POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

311. Data: 2020-04-29 14:54:00

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:57, Izaura pisze:

> Ta, bezwzglednie... Ukraina ma problemy z samookresleniem i dodatkowo,
> jest w trudnej sytuacji.

I tu widzę rolę dla Polski, mamy szansę na coś historycznie korzystnego
dla obojga narodów. Niestety trzymając się kurczowo jankeskich portek to
o takich planach możemy pomarzyć.

312. Data: 2020-04-29 14:54:17

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2020 o 17:13, Kviat pisze:

> Znowu kłamiesz. Nie jestem katolikiem :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jasne - jesteś tylko i aż wyznawcą jedynego prawdziwego ogłupiacza - nauki.

313. Data: 2020-04-29 14:55:20

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 01:59, Izaura pisze:

> a niech tam wierzy w co chce... byly by siem tak nie nabzdyczala... :)))

Niestety - TA jej wiara  na to nie pozwala. Robią człeka nikim gdy ten
nie potwierdzi ich dogmatów.

314. Data: 2020-04-29 14:56:21

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 02:01, Izaura pisze:

> Ale, to nie som stale bazy uzbrojone w bron ofensywna... tylko jakies
> misje stabilizacyjne, czy humanitarne, jak obecnie, ta rosyjska we
> Wloszech...

Miało nie być żadnych baz. To był warunek zgody ZSRR na zjednoczenie
Niemiec. A tak nawiasem to nikt samych Niemców nie pytał czy chcą
zjednoczenia, i to takiego że NRD automatycznie przechodzi pod
jurysdykcję Bonn.

315. Data: 2020-04-29 14:57:39

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 02:15, Izaura pisze:

> Alez oczywiscie, ze Japonia dlugo jeszcze, (gdzies do lat
> 80-dziesiatych), placila USA jakas kontrybucje wojenna.
>
> Posluchaj tego docenta Brzeskiego, jest tam sporo tzw. 'miedzy
> wierszami', o tym dlaczego Adenauer zrobil tak jak zrobil...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=bUKcPsIowfw
>
> Ostatni jency wojenni z drugiej wojny, ( w postaci wnukow tych relnie
> pojmanych), wrocili do Niemiec w 94, po tym gdy ZSRR wycofywal swoje
> garnizonyz DDR.
> //dodam tylko, ze tak porzadnych, uczciwych i uczynnych Niemcow, jak
> ci z Kazachstanu, to w zyciu nie widzialem... :)

Myślę że p Adenauer to tylko narzędzie posłuszne woli ameryki. Nie wiem
jak z tymi jeńcami, wiem tylko że wielu bulwersowała postawa   ZSRR iż
ten nie zwalnia jeńców w wyznaczanym przez ogólnoświatowe porozumienia
terminie. Dopiero w w latach 20tych XXI wieku dowiedziałem się że główną
przeszkodą w ich wolności był brak uznania ZSRR przez RFN.

Polacy w czasie wojny też podobno powiadli że są i dobrzy Niemcy..
"dobry szkop to m***y szkop".

316. Data: 2020-04-29 14:58:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 02:39, Izaura pisze:
> [...]
pg&name=medium

> Ale, ta tradycja wolnosci zeglugi to wynalazek brytyjski,
> zapoczatkowany przez Royal Navy. Slynne Memorandum Crove... wolny
> handel i wolnosc zeglugi...
>
> https://en.wikisource.org/wiki/Memorandum_on_the_Pre
sent_State_of_British_Relations_with_France_and_Germ
any

A chyba zupełnie niedawno brytole pojmali irański tankowiec. A może to
był Syryjski.. Nie ważne, - ważne  że zachowują się jak piraci.

317. Data: 2020-04-29 19:30:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:50, Trybun wrote:

> Poradzić raczej nie poradzimy, ale co ponarzekamy  i pomarzymy o lepszym
> świecie to nasze;-)..
>
> Rosja nie ma lotniskowców w dosłownym słowa tego znaczeniu. Lądownik dla
> helikopterów z przerobionego statku handlowego raczej nie zasługuje na
> miano lotniskowca.

