Pęcherz? Nerki?

1. Data: 2002-08-28 06:03:55

Temat: Pęcherz? Nerki?
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam taki mały dylemacik: od kilku lat przeciętnie 2-3 razy w roku mam
"przeziębiony" pęcherz. W kwietniu tego roku z tego przeziębienia otrzymałam
jako bonus zapalenie miedniczek nerkowych. Leczone to to było przez dwa
tygodnie antybiotykami i leżeniem w łóżku. Przedwczoraj pęcherz znowu dał
znać o sobie. Myślałam, że to zwykłe przeziębienie więc zaczęłam zażywać
Urosept (pani w aptece twierdzi, że to najlepsze :-/ ). No i wczoraj dwa
razy zauważyłam w moczu smugi krwi. Niezbyt wyraźne ale jednak zauważalne.
Dzisiaj na razie wszystko wygląda normalnie.I w związku z tym moje pytania:
1. Czy lecieć z tym do lekarza i zawracać mu głowę (że o zwalnianiu z pracy
nie wspomnę ) czy też
2. Może to być jakiś skutek uboczny zażywania Uroseptu (3 razy po 3) i dać
sobie spokój?
Poza typowymi objawami przeziębienia pęcherza nie mam żadnych dolegliwości.
Dzięki z góry za odpowiedź.
BM

2. Data: 2002-08-28 12:07:54

Temat: Re: Pęcherz? Nerki?
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 08:03:55 +0200, big mama <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> sobie spokój?
> Poza typowymi objawami przeziębienia pęcherza nie mam żadnych dolegliwości.

Nie ma czegoś takiego jak przeziebiony pecherz.

Najcześciej jest to infekcja dróg moczowych - a z tych znow najcześciej
ostre zapalenie pęcherza moczowego.

Jeżeli infekcje nawracają trzeba to wyjaśnić. Jeśli nie ma dodatkowych
czynnikow. Należy leczyc i zapobiegac.

Zapobieganie : higiena, duze spożycie płynow, uwaga na stosunki plciowe.

Leczenie : chemioterapeutyki ( najcześciej antybiotyki). Leczenie
u lek. pierwszego kontaktu. Ewent. antybiogram.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-08-28 16:58:36

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do lekarza, jak spróbujesz to przechodzic to bedzie gorzej.
A do picia podczas infekcji tylko woda niegazowana i sok z grejpfrutów nei
słodzony.

grill
grill
Encorton i co dalej ???