Panele

1. Data: 2004-01-12 09:45:32

Temat: Panele
Od: "KSX" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panele w pokoiku dziecka 3m x 3m.

Które panele są lepsze:
1) Classen snap 28.90/m
2) Kronopol PERFECT LOCK FLOOR 25.90/m

Chodzi o łatwość montażu, w których zostają większe szczeliny, czy ma znaczenie,
że na classenie jest made in germany(?).
Kronopole mają krótsze krawędzie dobijane młotkiem, classeny mają obie krawędzie
składane.

(Kładłem już panele bezklejowe, ale były dobijane młotkiem)
Chętnie posłucham wszelkich uwag.

--
KSX #GG: 490364

1. Data: 2004-01-12 10:06:45

Temat: Re: Panele
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KSX napisał(a):

> Chodzi o łatwość montażu, w których zostają większe szczeliny, czy ma znaczenie,
> że na classenie jest made in germany(?).

Kładłem kiedyś Quick-Stepy. One są made in (jakiś kraj w zachodniej
Europie), co nie przeszkadza, żeby szczeliny były nierówne i widoczne.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-12 14:51:09

Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam firme w polsce która na swoich panelach
bije etykietkę "made in germany", na jakosc nie mozna
narzekac, ale takim napisom tez nalezy ufac z przymrozeniem
oka w czasach gdy wszystko robią chińczycy

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-14 12:01:18

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> napisał w wiadomości

[ciach] ale takim napisom tez nalezy ufac z przymrozeniem
> oka w czasach gdy wszystko robią chińczycy

powinienes raczej napisac _tania sila robocza z dalekiego wschodu_ ;-)
pozdr.
ewelina

Malowanie
zelazko
Lodówka Whirlpool!?!?
meble fornirowane - samodzielne wykonanie
Dykta + dykta - czym skleic ?