Opinie na temat kursu uczenia się...

następny post »
Data: 2008-01-19 17:06:29
Temat: Opinie na temat kursu uczenia się...
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

Europejski Instytut Edukacji Engram z Krakowa ma ofertę Ucz się
inteligentnie. Przyszedł pan konsultant, pogadał pokazał przykładowe
ćwiczenia stwierdził ze syn (6 klasa się nadaje), no i mam zgryz...
chciałabym a boję się.
Czy ktoś miał doświadczenia z tą firmą? to co mnie odstrasza to to, ze
trzeba zapłacić cały kurs, i nie można zrezygnować (tylko ewentualnie z
chodzenia) cały kurs trwa dwa lata.

Powiedzmy że z tego co obiecują to nawet uzyskanie 40% efektów byłoby dla
mnie satysfakcjonujące.
Moje dziecko jest dyslektykiem i (najgorsze jest nieczytelne pismo, wolne
pisanie ) ma duże problemy z ocenieniem się czy coś umie czy nie- robienie
notatek - leży zupełnie.
Na zgłoszone prośby o pomoc w jakiś ćwiczeniach, wskazówki itp. w poradni
(psycholog i pedagog) usłyszałam ze to przyjdzie z czasem. Może i tak , ale
jak mój syn ma się nauczyć czegoś czego nie ma w podręczniku to jest
makabra - z notatek można odczytać co piąty wyraz(on też nie mo że tego
odczytać), a najczęściej, że to nowe słówko wyraz zupełnie przekręcony, on
nie pamięta o czym Pani mówiła , i notuje w ogóle nie te rzeczy co trzeba.
Nie chodzi mi w tym momencie o odpowiedź czy warto za tę cenę(cena wysoka)
tylko czy jest jakiś konkretny rezultat widoczny w łatwiejszym uczeniu się,
podejściu do nauki itp...
Plusy tego kursu to miejsce w szkole do której chodzi i książka wymuszająca
systematyczność no i wg mnie odpowiedni wiek mojego dziecka...
Bardzo prośże o opinie mogą być tez na priv