Patelnia ceramiczna

1. Data: 2013-01-24 11:06:57

Temat: Patelnia ceramiczna
Od: SERG <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na kupnie patelni ceramicznej i widzę, że są dwa rodzaje takich
patelni. Jedne to są zwykłe o gładkim dnie oraz są patelnie z dnem o
strukturze plastra miodu. Czy taki drugi rodzaj patelni ma jakieś swoje
plusy bądź minusy względem zwykłego, gładkiego dna?

2. Data: 2013-01-24 13:57:25

Temat: Re: Patelnia ceramiczna
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 12:06:57 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
> [...]
>
> strukturze plastra miodu. Czy taki drugi rodzaj patelni ma jakieś swoje
>
> plusy bądź minusy względem zwykłego, gładkiego dna?

Te gładkie działają jak teflon tylko trochę trudniej je porysować (ale da się bez
problemu). Te żłobione działają świetnie (nie przywierają, nie rysują, myją
błyskawicznie) od smażenia jajek po kotlety, ale mam tylko małą, być może przy
operacjach dłuższych nie jest już tak dobrze.

--
ZZ@private

Lukier plastyczny :/
Jak największa tabliczka czekolady - gdzie kupić
Co było temu kurczaku? O_o
Z tacek nie cieknie...
Re: sos chili