POMOCY !!! ... ciasto nalesnikowe ... nieco inne ...

1. Data: 2005-04-24 09:36:10

Temat: POMOCY !!! ... ciasto nalesnikowe ... nieco inne ...
Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Mam szybkie pytanie co moge zrobic z ciastem nalesnikowym zrobionym z
maki razowej typu 2000 bo wiem napewno ze nie usmazyc nalesniki ... moge je
napewno wylac ... ale jeszcze poczekam z godzinke moze ktos cos napisze jak
je przerobic i na co ....

Pozdrawiam i czekam
Lukasz

1. Data: 2005-04-24 09:46:40

Temat: Re: POMOCY !!! ... ciasto nalesnikowe ... nieco inne ...
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

allesek napisał(a):
> [...]
> na pewno wylac ... ale jeszcze poczekam z godzinke moze ktos cos napisze jak

Dodać mąki pszennej do odpowiedniej gęstości, trochę proszku do
pieczenia, ewentualnie banany lu jabłka i smażyć racuchy.

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-04-24 09:55:48

Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta napisał(a):

> Dodać mąki pszennej do odpowiedniej gęstości, trochę proszku do
> pieczenia, ewentualnie banany lu jabłka i smażyć racuchy.

To chyba jakieś małe placki z tego wyjdą, bo racuchy to ja kojarzę z
drożdżami :)

Patrycja

"Mechanika kwantowa to kobieta, która naprawia kwanty" Pratchett

1. Data: 2005-04-24 11:55:08

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Scelina napisał(a):

> To chyba jakieś małe placki z tego wyjdą, bo racuchy to ja kojarzę z
> drożdżami :)

Pewnie kwestia nazewnictwa, jak zawsze :) Ja do takich
'placuszków-racuszków' dodaję naprzemiennie drożdże lub proszek.

tapta
GG:4082847

miary i wagi w przepisach - pomocy
pasztet
witam!
relacja dipowa i pytanko o paliwo do founde
http://www.gaspares-home page.de/ Chat / Photo