Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!kanaga.switch.
ch!switch.ch!feeder.news-service.com!hitnews.eu!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.
tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Pic na wodę, fotomontaż?
Newsgroups: pl.rec.dom
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Reply-To: i...@g...pl
Date: Sat, 9 Apr 2011 16:01:47 +0200
Message-ID: <e...@4...net>
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.140.48
X-Trace: 1302357709 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2499 79.191.140.48:49347
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:129177
Ukryj nagłówki
Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
inela__banki_umywaja_rece.html
"(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
- Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
banku.
- To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
|