"Paluszki narzeczonej"-P

1. Data: 2002-03-19 12:58:28

Temat: "Paluszki narzeczonej"-P
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa to podobniez algierskie lub egipskie ciasteczka smazone :)

Podaje przepis na 6 porcji po 415 kcal,6,8 g bialka,11 g tluszczu,54 mg
cholesterolu i 1,4 g blonnika .

Skladniki:
-35 dag maki
-6 dag cukru
-2 jaja
-sol
-20 dag miodu
-olej do glebokiego smazenia

Do miski przesiac make,dodac szczypte soli,cukier,wbic jaja i wyrobic
twarde ciasto,dolewajac przegotowana wode.
Zostawic,aby ciasto lekko "odpoczelo",po czym rozwalkowac na placek
grubosci 1-1,5 cm,formowac paluszki,smazycna goracym oleju na zloty
kolor.Po wyjeciu lyzka cedzakowa zanurzac paluszki w plynnym
miodzie.Podawac na cieplo lub na zimno.

Przepisalam z ksiazeczki z serii Biblioteczka Poradnika Domowego o
tytule " Kobiece udka i inne potrawy o osobliwych nazwach" :)Nie robilam
jeszcze,ale wygladaja ciekawie,tylko to zanurzanie w miodzie sobie
odpuszcze,imho za duzo slodyczy :)

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-03-19 13:48:26

Temat: Re: "Paluszki narzeczonej"-P
Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepisalam z ksiazeczki z serii Biblioteczka Poradnika Domowego o
> tytule " Kobiece udka i inne potrawy o osobliwych nazwach" :)

ja kiedys jadlam ciasto o nazwie "cycki Murzynki" (przepraszam, ale taka
byla nazwa, powaznie!!!). Gore stanowily biszkopty polane czekolada, moze
dlatego tak sie nazywalo. To tak a propos dziwnych nazw. Pozdrawiam.
Mapet

1. Data: 2002-03-19 14:01:20

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja kiedys jadlam ciasto o nazwie "cycki Murzynki" (przepraszam, ale taka
> byla nazwa, powaznie!!!). Gore stanowily biszkopty polane czekolada, moze
> dlatego tak sie nazywalo. To tak a propos dziwnych nazw. Pozdrawiam.

W tej ksiazeczce sa jeszcze "koniki morskie","milosc syreny","czekajac
na meza","kosteczki zmarlych","rozciety brzuszek","danie chama","slepa
kura" i inne rownie ciekawe z nazwy-w razie zainteresowania powklepuje
troszke w wolnych chwilach :)

1. Data: 2002-03-19 14:26:52

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na meza","kosteczki zmarlych","rozciety brzuszek","danie chama","slepa
> kura" i inne rownie ciekawe z nazwy-w razie zainteresowania powklepuje

"danie chama" brzmi kuszaca, "kosteczki zmarlych" raczej makabrycznie.
Jezeli mozna, to poproslilabym o to "danie chama" lub "slepa kure". Jestem
jak najbardziej zainteresowana :))Pozdrawiam serdecznie.
Mapet

1. Data: 2002-03-19 14:36:38

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli mozna, to poproslilabym o to "danie chama" lub "slepa kure". Jestem
> jak najbardziej zainteresowana :))Pozdrawiam serdecznie.

Te "kosteczki" to pyszne ciasteczka orzechowe podobniez,"danie chama" to
niemiecka zapiekanka,a "slepa kura" to bardzo apetycznie wygladajace na
zdjeciu danie z Westfalii-wklepie obydwa wieczorem:)

1. Data: 2002-03-19 18:55:32

Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kosteczki zmarlych" raczej makabrycznie.

A "rozciety brzuszek" to nie.... ja bym chyba nie zjadla... wszytko jedno co
sie tam znajduje....

:-))))) Dorota

1. Data: 2002-03-19 23:44:17

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "rozciety brzuszek" to nie.... ja bym chyba nie zjadla... wszytko jedno co
> sie tam znajduje....

To faszerowany baklazan..;-)))

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

komentarze do przepisów
Czy ktos wie co sie dzieje z Wirualna Kuchnia Polska?
Pycha szarlotka [P]
indyk nadziewany cytryną
a jad - pikantne pikle ogorkowe ( tajskie, a jakze)