Pańswowe plany Kaczyńskiego.

11. Data: 2017-01-13 12:39:42

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 10:56, Ikselka pisze:

> Mnie władza absolutna nie przeraża - bardzo mi się podoba sułtanat Brunei.
> Wszystkim obywatelom sułtan wszystko po równo funduje, polityki nie wolno
> uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od jedzenia po mieszkania,
> studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero biedy. Spokój i sielanka.

Już poza wszystkim - państewko pod względem liczby ludności wielkości
Szczecina, Bydgoszczy, Gdańska... i pewnie jeszcze kilku z wielu
polskich miast. Ciekawe, czy sułtanowi straczyłoby jedzenia i mieszkań
dla blisko 40-milionowego narodu. Ty to masz jednak kiełbie we łbie. LOL

Ewa

12. Data: 2017-01-13 13:01:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Jeszcze mu do tego brakuje tylko twojego konceptu, podsuń mu. LOL
>
> Ewa

Jak dojrzeje do tego, że innej drogi nie ma, to sam wezmie. :-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2017-01-13 13:02:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2017-01-13 13:11:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Jak dojrzeje do tego, że innej drogi nie ma, to sam wezmie.

Myślę sobie, że problem nie w Kaczyńskim lecz w społeczeństwie, które
samo musi się przekonać do czegoś co powszechnie jest uznawane za
największe kulturowe tabu. A w dodatku każda para kobieta-mężczyzna musi
wziąć na siebie odpowiedzialność za wdrażanie tego bez oglądania się na
innych A przede wszystkim bez spuszczania odpowiedzialności w parze na
partnera - dzieo wspólne, wspólna odpowiedzialność i korzyści wspólne. I
jak tu przekonać do tego Kobietę, która zajęła pozycję tej, która za nic
nie odpowiada a o wszystkim praktycznie decyzuje? Przede wszystkim
decyduje o tym jak wychowywane jest dziecko.

15. Data: 2017-01-13 13:35:43

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

On 01/13/2017 08:39 PM, FEniks wrote:

> [...]
> polskich miast. Ciekawe, czy sułtanowi straczyłoby jedzenia i mieszkań
> dla blisko 40-milionowego narodu. Ty to masz jednak kiełbie we łbie. LOL

W San Escobar też się dobrze mieszka obywatelom:

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-38582447

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

16. Data: 2017-01-13 14:02:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Czyli zero odpowiedzialności za własny byt a rownocześnie totalne
> uzaleznienie od woli jedynowładcy, który może się okazać niezrównoważony
> i pewnego dnia może mi zabrać wszystko.

Jak w każdym innym ustroju - w każdej chwili (choćby politycy czy banki)
mogą Ci zabrać wszystko, łącznie z życiem, jak dostaniesz zawału.
A tam - nie zależysz od banków :-))

> A poza tym jaką masz pewność, że
> wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za którą nie podąża świadomość
> i odpowiedzialność?

Jedź i spytaj. 100 procent świadomie zadowolonych.

> Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i
> jemu należy się więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej
> społeczności.

Ale oni pracują dla przyjemności 333-)

> Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek i
> z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Zwłaszcza ta "pełna odpowiedzialność" mnie rozczula, z uwagi na to, że
sprowadza się do godzenia się na wszystko :-|

--
XL

17. Data: 2017-01-13 14:03:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> polskich miast. Ciekawe, czy sułtanowi straczyłoby jedzenia i mieszkań
> dla blisko 40-milionowego narodu. Ty to masz jednak kiełbie we łbie. LOL

No ale Ciebie tam wcale nie zabieram. LOL

--
XL

18. Data: 2017-01-13 15:12:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 13:35, Tomasz Chmielewski pisze:

> W San Escobar też się dobrze mieszka obywatelom:

Nic dziwnego, skoro tam wszyscy na wiecznym rauszu:
http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/2530-sa
n-escobar-chwali-sie-swoim-firmowym-alkoholem-wina-t
uska-2

oraz święci:
http://winicjatywa.pl/san-escobar-duele-el-corazon-2
013/

Ewa

19. Data: 2017-01-13 16:51:34

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 10:56, Ikselka pisze:

> [...]
> uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od jedzenia po mieszkania,
> studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero biedy. Spokój i sielanka.

O kurwa... :)
Co za pierdolnięta faszystka... ty naprawdę byłaś nauczycielką? Przecież
ty bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Już wiem dlaczego jesteś faszystką i katopislamistką - ty jesteś
zwyczajnie głupia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-01-13 17:16:11

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "światłą" administracją w roli głównej?
> Czy wie wreszcie jak skutecznie zażegnać odwieczny konflikt między

Pesymistyczną wersję nadchodzących wydarzeń snuje na łamach ,,Krytyki
Politycznej" Przemysław Witkowski:
http://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-wit
kowski/wielka-polska-katolicka-in-statu-nascendi/
W skrócie: zwrot na wschód do sojuszu z Rosją, która razem z Polską
dokona ,,rozbiorów", ,,przywracając" Polsce ziemie utracone po II WŚ,
dokładnie tak samo jak Niemcy ekonomicznie skolonizowali już zachodnie
części Polski (słynny casus zbudowanego w Polsce centrum logistycznego
Amazona, obsługującego wyłącznie rynek niemiecki).

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.