Ten chyba jeszcze nie zatonal... nie taki znow stary, w sluzbie od 91...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Admira%C5%82_F%C5%82ot
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

318. Data: 2020-04-29 19:36:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:51, Trybun wrote:
> [...]
162b.JPG

> No co ty! - Kto z decydentów by na to poszedł?
>
> Nie inaczej, pytanie tylko na ile te wydzierane haracze społeczeństwo są
> dla nich przydatne? SZ, edukacja, porządek spokojnie to, tzw tfu
> państwo, sobie może darować, prywatna inicjatywa ludzi w tych kwestiach
> będzie na pewno dla nich bardziej korzystna.

Wszystko to w ramach europejskiego projektu deindustrializacji...
przerabiania klasy sredniej na prekariat.

//podczas gdy w Chinach, wlasnie pojawila siem klasa srednia i nie chce
juz dalej zapierdalac w panstwowych manufakturach.

319. Data: 2020-04-29 19:51:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:52, Trybun wrote:
> [...]
lomata)

o-zaatakowal-putin.html?disableRedirects=true

> Akurat nie widzę nic nagannego w przypomnieniu przez Rosję faktów
> historycznych.  A te wyglądają tak że tzw zachód paktował z Hitlerem na
> długo zanim zaczął się do niego umizgiwać i Stalin. Historia, ta
> prawdziwa w żadnym wypadku nie powinna się opierać na sugestiach a na
> gołych faktach.

Nie przesadzaj... fakty historyczne w postaci owocnej wspolpracy
widoczne byly od slynnego ukladu z Rapallo.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_w_Rapallo

"Układ w Rapallo - umowa międzynarodowa zawarta 16 kwietnia 1922
pomiędzy Rzeszą Niemiecką a RFSRR we włoskim mieście Rapallo."

i dalej...

"Po podpisaniu oficjalnego układu rozpoczęły się również tajne rozmowy
przedstawicieli Reichswehry z przedstawicielami Armii Czerwonej, które
doprowadziły do podpisania 11 sierpnia 1922 roku porozumienia o
współpracy wojskowej. Jej przedmiotem było zaopatrzenie Armii Czerwonej
przez Reichswehrę w broń i amunicję oraz pomoc niemieckich specjalistów
i inżynierów wojskowych w rozbudowie przemysłu zbrojeniowego ZSRR[2]. W
układzie wojskowym Niemcy zobowiązały się do zaopatrzenia Rosjan w broń,
amunicję, rozbudowanie radzieckiego przemysłu zbrojeniowego przez
specjalistów niemieckich oraz udzielenie wysokich kredytów na zbrojenia
w zamian za udostępnienie Niemcom radzieckich poligonów zlokalizowanych
nad rzeką Wołgą i Kamą dla zakazanych traktatem wersalskim rodzajów
broni pancernych, lotniczych i gazowych."

Zachod sie przerazil, ze powstala zmowa dwoch najwiekszych armi na
kontynencie. Zachod wtedy zrozumial, ze caly ograniczenia nalozone na
Niemcy w Traktacie Wersalskim sa zupelnie nieskuteczne.

Fakty som takie, ze bez tych poligonow nad Wolga i Kama, Trzecia rzesza
nie miala by w ogole czym zaczynac we wrzesniu 39. Nie mieli by zadnych
doswiadczen w artyleri, czy broni pancernej. Nie mieli by ani jednego
ostrzelanego oficera.
Bez paliwa z kaspijskich zloz, zaden niemiecki bombowiec, ani mysliwiec
nie wzbil by siem w powietrze.

320. Data: 2020-04-29 19:58:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-29 14:53, Trybun wrote:

> Jasna sprawa że o to im chodzi. Ale jak widać nie za wszelką cenę, czyli
> dać się spokojnie terroryzować Kijowowi i hordom paramilitarnych
> "patriotów" w stylu "batalionu Azow".
>
> Może i jest solą, ale przyczyny są proste - to Kijów wypowiedział cały
> układ Ukraina-Rosja. Siłą rzeczy kacap musiał przymknąć granicę dla
> Ukraińców.

Trudno siem dziwic... prowadza regularna wojne.

Jak popatrzec na mape, to zaden samolot z Rosji nie leci nad terytorium
Ukrainy, juz od kilku lat.

https://www.flightradar24.com/49.99,20.08/7

Te bataliony Azow, czy inne, to takie 'grupy rekonstrukcyjne', jak ci,
ktorzy o nas wafelkami w czekoladzie swietowali urodziny Adolfa.

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!