sasiedzki smrod

1. Data: 2008-02-28 11:01:38

Temat: sasiedzki smrod
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witem,

niestety sasiad - gospodarz, oddalony od mojego domu o jakies 100m ma kilka
kroe i od czasu do czasu zalatuje smrodem od jego posesji.
Czy macie jakis sposob na to by smrod 'zagluszyc'?
Tzn myslalem o posadzeniu jakis roslin, ktore pachną, lub jakiegos wysokiego
zywoplotu, ktory oddzieli nieco powietrze.

pzdr
mar

2. Data: 2008-02-28 13:27:45

Temat: Re: sasiedzki smrod
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Smerf wrote:

> niestety sasiad - gospodarz, oddalony od mojego domu o jakies 100m ma kilka
> kroe i od czasu do czasu zalatuje smrodem od jego posesji.
> Czy macie jakis sposob na to by smrod 'zagluszyc'?

Herkules miał sposób.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2008-02-28 15:18:47

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Herkules miał sposób.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

a skad rzeka?
MB

4. Data: 2008-02-28 15:31:27

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fq64n4$7s9$1@nemesis.news.tpi.pl Smerf
<s...@o...pl> napisał(a):

> Witem,

Dzieńdybry. :-)

> niestety sasiad - gospodarz, oddalony od mojego domu o jakies 100m
> ma kilka kroe i od czasu do czasu zalatuje smrodem od jego posesji.
> Czy macie jakis sposob na to by smrod 'zagluszyc'?

Hejka. Posadź sosnowy las od swojego domu aż do obory sąsiada. Za kilka
lat żaden zapach się nie przebije przez młodnik. :-)
Pozdrawiam aromatycznie Ja...cki

5. Data: 2008-02-29 12:55:42

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Posadź sosnowy las od swojego domu aż do obory sąsiada.
> Za kilka lat żaden zapach się nie przebije przez młodnik. :-)
> Pozdrawiam aromatycznie Ja...cki

nie wierz w to :-)

6. Data: 2008-02-29 16:07:37

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fq8veq$774$1@atlantis.news.neostrada.pl Flashka
<n...@p...onet.pl> napisał(a):

> nie wierz w to :-)

Hejka. Wiara nie ma tu nic do rzeczy.
Pozdrawiam racjonalnie Ja...cki

7. Data: 2008-02-29 22:47:55

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety sasiad - gospodarz, oddalony od mojego domu o jakies 100m ma
kilka
> kroe i od czasu do czasu zalatuje smrodem od jego posesji.
> Czy macie jakis sposob na to by smrod 'zagluszyc'?

Ciesz się, że to krowy, a nie np. popaprane świnie.

8. Data: 2008-03-01 08:36:40

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Ciesz się, że to krowy, a nie np. popaprane świnie.

Krowy, to miodzio, w porównaniu do kurnika;-(Ciesz się, że Ci kurników
nie wietrzą wieczorami.

--

Gosia

9. Data: 2008-03-01 08:55:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krowy, to miodzio, w porównaniu do kurnika;-(Ciesz się, że Ci kurników
> nie wietrzą wieczorami.

Mam kurnik w pobliżu. Kurniki są wietrzone bez przerwy.Smród wali z nich
w zależności od pogody.Jeśli powietrze wilgotne przez kilka dni, smrodliwość
wzrasta.A jak wiatr wieje w moją strone, to nie oddycham.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2008-03-01 08:58:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> w zależności od pogody.Jeśli powietrze wilgotne przez kilka dni, smrodliwość
> wzrasta.A jak wiatr wieje w moją strone, to nie oddycham.

No, to wspólczuje;-(A, może do sanepidu pismo?pewnie siedzą te kurczaki,
jeden na drugim.
--

Gosia

złodzieje prośba o radę
Kordianka - winorośl
Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...
pietruszka
Trawa papmasowa