Paranoja: problem grupowych politykerow, pewnego radia i rzadzacej koalicji

11. Data: 2006-08-29 13:09:11

Temat: Re: Paranoja: problem grupowych politykerow, pewnego radia i rzadzacejkoalicji
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Aug 2006 14:46:55 +0200, Quasi napisał(a):

> 'W stosunku do chorego powinno się wykazywać dużą dozę tolerancji,
> należy ograniczyć się do wyraźnego negowania prawdziwości treści
> wytwórczych bez omawiania ich i tłumaczenia ich nieprawdziwości, co
> zwykle nie przynosi pożądanego rezultatu'
>
> ;->

Zgadzam się, ale mogłeś to zastosować przed podjęciem dyskusji ;)

Mam paru sąsiadów (słuchaczy pewnego radia), u których opisywane przez
Ciebie objawy są niezwykle nasilone - w zasadzie przydałaby się im
hospitalizacja :)

pozdr.
--
Immon

12. Data: 2006-08-29 13:12:59

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Aug 2006 14:55:22 +0200, Quasi napisał(a):

> Serdecznie polecam:
> [ http://www.radiomaryja.pl.eu.org/teksty/rzmorm/paran
oja.html ]

LOL - świetne :)

--
Immon

13. Data: 2006-08-29 13:55:50

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
> el Guapo napisał(a):
>
> (ciach)
>
> Nienienienie.
(...)

'Money DOES NOT make that world go round', a ci, którzy tak sądzą to paranoicy
wyznający S(piskową) T(eorię) D(ziejów) ... hmmmmm ....
Politycy nie dbają w pierwszym rzędzie o siebie i swoje zaplecze, a ci, którzy
tak sądzą to paranoicy wyznający STD ... hmmmmm ....
Jestem więc paranoikiem wyznającym STD.

Z paranoicznym pozdrowieniem
EG

14. Data: 2006-08-29 14:50:56

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> Zgadzam się, ale mogłeś to zastosować przed podjęciem dyskusji ;)

Ktorej dyskusji? Bo z eG prowadzilem ich miliony, a w czasie gdy je
prowadzilem wspomniane zalecenia medyczne jeszcze nie byly mi znane... ;-)

> Mam paru sąsiadów (słuchaczy pewnego radia), u których opisywane przez
> Ciebie objawy są niezwykle nasilone - w zasadzie przydałaby się im
> hospitalizacja :)

Mhm. IMHO paranoja, teorie spiskowe, syndrom oblezonej twierdzy,
urojenia przesladowcze itp. to jedna z najwiekszych memetycznych zaraz
wspolczesnej cywilizacji. Bo to ona stymuluje i wybiela nienawisc do
innych, sieje polityczny zamet wplywajacy na wszelkie aspekty zycia,
nabija kabze szarlatanom [np. medialnym awanturnikom (typu Kurski,
Bubel, Rydzyk) oraz hohsztaplerom od "medycyny" alternatywnej i
wszelkich innych "alternatywnych" tworow], oglupia [np. kreacjonizm w
odpowiedzi na "narzucenie jedynego sluzsznego ewolucjonizmu"] motywuje
ludzi do dzialan autodestrukcyjnych [np. unikanie prezerwatyw ze strachu
przed "mikroporami", pigulek - przed "efektami ubocznymi",
GMO/energetyka jadrowa - przed apokalipsa, "anshlus" do EU - przed
wyzyskiem i pozarciem przez "cywilizacje smierci"...]...

A odnosnie mentalnosci sluchaczy wiadomego Radia - widziales fajny
wierszyk, ktory kiedys tu przedstawialem? Tak czy inaczej, wklejam
jeszcze raz , bo wyjatkowo fajny i wyjatkowo trafny:

WIERSZ O WYŻSZOŚCI TEGO CO MOJE I WŁASNE NAD TYM CO OBCE I CUDZE
Michał Dyszyński

Ze wszystkich spraw i rzeczy powstałych na Świecie
najlepsze są MOJE: myśli, bety, śmiecie!
A ze wszystkich rzeczy dzielonych na dwoje
ta część będzie lepsza - co ją nazwę "MOJE"!
Kiedy sobie siedzę, gdy jem, kiedy stoję
najlepsze siedzenie jest z pewnością moje!
kiedy mój syneczek narysuje plamę
to ona powinna zdobić w Luwrze ścianę!
Z różnych pięknych rzeczy, które świat ten zdobią
te tylko pochwalę, co je NASI robią!
Ze wszystkich zmarłych co kiedyś istnieli
- wszyscy nasi przodkowie to istni anieli!
W każdej chwili życia jedną rzecz pamiętam:
Z rzeczy tego świata - co MOJE - rzecz święta!

