nieszczelny Junkers WRP 275-1KB

1. Data: 2004-01-12 11:23:06

Temat: nieszczelny Junkers WRP 275-1KB
Od: "a" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Od jakiegoś czasu zaczęła kapać woda z podgrzewacza wody Junkers WRP
275-1KB.
Podobno jest to standardowa usterka. Do wymiany jest jakis jeden lub dwa
elementy (uszczelki). Czy może ktoś podpowiedzieć o które uszczelki chodzi.
Wyciek troche trudny do lokalizacji, na mój gust to wyciek jest z membrany
wody, ale w serwisie powiedzieli że membrany w 3 letnim piecu nie mają prawa
sie uszkodzić.
Pzdr.

1. Data: 2004-01-12 12:56:05

Temat: Re: nieszczelny Junkers WRP 275-1KB
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Junkers WRP 275-1KB. Podobno jest to standardowa usterka. Do wymiany
> jest jakis jeden lub dwa elementy (uszczelki). Czy może ktoś

Na wstępie napiszę, że moje niniejsze doświadczenia wynikają z patrzenia
na ręce serwisantowi mojego podgrzewacza Saunier Duval - naprawiał go
kilka tygodni temu po niemal dwóch latach użytkowania.

U mnie nieszczelność była na uszczelkach (dwóch), które są u szczytu
bloku wodnego a mają za zadanie zatrzymywać wodę na trzpieniu (de facto
taki cienki ok 1 mm średnicy drut - chyba otwierający zawór z gazem przy
wystąpieniu przepływu wody) wychodzącym poza ten blok a z drugiej strony
połączonym/opierającym się na membranie. Zespół tych uszczelek plus
trzpień bodaj nazywa się oringiem.

Jeśli zadajesz tego typu pytania to ... chyba nie powinieneś/powinnaś
sam/sama naprawiać tego pieca a zaprosić serwis. Pamiętaj, że jest to
urządzenie gazowe ... Czy mam opisowo wystraszyć co będzie w przypadku
wycieku gazu ? ;-)

> ale w serwisie powiedzieli że membrany w 3 letnim
> piecu nie mają prawa sie uszkodzić.

Jak wyżej - niech przyjadą i ustalą na miejscu a gadanie w stylu "nie
mają prawa się uszkodzić" to niech wsadzą sobie między bajki albo do ...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

Panele
Malowanie
zelazko
Lodówka Whirlpool!?!?
meble fornirowane - samodzielne wykonanie