Pewnie bylo nie raz

1. Data: 2002-08-20 03:49:19

Temat: Pewnie bylo nie raz
Od: "Stefan Elefant" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja z p.m.s :-)
jakos tak powoli zbieram sie ku temu aby zrzucic okolo 20 kg (przy 186
wzrostu 120 kg).

Probowalem biegac ale mnie to
a) nudzi
b) meczy (brzmi moze smiesznie, ale chodzi mi o to ze po 5 dniach biegania
(okolo 2 km) boli mnie wszystko i nic mi sie nie chce, tzw slomiany zapal)
Jestem chyba po prostu za ciezki do biegania (albo za malo woli)

Lubie za to plywac tylko nie wiem czy to skuteczna metoda.

Rozumie ze najlepsza dieta to jest malo (wzglednie) i nie za wysoko
kaloryczne jedzenie+ ruch. Nie musze schudnac w 0,5 roku. Daje sobie rok na
zrzucenie tych 20 kg (mozliwe do zrealizowania???)

Nie mam zamiaru "onanizowac sie" wszelkimi wyliczeniami kalorii bo 100
kalorii w lewo czy w prawo roznicy raczej nie robi.

Teraz pytania:
- jaki sport polecacie na zrzucenie zbednych kilogramow, ktory by nie
obciazal na poczatku (moimi faworytami sa: jazda na rowerze oraz basen).
- jakies ogolne uwagi odnosnie jedzenia ??

Swego czasu meczylem sie strasznie przez 3 miesiacie i praktycznie codziennie
biegalem, efekt osiagnalem, zrzucilem jakies 8 do 10 kg. Niestety osiadly
tryb zycia + dieta w postaci coli, chipsow dobily do starej wagi (a nawet ja
podniosly).

Z gory dziekuje :-)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

2. Data: 2002-08-20 09:21:55

Temat: Re: Pewnie bylo nie raz
Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ciach

hej,
rozumiem o czym mówisz, posiadasz ten sam problem z jakim boryka sie mój
maz, i powiem Ci ze najwazniejsze w tym wszystkim jest odrzucic zbyt duże
ilości jedzenia, ponieważ to jest największą zgubą dla człowieka.
Mój mąz swojego czasu równ ież zrzucił ok 10 kg sadełka, po czym bardzo
szybko wrócił do niego poniewaz tak jak mówisz zaczęły sie chipsy i cola.
nie uprawia zadnego sportu i tak sie skończylo ze wazy wiecej niez przed
dietą.
jezeli chodzi o sport to mysle ze wlasnie rower i p`lywanie sa bardzo dobre
przy takiej diecie i napewno bardzo skuteczne, nie wachaj sie aby z nich
kozystac skoro je lubisz.
co do diety poprostu wiecej warzyw i owoców a mniej cukru, tluszczu, i
smażonych potraw-raczej gotowane w dowolnych ilosciach, ważne aby były
szybko strawne.

pewnie nie wszyscy sie z tym zgodza ale ja ze swoich obserwacji wnioskuje ze
warte jest toi grzechu
m.

3. Data: 2002-08-20 10:54:04

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
chyab nie bede nudna,jesli napisze:zwroc uwage na metode Montignac.Zasady nie
sa trudne,a efekty sa.Przeczytaj sobie dyskusje dieta Montignac.
Ja w zeszlym roku schudlam 30 kg,na diecie 1000 kcal,a poniewaz zaczelam
nabierac cialka,wzielam sie znow za siebie.Stosuje metode ,czuje sie dobrze i
chudne.Sprobuj,przeczytaj ksiazke "Jesc,aby schudnac"Montignac.Na wszelkie
watpliwosci znajdziesz odpowiedz i w ksiazce i tu na grupie.Sport jak
najbardziej,ale ten ,ktory lubisz,plywanie-fajna sprawa,pomaga podczas
odchudzania.Powodzenia.Hafsa

4. Data: 2002-08-20 11:03:43

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Elefant" <t...@N...gazeta.pl> wrote in

> [...]
> biegania (okolo 2 km) boli mnie wszystko i nic mi sie nie chce,
> tzw slomiany zapal) Jestem chyba po prostu za ciezki do biegania

To może skakanka? Niedawno nabyłem, bo stwierdziłem, że bym się
trochę poruszał (nie żeby schudnąć - tak po prostu; biegać mi się nie
chce, a rower raczej sporadycznie). Ideał - ćwiczysz kiedy chcesz, i
ile chcesz. I można stosować w centrum.
Co do bólu, to pewnie za ostro zaczynasz. Poza tym rób przerwy,
inaczej organizm się nie ma czasu regenerować.

ps. Z tą skakanką przy Twojej wadze to uważaj na stawy. Z bieganiem
zresztą też.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

5. Data: 2002-08-20 14:09:47

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Elefant" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ajse7v$27e$1@news.gazeta.pl...
> Witam ja z p.m.s :-)
> jakos tak powoli zbieram sie ku temu aby zrzucic okolo 20 kg (przy 186
> wzrostu 120 kg).

Zebrac sie to najtrudniejsza rzecz...

