"Ostre" przyprawy - pytanie

1. Data: 2003-07-11 17:59:26

Temat: Re: "Ostre" przyprawy - pytanie
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam pieprz kajeński choć ostrość zależy od firmy (i to znacznie). W
arabskiej kuchni stosuje się pastę z ostrej papryki i kolendry o nazwie
harisa. To bardzo ostra pasta. Dostaniesz w sklepach turecko-arabskich w
puszkach. Po otwarciu trzeba zalać olejem, żeby się nie zepsuła. Polecam też
właśnie ten olej. Po zalaniu jak tak sobie postoi robi się bardzo ostry!
Polecam! :)
Pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-07-11 19:16:08

Od: "MaZi" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie!! Mialem w domu buteleczkie tabasko ale bylo to w czasach kiedy
> do kuchni wchodzilem tylko cos zjesc a nie gotowac.Teraz mi
> przypomniales.Musze sie za ta przyprawa rozejrzec po sklepach.Faktycznie jak
> pamietam kilka kropel zbijalo z nog.
>
> Stanislaw Gdansk

Oryginalne Tabasco teraz dostepne jest rowniez w wersji zielonej, ciut
lagodniejszej. Ja, co prawda, uzywam sosu ' hot pepper sauce' firmy Casa
Fiesta ( USA ), tanszy a rownie dobry i skuteczny ;-). U mnie w domu czego jak
czego ale tabasco nie moze zabraknac, przydaje sie tez do drinkow, np.
'wsciekly pies'

pozdrawiam,

--
Mariusz a.k.a MaZi at m...@h...pl
GG 1199353

Ciekawy szpinak
zrobiłam wiśnie z cynamonem
Pomysł na szybki wegetariański obiad?
Grzyby
Kochani chyba udalo mi sie powrocic.....(OT)