Papier do pieczenia

1. Data: 2004-03-18 10:26:36

Temat: Papier do pieczenia
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie używałam jeszcze papieru do pieczenia. Jak go się stosuje? Chcę
nim przykryć blachę, czy mam szczelnie nim blachę wyłożyć?
Ewa

1. Data: 2004-03-18 10:51:46

Temat: Re: Papier do pieczenia
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie używałam jeszcze papieru do pieczenia. Jak go się stosuje? Chcę
> nim przykryć blachę, czy mam szczelnie nim blachę wyłożyć?
> Ewa

Witam!
Na ołaskie blachy po prostu kładziesz przykrojony na wymiar blachy papier.
Blaszki wysokie wykładasz tak aby ścianki były zakryte, w narożnikach dpbrze
zaprasuj papier, żeby rzadkie ciasto nie wpływało pod papier.
Staraj się też aby papier nie wystawał za brzegi blaszki, bo przy wyższych
temperaturach może się przypalić i pokruszyć.
Ot i cała filozofia.
pzdr.

1. Data: 2004-03-18 15:50:08

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Staraj się też aby papier nie wystawał za brzegi blaszki, bo przy wyższych
> temperaturach może się przypalić i pokruszyć.

Dzięki
Czyli jednak jest przy tym trochę zabawy w wycinankę :-). Mam nadzieję, że
się opłaci.
Ewa

1. Data: 2004-03-18 19:58:42

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcę

> dpbrze
>
> Dzięki
> Czyli jednak jest przy tym trochę zabawy w wycinankę :-). Mam nadzieję, że
> się opłaci.
> Ewa

To łatwiejsze niż Ci się wydaje.pzdr.

Lecznicze właściwosci boczniaków