POLISH REFUSE

121. Data: 2011-02-06 16:43:53

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 17:19:04 +0100, medea napisał(a):

> Trafia swój na swego. Niezależnie od narodowości.

Ja się tylko zastanawiam, po co ten Schweizar lecieć do ten polski birdel,
tak znowu i znowu i znów. Do ten "patologia, cham, bydle, prostak, oszust,
zlodziej, pijak, tluk, naiwny kosciolochów". Śmierdzimy mu my, ale już
nasze pecunia ewidentnie non olet?

Jak on jest Schweizar, to mnie kaktusa na dłonia urosnąć... :-/

122. Data: 2011-02-06 16:48:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Feb 2011 19:09:17 +0100, cbnet napisał(a):

> BTW Lenon także miał małżonkę z innego kraju.

Tylko dlatego, głupku, ze on sam był nie z tej Ziemni.

123. Data: 2011-02-06 17:04:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 19:37:04 +0100, medea napisał(a):

> Uważasz, że ten "Schweizer" mówi/pisze lepiej po polsku od większości
> rodowitych Polaków? No chyba raczej nie. Wygląda na to, że albo
> stylizuje się na obcokrajowca piszącego po polsku i słabo mu to
> wychodzi,

Jak temu tv-kucharzowi, co to się snobuje po polsku na Francuza :-)

Ale tak powaznie - ów Schweizar mi wygląda na takiego, co się stylizować na
słabe wychodzenie nie musi... Nawet naczelny rabin Polski niby powinien
świetnie znać nasz język, ba, stać go na to, a kaleczy, aż zęby bolą.
Stylizuje się, czy lekzewazy? Co takiego podkreśla swoim kaleczeniem
naszego języka? :-/

> albo zna język mówiony np. od rodziców, a z pisaniem gorzej.
> Ja jednak obstawiam to pierwsze.
>
> A co do Rosjanki mówiącej dobrze po polsku, to wierzę, bo wielu
> obcokrajowców - oczywiście tych na pewnym poziomie - zna polski lepiej
> zwłaszcza pod względem gramatycznym, bo po prostu na kursach uczy się
> języka literackiego.

Wielu Polaków - oczywiście tych na pewnym poziomie - zna obce języki lepiej

124. Data: 2011-02-06 17:08:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:29:47 +0100, Stalker napisał(a):

> A ja z kolei nigdy i nigdzie na pytanie o "obywatelstwo" się nie
> zapadałem, strasznie nie wstydziłem, ani mi się myśli o upokorzeniu nie
> pojawiały... Wszędzie przedstawiam się jako Polak i nigdy i nigdzie nie
> spotkałem się z jakimikolwiek nieprzyjemnościami z tego powodu.
>
> Stalker, no i co mi teraz zrobisz? :-)

Z przyjemnością się przyłączam do nie-zapadania :-)

125. Data: 2011-02-06 17:09:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:41:21 +0100, medea napisał(a):

> Bo widocznie podświadomie czujesz się jednym z tych "chamów i buraków".

Może właśnie dlatego nazywa nimi innych?

> Ci, którzy się nimi nie czują, nie muszą się zapadać i wstydzić.

Otóż. TO.

126. Data: 2011-02-06 17:09:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie szczekaj suko, tylko spierdalaj.

--
CB

127. Data: 2011-02-06 17:10:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:43:07 +0100, medea napisał(a):

> No to teraz wszyscy Polacy musimy popełnić zbiorowe harakiri, bo się nie
> spodobaliśmy jakiemuś Szwajcarowi

Wyjątkowo tępemu zresztą, skoro podstawowych form czasowników nie zdołał
opanować. I z podejrzanie brzmiącą tą "szwajcarskością" swoją...

128. Data: 2011-02-06 17:17:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:03:50 +0100, Stalker napisał(a):

> Ale to ty się zapadasz i wstydzisz, a nie ja :-)

Jest pewna prawidłowość: wszyscy znani mi "zapadający się" usilnie
doszukują się w swych genealogiach korzeni żydowskich. Albo niemieckich.
Czy moze po prostu właśnie ludzie o takich nieuświadomionych korzeniach u
nas się "zapadali"? Coś jest w tej ich "polskiej" słabiźnie... może oni
instynktownie się tak "zapadają", zanim te korzenie odnajdą? Bo jakoś nie
widzę "zapadania się" u żadnego Polaka z dziada pradziada.

129. Data: 2011-02-06 17:26:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:33:20 +0100, Stalker napisał(a):

> Poproszę adres takiego sklepu, przy najbliższej wizycie w Niemczech
> pójdę tam i zrobię aferę :-)
>
> W niemieckich automatach biletowych jednym z języków do wyboru jest
> polski, a w pociągach jeżdżacych we wschodnich landach komunikaty
> podawane są po polsku. Niemieckie sklepy drukują również materiały
> reklamowe po polsku i dołączają do polskich gazet lokalnych... I co ty
> na to?
>
> Stalker

Jest jeszcze gorzej: w Niemczech są polskie sklepy, z polskimi smaKOŁYKAMI,
do których to sklepów Niemcy chodzą z własnej woli, ba, ciągną całymi
chmarami, że ani wygoń :-)

130. Data: 2011-02-06 17:28:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:37:47 +0100, Stalker napisał(a):

> Fakt, że coś pochodzi "z za granicy" nie oznacza że jest wolne od głupoty.

Dla zapadających się oznacza.

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !