /zwykły lekarz 1ego kontaktu wydaje mi
się zbyt szczególnym specjalistą, by móc pomóc/. Jeśłi się mylę - proszę
wybaczyć, że zabierałem głos ;)

--
Greetings For All
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")

5. Data: 2006-02-04 18:47:25

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się zbyt szczególnym specjalistą, by móc pomóc/. Jeśłi się mylę - proszę

Ale masz refleks.. post napisany miesiąc temu.... :D

K.

6. Data: 2006-02-04 18:59:30

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> >

> Ale masz refleks.. post napisany miesiąc temu.... :D

No, tej uwagi to już mogłeś sobie oszczędzić... Czy ja wyglądam na takiego,
co nie ma co do roboty tylko na daty patrzeć ? Odpowiedziałem nie patrząc
jaka jest data. To z mojej strony tyle.

EOT

Ortopeda dzieciecy w Warszawie.
Dobry laryngolog poszukiwany!
Złote aury przed oczami-pomocy!
Pytanie do ortopedy
Kraków vs Warszawa, no może jeszcze Łódź i Katowice