POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

331. Data: 2020-05-01 09:19:06

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 20:20, Izaura pisze:

> To dotyczylo terytorium Polski... podejscia pod brame smolenska.
> Teren Pribaltyki i rejon Morza Czarnego, w tym Ruminia, nie byla
> obiektem zadnych umow.
> Byl polski projekt, by na terenie bylej DDR, pozostawic garnizony
> rosyjskie, jako gwaranta granicy na Ordze i Nysie...
>
> Mysle, ze Niemcy, tak naprawde, pomimo roznych okupantow, nigdy nie
> przestali wspolpracowac miedzy soba.
> Pomysl, co by bylo, gdyby zelazna kurtyna, od 1945, byla na Wisle...?
> Czy Polacy z Warszawy, Lublina, Bialegostoku, nie wspolpracowali by z
> tymi z Poznania, Radomia i Kielc?

To jest właśnie odpowiedź na to kto jest/był agresywny w świecie. Kto z
mozołem usiłuje z swoimi wojskami dotrzeć do granic domniemanego wroga?

No dobrze, ale wobec tego dlaczego podczas jednoczenia nie było
referendum w tej sprawie, np trzy warianty do wyboru - obieramy dla
kierunek wschodni, zachodni czy neutralność? Przecie to co się wydarzyło
można śmiało zakwalifikować jako wrogie przejęcie kraju przez jedną opcję.

Ja poznaniak nie widzę powodów do jakiejś zażyłości z warszawiakami. ;-)

332. Data: 2020-05-01 09:19:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 20:26, Izaura pisze:

> RFN nie mogl niczego uznac, w swietle prawa miedzynarodowego, bo to
> jest do dzis, spolka akcyjna... GmbH, zalozona 21 maja 1949 roku, we
> Frankfurcie nad Menem.
>
> http://robertkucharycz.blogspot.com/2016/04/bundesre
publik-deutschland-czyli.html

Nie zapominajmy że w końcu jednak uznał..

333. Data: 2020-05-01 09:20:28

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 20:42, Izaura pisze:
> [...]
pg&name=medium

sent_State_of_British_Relations_with_France_and_Germ
any

> Iranski, zatrzymany w Gibraltarze...
>
> Bo od objecia przez Trumpa urzedu, globalizacja jest 'na biegu
> wstecznym'..
> cytujac Bartosiaka, "moze juz wkrotce pojawic siem sugestia z ust
> prezydenta Trumpa, ze chinskie towary sa atrakcyjne, ale nie wiadomo
> czy doplyna do Europy...?"
>
> https://youtu.be/eVGkK5LmVrQ?t=85

Paradoksalnie widzę mniejsze zagrożenie dla świata gdy na tronie zasiada
m Trump, niż gdy berło dzierżyli np m Clinton czy m Obama. Wygląda to
jak w spektaklu teatralnym - owca (Trump) usilniej pokazać zęby jak
wilk, z kolei tamci, prawdziwe wilki pozowały na owieczki.

334. Data: 2020-05-01 13:21:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 09:18, Trybun pisze:

> Albo wyjątkowo wyrachowane osobniki..

No oczywiście... nauczyciele przekazujące dzieciom w szkołach WIEDZĘ o
kształcie Ziemi, to histerycy i wyjątkowo wyrachowane osobniki.

Za to debile, którzy twierdzą, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt, są
wyjątkowo zrównoważeni emocjonalnie i nie robią tego z wyrachowania.
No pewnie, że nie z wyrachowania, bo z głupoty. :)

Tylko dlaczego tak histerycznie reagujesz na wiedzę o kształcie Ziemi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

335. Data: 2020-05-01 13:28:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2020 o 14:54, Trybun pisze:

> Jasne - jesteś tylko i aż wyznawcą jedynego prawdziwego ogłupiacza -
> nauki.

Fakt, straszną krzywdę Ci wyrządzono, ucząc cię czytać i pisać.

Ewa

336. Data: 2020-05-01 13:32:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2020 o 09:19, Trybun pisze:

> No dobrze, ale wobec tego dlaczego podczas jednoczenia nie było
> referendum w tej sprawie, np trzy warianty do wyboru - obieramy dla
> kierunek wschodni,

Czyli jaki? Nadal strzelać do ludzi, którzy usiłują się przedostać przez
granicę na zachód?

> zachodni

A jak myślisz, dlaczego uciekali na zachód narażając nawet życie?

> czy neutralność?

Neutralność od czego?
Bo widzisz... to, że twierdzisz, że nie wiesz jaki Ziemia ma kształt, to
wcale nie znaczy że jesteś neutralny, czy że stoisz pomiędzy
płaskoziemcami, a nauczycielami geografii. Stoisz tam, gdzie stoją
płaskoziemcy.

I tak samo jest z tą twoją "neutralnością" po zjednoczeniu.

> Przecie to co się wydarzyło
> można śmiało zakwalifikować jako wrogie przejęcie kraju przez jedną opcję.

Nie można.
Ty po prostu jak zwykle nie ogarniasz otaczającej cię rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

337. Data: 2020-05-01 21:09:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/05/2020 o 08:20, Trybun pisze:

> [...]
> jak w spektaklu teatralnym - owca (Trump) usilniej pokazać zęby jak
> wilk, z kolei tamci, prawdziwe wilki pozowały na owieczki.

ja tez tez nie, wlezlismy im w dupe, ze glebiej sie nie da, teraz nas
wysrywaja

--
gazebo

338. Data: 2020-05-01 23:12:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-01 09:14, Trybun wrote:
> [...]
a_Sowietskogo_Sojuza_Kuzniecow

> 'W służbie",  no niech mu będzie, ale póki co Kuźnicow nawet nie ma
> nawet śrub napędowych.

Sruby to ma, tylko reaktor siem zdupczyl i pare do turbin grzejom
ropa... znaczy, dali rade...

https://pl.sputniknews.com/swiat/2019120211438232-zr
odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

339. Data: 2020-05-01 23:24:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-01 23:12, Izaura wrote:

> [...]
> ropa... znaczy, dali rade...
>
> https://pl.sputniknews.com/swiat/2019120211438232-zr
odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj

//a ten nowy to dopiero moze namieszac...

https://pl.sputniknews.com/swiatowa_prasa/2018050679
08140-okret-Rosja-sputnik/

340. Data: 2020-05-01 23:30:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-01 09:15, Trybun wrote:
> [...]
162b.JPG

> Nie wiem co ma do tego Europa. Bo osobiście odnoszę wrażenie że
> jakiekolwiek poluzowanie  więzów dla Polaków przez rodzimych władyków to
> tylko za sprawą Unii,. A i tak rogi pokazują dość często. Aż się boję
> pomyśleć co te palanty by z nami wyprawiały gdyby nie ta Unia.

Eee, to nie Unia...

Czy wywiad cywilny PRL został przejęty przez amerykańskie służby specjalne?
https://youtu.be/wOVTkDaNRHg?t=390

//warto posluchac, dokad jest...

Piąte Królestwo...
Natura kobiet