Pawilon ogrodowy

1. Data: 2008-02-28 21:59:14

Temat: Pawilon ogrodowy
Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam zakupić składany pawilon ogrodowy. Będzie raczej rozłożony na cały
sezon, ewentutalnie czasem przesuwany w inne miejsce.
Czy możecie poradzić czy warto kupowac coś takiego za 150-200 PLN:
http://www.swistak.pl/aukcje/1802523,NOWY-PAWILON-OG
RODOWY-COUNTRY-STAR.html

Czy coś trochę droższego350-600 PLN:
http://www.allegro.pl/item319046036_pawilon_ogrodowy
_livorno.html

Czy już full wypas 1000 PLN i wyżej, ale nei wiem czym się róznią od tych za
600 PLN.

Macie włssne doświadczenia i jak się sprawdziły wasze zakupy?

Robert

2. Data: 2008-02-29 13:04:25

Temat: Re: Pawilon ogrodowy
Od: "AW" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za 600 PLN.
>
> Macie włssne doświadczenia i jak się sprawdziły wasze zakupy?

Według moich doświadczeń warto kupić. Ja nawet kupiłem dwa (ok. 3x3m)
poniżej 100 zl w Tesco. Sprawują się doskonale.
Myślę, że wszystkie są robione (nota bene w Chinach) z tej samej tkaniany,
tyle że wzornictwo mniej lub bardziej wykwintne.
Jak przyjdzie wielki wiatr, to Ci porwie każdy pawilon i ten za 100 zl i ten
za 1000 zł.
Pozdrawiam
Platon

3. Data: 2008-03-01 22:27:11

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bob" <r...@f...poland> napisał w wiadomości

> Macie włssne doświadczenia i jak się sprawdziły wasze zakupy?

Czasami biorę udział w targach rolnych, czy też dożynkach. Z zazdrością
patrzałem jak niektórzy rozkładają i składają pawilony w kilkadziesiąt
sekund. Wreszcie udało mi się taki kupić. Stelaż nie jest składany z rurek,
tylko w postaci ruchomej kratownicy. Materiału nie odpina się. Składa się
wszystko razem. Nie potrzeba czterech osób żeby go złożyć, czy rozłożyć. Sam
to robię w kilkadziesiąt sekund. Można go więc składać na noc, czy też jak
zanosi się na większy wiatr. Kosztuje ok. 300 zł. Kupiłem w Nomi, ale
widziałem też w Leclercu.

Pozdrawiam
Leszek

ukorzenianie winorośli
sasiedzki smrod
złodzieje prośba o radę
Kordianka - winorośl
Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...