żeberka ze śliwkami

1. Data: 2004-03-18 11:39:48

Temat: żeberka ze śliwkami
Od: "saabi" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja babcia robiła przepyszne żeberka ze śliwkami suszonymi (wszystko było w
pysznym sosie) niestety nie mam przepisu a babci już nie ma :( czy ktoś z Was
robił coś podobnego? mogę prosić o przepis?

1. Data: 2004-03-18 12:56:34

Temat: Re: żeberka ze śliwkami
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

saabi wrote:

>moja babcia robiła przepyszne żeberka ze śliwkami suszonymi (wszystko było w
>pysznym sosie) niestety nie mam przepisu a babci już nie ma :( czy ktoś z Was
>robił coś podobnego? mogę prosić o przepis?

Nie zgadnę, jak robiła Twoja babcia. Przy pieczeniu żeberek sos
właściwie sam się robi. Ja je robię z jabłkami (najpierw piekę
z majerankiem, jablka na ostatnie poł godziny wkładam). Ze śliwkami
robiłabym podobnie, tylko śliwki albo namoczyć wcześniej i wodę
dolać zamiast zwykłej do sosu, albo trochę piec pod przykryciem.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Papier do pieczenia
Lecznicze właściwosci boczniaków