> [...]
> Jestem chyba po prostu za ciezki do biegania (albo za malo woli)
>
> Lubie za to plywac tylko nie wiem czy to skuteczna metoda.

Jasne ze tak... kazdy rodzaj ruchu jest dobry

> [...]
na
> zrzucenie tych 20 kg (mozliwe do zrealizowania???)

Mozna zrobic to w 20 tygodni ;)

> Nie mam zamiaru "onanizowac sie" wszelkimi wyliczeniami kalorii bo 100
> kalorii w lewo czy w prawo roznicy raczej nie robi.

Nie robi jesli sie na tym znasz ...

> [...]
> obciazal na poczatku (moimi faworytami sa: jazda na rowerze oraz basen).
> - jakies ogolne uwagi odnosnie jedzenia ??

Dieta 1000 kcal i nie ma znaczenia co jesz...

pozdrawiam

^Lan

6. Data: 2002-08-20 17:53:36

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (okolo 2 km) boli mnie wszystko i nic mi sie nie chce, tzw slomiany zapal)

Ja to dopiero jestem len ;)
Ale ostatnio zmobilizowalam sie i... skacze :)))
Znalazlam na strychu...jak to sie nazywa... batuta? no i skacze ;)

Sandra

7. Data: 2002-08-20 22:21:32

Od: "Darecki" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Elefant" <t...@N...gazeta.pl> zeznał na niniejszej grupie,
co następuje:
(...)
> jakos tak powoli zbieram sie ku temu aby zrzucic okolo 20 kg (przy 186
> wzrostu 120 kg).

Jest to wykonalne

> [...]
> (okolo 2 km) boli mnie wszystko i nic mi sie nie chce, tzw slomiany zapal)
> Jestem chyba po prostu za ciezki do biegania (albo za malo woli)

Nie musisz biegać, aby schudnąć. Ja wożę, d... samochodem, p...dzę prawie
cały dzień w stołek, a schudłem rok temu w ciągu dwóch miesięcy aż 12 kg i
12 cm w pasie, przy czym nie mam problemu z kontrolą wagi, a minął już ponad
rok. I wcale nie chodziłem głodny, chociaż kocham jeść.

> Lubie za to plywac tylko nie wiem czy to skuteczna metoda.

Samo pływanie nie jest metodą, ale może Ci pomóc.

> [...]
na
> zrzucenie tych 20 kg (mozliwe do zrealizowania???)

Jest to możliwe.

> Nie mam zamiaru "onanizowac sie" wszelkimi wyliczeniami kalorii bo 100
> kalorii w lewo czy w prawo roznicy raczej nie robi.

Nie musisz się onanizować z liczeniem kalorii.

Najlepiej zadzwoń na (61) 877 40 74 lub (609) 689 619.
Pozdrawiam
Darecki

8. Data: 2002-08-21 08:10:44

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z biochemicznego punktu widzenia, nie jestes w stanie schudnąć jeśli
bedziesz miał wysoki poziom insuliny we krwi, a ten jest spowodowany wysokim
spożyciem wysokoweglowodanowych produktow takich jak pieczywo czy inne
maczne produkty, kartofle, slodkie owoce.
Najlepszą i biochemicznie rozsądną metodą jest doprowadzenie organizmu do
stanu kiedy bedzie mógł naturalnie uruchomić tluszcz w tkance tluszczowej, a
to jest mozliwe przy niskim stezeniu glukozy i insuliny we krwi.
Dlatego po prostu jedz malo pieczywa owocow makaronów i innych cukrów a nie
zaluj sobie za bardzo miesa, jaj, wedlin.
Jesli nie masz jakichs powaznych defektow metabolicznych szybko powinienes
osiagnąć zamierzony efekt, czyli uruchomienie zapasów. Przy okazji nie
bedziesz glodny, bo nie mowimy o ograniczeniu kalorii w pozywieniu, ktore
zawsze powoduje zmniejszenie predkosci metabolizmu, gdyz organizm przechodzi
w tryb oszczedny i wcale nie traci masy, za to po takim reżimie szybko
odbija sobie zwiekszonym laknieniem ktore powoduje jeszcze wieksza otylosc.
Uczucie glodu przy malej podazy cukru (a wiec wszystkich mącznych produktow)
bedzie o wiele mniejsze.

Rower dla otylych stanowi zagrozenie dla prostaty, warto o tym pamietac.

Jacek

9. Data: 2002-08-21 11:48:54

Od: "jar.zak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rower dla otylych stanowi zagrozenie dla prostaty, warto o tym pamietac.

modlbym prosic o przyblizenie problemu?

dzkb - jar.zak

10. Data: 2002-08-21 14:19:34

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies slyszalem, ze osoby o duzej wadze po prostu miażdżą sobie prostatę
poprzez ucisk tej swojej masy na siodelko roweru. Zapewne zalezy to od jego
konstrukcji, te węższe od kolarzówki są groźniejsze, ale tym nie mniej ktos
kiedys ostrzegal o tym.

Jacek

"jar.zak" <j...@w...pl> wrote in message news:ajvutg$ama$1@news.tpi.pl...

> modlbym prosic o przyblizenie problemu?