Ospa wietrzna w wieku 26 lat

1. Data: 2004-06-20 16:51:21

Temat: Ospa wietrzna w wieku 26 lat
Od: "Pan Giewont" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 26 lat i los "nagrodził" mnie ospą. Mam pytanie do tych, którzy
chorowali
w tym lub podobnym wieku - jak długo jeszcze będzie swędziało (wykwity mam
od
3 dni)? Kiedy mogę się zacząć myć (zwłaszcza włosy)? Smaruję się Varidermem,
który zasycha w takie białe "strupki". Czy przed nałożeniem kolejnej warstwy
tej pasty poprzednią należy zmyć czy nakładać jedna na drugą? I kiedy w
ogóle
będzie można to zmyć? Wykwitów mam chyba z milion, od podeszwy stóp
począwszy
na tylnej ścianie gardła skończywszy. To dopiero 3-ci dzień ale czuje, że
niedługo chyba zwariuje ;) Może jakieś słowa pocieszenia?
Pozdr.

2. Data: 2004-06-20 18:24:57

Temat: Re: Ospa wietrzna w wieku 26 lat
Od: "Sławek" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Giewont" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
ciach

> niedługo chyba zwariuje ;) Może jakieś słowa pocieszenia?

Przeżyjesz i nie zwariujesz :)
Pozdrowka

3. Data: 2004-06-21 09:02:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Giewont" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam 26 lat i los "nagrodził" mnie ospą.

Gratuluję;))) i... nie zazdroszczę.

>Mam pytanie do tych, którzy chorowali w tym lub podobnym wieku - jak długo
jeszcze będzie swędziało (wykwity >mam od 3 dni)?

???...Aż zaschną...

>Kiedy mogę się zacząć myć (zwłaszcza włosy)?

Moczenie przedłuży zasyczanie.

>Smaruję się Varidermem,
> który zasycha w takie białe "strupki".

Prawidłowo.

>Czy przed nałożeniem kolejnej warstwy
> tej pasty poprzednią należy zmyć czy nakładać jedna na drugą?
>I kiedy w ogóle będzie można to zmyć?

Nie ma potrzeby zmywania, smarować i nie narzekać;)
A głównie chodzi o to, żeby nie moczyć wykwitów. Umyć się, jak najbardziej
(delikatnie)...

>To dopiero 3-ci dzień ale czuje, że
> niedługo chyba zwariuje ;) Może jakieś słowa pocieszenia?

Jesteś bardzo dzielny, wytrzymasz;))) Trzymam kciuki;)))

Pzdr.
Iwona

Zakładanie NZOZu - Łodź
Zanik mozdzku (zespol mozdzkowy)