PIWO

Data: 2001-12-19 16:44:04
Temat: PIWO
Od: "Z. Socha" <s...@p...onet.pl>

Cześć wszystkim!
Od razu przepraszam, jeżeli wdarłem się na nieprawidłowe forum ale jestem
zdesperowany i szukam wszędzie. A sprawa jest taka : będąc w Krynicy Górsk
iej piłem, w jednym z barów, PIWO PO ŁEMKOWSKU. To był Raj w gębie nie do
opisania. Piwo podaje się na ciepło a na dnie kufla(szklanki) wstawia się
kieliszek z alkoholem. Będę do zgonnie wdzięczny jeżeli ktoś zna ten specy
fik i wie jaki to alkohol jego proporcje i w ogóle cały przepis. Nazwa nie
jest istotna może ktoś zna ten przepis pod inną nazwą. Może jest jakaś str
onka z takimi rzeczami. Ja osobiście nie mogę na nic trafić. Bardzo proszę
!!!
Pozdrawiam wszystkich dyskutujących tu fachowców kulinarnych i nie tylko.Z
ibi.