A gdy sobie myślę o różnych poglądach -
każdy cudzy pogląd - na głupszy wygląda!
Generalnie mówiąc: wszystkie myśli nowe
mogą tylko popsuć porządek w mej głowie.
Nie lubię tych co wątpią, albo poszukują,
bo oni dobre, stare - krytyką psują.
Wszystko ma swe miejsce niezmienne od zarania
ranek jest do wstawania, a nocka - do spania.
Kiedy mówi władza - niech biją jej brawo.
Słusznie, czy niesłusznie - ważne, że to władza!
Myśli niezależne - zakażmy ustawą!
Wszak na Świętej Tradycji życie się zasadza.

A gdy cudzoziemca spotkam na swej drodze,
to wiem już na pewno: że to gorszy człowiek.
Bo gdy z zagranicy ktoś do NAS przyjedzie
to zapewne diabeł go w te strony wiedzie.
Gdy obcy sprzedaje, albo coś kupuje
na sto procent wiemy - pewno oszukuje!

Złym ptakiem jest wróbel, gdy gniazdo swe kala.
Złym człekiem jest rodak, co widzi w NAS wady.
To drań, łobuz, zdrajca i niech wy...rd...la
Bo jak nie, to pokażem moc NASZEJ gromady.

Jest postanowione od dziesiątek wieków
że naród nasz, miasto i nasza ulica
są najlepsze w świecie. Pamiętaj człowieku -
co było, jest, będzie NASZE - tym zachwycaj!
Cnotą jest największą (każdy się przekona):
Przed obcym i innym - SWOJEGO obrona!

za [ http://tinyurl.com/zuw6j ]

A to, to pewnie znasz:
[ http://www.joemonster.org/download.php?d_op=getit&li
d=1723 ]
Cudo :-)

pozdrawiam
Quasi

PS: W temacie paranoi/myslenia konspiracyjnego juz kilkakrotnie sie
wypowaidalem. Jesli chcesz - zerknij:

# O duchowo-PiSowym "Ukladzie"
[ http://tinyurl.com/zjxzk ]
[ http://tinyurl.com/jw23j ] - do duchownej krytyki tego
[ http://glinki.com/?l=wyprs8 ]

# O elGupim "UBekistanie" i tym podobnych
[ http://tinyurl.com/zknwe ]
[ http://tinyurl.com/mffg7 ] (ten tekst polecam szczegolnie)

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

15. Data: 2006-08-29 14:52:20

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo napisał(a):

(ciach)

Slomiany lud.

16. Data: 2006-08-30 07:15:24

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> el Guapo napisał(a):
>
> (ciach)
>
> Slomiany lud.

Wykręt.

17. Data: 2006-08-30 08:23:46

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> [...]
>
> Mhm. IMHO paranoja, teorie spiskowe, syndrom oblezonej twierdzy,
> urojenia przesladowcze itp. to jedna z najwiekszych memetycznych zaraz

Prawica to - w największym uproszczeniu - "ludzie - radzcie sobie sami z
życiem, bo urzędasy lepiej od was tego nie zrobią"
Lewactwo zaś - "ludzie - pozwólcie nam się wami zaopiekować, bo sami sobie nie
poradzicie".
To lewactwo egzystuje dzięki podsycaniu w społeczeństwie histerii strachu wobec
najzwyklejszych przejawów codzienności - od pijanych kierowców i zapinaniu
pasów bezpieczeństwa począwszy, na związkach zawodowych skończywszy.
Najidealniejszym modelem lewactwa jest ... Grima Robaczy Język - doradca króla
Rohanu, nieustannie wsączający mu do ucha paraliżujące wolę i odbierające wiarę
we własne siły słowa.

> Bo to ona stymuluje i wybiela nienawisc do
> innych, sieje polityczny zamet wplywajacy na wszelkie aspekty zycia,
> nabija kabze szarlatanom

Lewackim - powiększa zakres władzy państwa nad obywatelem ułatwiając ograbianie
nas poprzez przepomopowywanie przez budżet coraz to większych ilości kasy z nas
wyciśniętej. Kto jest biurkoracjofilem - Prawica, czy lewactwo?

> [...]
> GMO/energetyka jadrowa - przed apokalipsa, "anshlus" do EU - przed
> wyzyskiem i pozarciem przez "cywilizacje smierci"...]...

Widzisz folklorystyczną drzazgę, a nie dostrzegasz biurokratycznej belki.
Istne niedostrzeganie słonia w menażerii.

(...)

> # O elGupim "UBekistanie" i tym podobnych
> [ http://tinyurl.com/zknwe ]
> [ http://tinyurl.com/mffg7 ] (ten tekst polecam szczegolnie)

Ramkowo piękny przykład na plecenie przez Ciebie Twojego ukochanego Słomianego
Luda. Tekst, w którym popuszczasz wodze fantacji najdalej polecasz
szczególnie :) Obnażasz w pełnej krasie moment w którym pleciesz swoje wymysły
i jeszcze się nim przechwalasz - nie kapujesz, że jak w soczewce przedstawiasz
tutaj we własnym działaniu wszelkie te cechy, które z taką dezabrobatą w tonie
zarzucasz innym? Jak strzelasz samobója, to miej chociaż na tyle inteligencji,
żeby po nim nie fikać po boisku koziołków z radości.

Pozdrawiam rozbawiony
EG

18. Data: 2006-08-31 09:48:23

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

QB napisał był:

> A przeciez istnieja na naszej scenie politycznej umiarkowane
> ugrupowania liberalne (PO, PD)
Całość na
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=41227070

Dziś zaś czytamy co następuje:
> Lewica razem do wyborów
> Rada Krajowa SLD przyjęła porozumienie "Wspólna Polska". W niedzielę podpisać
go mają szefowie SLD, Socjaldemokracji > Polskiej, Partii Demokratycznej-
demokraci.pl oraz Unii Pracy - pisze "Trybuna".
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8172,wid,8483016,wiadomo
sc.html

Wot i mój paranooiczny nos zwietrzył kto zacz owi 'demokraci', których raczyłeś
zaliczyć do 'liberałów'.

19. Data: 2006-08-31 10:13:01

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo napisał(a):

> Wot i mój paranooiczny nos zwietrzył kto zacz owi 'demokraci', których raczyłeś
> zaliczyć do 'liberałów'.

Oczywiscie, ze paranoja.

PD od poczatku byla partia socjal-liberalna, powstala glownie z lewego
(UDowskiego) skrzydla UW. A teraz PD rozpaczliwie walczac przed
utonieciu w politycznym niebycie chwyta sie lewicowej brzytwy... PO
obojetnie patrzylo na ich popiskiwanie, wiec coz im pozostalo? Poza tym
pojscie jednym frontem z lewica wcale nie oznacza, ze totalnie wyruguje
liberalizm ze swojego programu.

Zreszta, niedawno z PD wystapila juz frakcja dzialaczy [zalozyli wlasny
ruch: http://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_Liberalne ] nie godzacych sie
na dryf osieroconej i konajacej partii w kierunku lewicy...

Ergo: obecne lewicowanie demokratow to objaw politycznej nekrozy, nie
obludnego "spisku"...

pozdrawiam
Quasi

20. Data: 2006-08-31 10:52:42

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> Oczywiscie, ze paranoja.

Więc przekonanie, że partia lewacka, czego dowodzi ona zawierając sojusze z
lewakami, jest lewacka - to pielegnowanie paranoi?

> PD od poczatku byla partia socjal-liberalna, powstala glownie z lewego
> (UDowskiego) skrzydla UW. A teraz PD rozpaczliwie walczac przed
> utonieciu w politycznym niebycie chwyta sie lewicowej brzytwy...

Co to za 'liberałowie', którzy pracują na rzecz liberalizmu ograniczając go?
Jak można pomagać przez przeszkadzanie, wznosić się przez opadanie, krzyczeć
milcząc?

> PO
> obojetnie patrzylo na ich popiskiwanie, wiec coz im pozostalo? Poza tym
> pojscie jednym frontem z lewica wcale nie oznacza, ze totalnie wyruguje
> liberalizm ze swojego programu.

Liberalizm społeczno-obyczajowy, ale nie gospodarczy, a od samego początku
wiesz o jakim liberalizmie mówię.

> [...]
> na dryf osieroconej i konajacej partii w kierunku lewicy...
>
> Ergo: obecne lewicowanie demokratow to objaw politycznej nekrozy, nie

W tym, że komuniści są komunistami, a żaba żabą, nie dopatruję się żadnego
spisku - taka jest po prostu ich natura. Ale rozumiem, że raz rozpocząwszy
będziesz plótł swojego 'ludka' w zaparte.
O czym innym jednak mowa - o tym, kto trafniej odkrywaniu właściwą naturę
obiektów: 'liberalizm' PD nie 'wypsnął' Si się przypadkiem, tylko powtarzałeś o
nim z przekonaniem ('PO chce ci zabrac mniej niz PD, PD chce ci zabrac znacznie
mniej niz PiS'). Jeśli równą trafnością Twoje sądy o rzeczywistości mają się do
rzeczywistości w pozostałych kategoriach, to są one warte szumu.

Z paranoicznym pozdrowieniem
EG

konflikt w małżeństwie - jak pomóc?
Jak uszczesliwic ubezwlasnowolniona dziewczyne
Natknęłam się przypadkiem na Von Brauna :)
psi
Jaram